Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm RC [Vita]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XShava
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm RC [Vita]

Jakelevat tätä Amerikassa ilmaiseksi. Näemmä mainosrahotteinen, näin on tulkittava videossakin näkyvästä Toyotan aputoiminimestä SCION. Yksi julkaisuajankohdan helmistä ehdottomasti. Vaikeustaso vain on niin kovin korkea joillain radoilla, ettei mitalisijoille meinaa yltää :o

Koukku löytyy linjojen yli päivittyvistä top-listoista, joihin ympätään kaverit ja kääntöpuolelle koko maailma. Myös PS3-kaverit matkassa mukana.

[video=youtube;mVMTMWe4reo]http://www.youtube.com/watch?v=mVMTMWe4reo[/video]

Uusi DLC- paketti tullut, Carnival. Pelattavaa taitaa olla lähes tuplasti edelliseen verrattuna. Hinta suunnilleen sama. Ehdottoman suositeltava, jos pääpeli maistui.

Pdän itse peliä kyllä aivan mahtavana. Ajomalli in täydellinen ja leaderboardit ja ghostit on toteutettu hienosti. Ratasuunnittelu on hyvää. Ainoa puute on moninpeli verkon kautta.

Parempi myöhään, jos silloinkaan. Tämän mainion kaahailun arvostelu on viimein luettavissa. Pahoittelen viivästymistä. :o

Tuntuuko tie nousseen pystyyn Motorstorm RC:ssä? Katosivatko kaikki mitalisi edellisen päivityksen yhteydessä? Eipä hätää, Motorstorm RC sai juuri uuden päivityksen, joka hieman "tasapainottaa vaikeustasoa" ja ennen kaikkea tarjoaa mahdollisuuden mitalien palauttamiseen - teknisen tuen avustuksella tosin.

Over and above lots of little ‘behind-the-scenes’ tweaks and adding a method for recovering lost medals, there are three key improvements in this update that will make a big difference to the quality of the experience for everyone: we’ve fine-tuned the campaign to make it easier, we’ve increased the opportunities for sending challenges, and we’ve changed which races can be played in the free trial. All in an effort to make sure that when you play this game, you and your friends get the most out of your time with it.
Päivityksellä oli kokoa hieman vajaat 70 megatavua.

Lähde: PS.Blog (EU)

Vieläkö tätä peliä palstaveljet ja -siskot jaksavat pelata? Itse kiinnostuin pelistä vasta pari päivää sitten ja aika onkin kulunut tämän pelin parissa hyvin tiiviisti siitä lähtien. Hommassa koukuttaa kyllä eniten kavereiden aikojen lyöminen; pari Top 10 -aikaakin on siunaantunut lisäosien kenttien maailmanlistalla. Motorstorm RC on kyllä PS Vitan parhaita pelejä, ja voisi sanoa Motorstorm RC:n soveltuvan juuri parhaiten Vitalla pelattavaksi. Jos jotakuta vielä kiinnostaa kisailla, niin laitahan kaverikutsua tulemaan.

Jos jollain ei tätä peliä vielä ole, laittakaahan mulle yksityisviestiä, niin hoidetaan asia kuntoon.

PS. Tarjous on voimassa vain hyvin rajoitetun ajan.

Update! Meni jo, sori.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jos jollain ei tätä peliä vielä ole, laittakaahan mulle yksityisviestiä, niin hoidetaan asia kuntoon.

PS. Tarjous on voimassa vain hyvin rajoitetun ajan.

Laitoin viestiä. Tuliko perille? Jos ei niin kelpais silti tuo Motorstorm.

Laitoin viestiä. Tuliko perille? Jos ei niin kelpais silti tuo Motorstorm.
Tuli pariinkin kertaan. :)

Mutta ei spämmitä ketjua enempää. Jos tulee kysyttävää, laittakaa sekin privana.

PS. Laitan koodeja aikaisintaan huomenna. Nyt olen viihteellä.

Osasin arvostelujen perusteella odottaa mukavaa pelipläjäystä, mutta tämä yllätti siltikin positiivisesti. Nautittavaa pelaamista, ja alkutaipaleella on kovinkin antoisaa huomata miten oma ajaminen kehittyy.

Onneksi ei tullut missattua tätä. Motorstorm RC:stä tulee tosiaan mieleen vanha Super Off Road, tykkäsin siitä aikoinaan kovasti. Ainakin pelihalli- ja Amigaversioita muistan pelanneeni.

Ylös Bottom