Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Tjaa. Olisin odottanut laajempaa ja vapaampaa rataa tyyliin aavikolla pärtsäily. Nyt tuli lähinnä mieleen näistä kovin rajatuista kanjoneista Star Wars Pod Racing tai sitten graffa- ja fysiikkapäivitys samantapaiselle - PS2:n julkaisupeli - Wild Wild Racing:lle :D Ajotuntuma vaikutti kanssa kovin liimaiselta.

"pujotetaan lukkoon ja alta aikayksikön aukeaa ovi, mutta malta rauhassa rusikoida rattilukkoo, sen jälkeen vasta rakastella virtalukon kanssa"
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Vaikutti kivalta. Ainakin minun silmiin näytti että kerrankin ajetaan jossain hiekassa eikä tylsällä tekstuuripinnalla. Mutta eipä tuosta ota vielä ihan selvää, tahtoo kokeilla :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Tämä peli on ollut ihan odottelulistan kärjessä ensi tiedoista asti. Ja näyttää edelleen todella namilta. Ironista sinänsä, että ostin PS2 julkaisupäivänä Wild wild racingin :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

dante_727 sanoi:
Hiukan vauhtia lisää, nii pelistä tulee ehdottomasti pakko-ostos! :D
Jep, vauhtia peli kaipaa lisää... Ja paljon. Jos sitä lisätään, voi pelistä tulla hyvä, mutta tällä hetkellä se ei oikein kiinnosta minua.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Kannattaa huomioida, ettei noissa selaimessa pyörivissä pikkuvideoissa useinkaan ole kovin hääppöistä frameratea, joten ne eivät kerro todellista kuvaa pelin ruudunpäivityksestä.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Oliver sanoi:
Kannattaa huomioida, ettei noissa selaimessa pyörivissä pikkuvideoissa useinkaan ole kovin hääppöistä frameratea, joten ne eivät kerro todellista kuvaa pelin ruudunpäivityksestä.
Jep, ja vaikka framerate riittäisikin, ei nuo pelivideot välitä samaa fiilistä, kuin pelattaessa. Sitten kun pääsee johonkin standiin koettamaan, niin tietää tykkääkö vai ei. ;)
Mua ainakin taas pitkästä aikaa innostaa autopeli.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Heh. Olipa ylläri että näyttääkin silten tältä. Ero kuin yöllä ja päivällä siihen viime vuoden E3-videoon joka nyt oli täyttä renderöintikamaa. Vieläkö joku väittää että se oli aitoa pelikuvaa?
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Onhan se hienon näköinen ja rata muokkaantuu nätisti kisan aikana. Mutta jos pelissä ajellaan vain ahtaissa radoissa, niin ei kiitos. Kuvittelin pelin vapaammaksi. Iso alue ja vapaavalintainen reitti olisi mahtavaa. :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Pibe sanoi:
Jep, vauhtia peli kaipaa lisää... Ja paljon. Jos sitä lisätään, voi pelistä tulla hyvä, mutta tällä hetkellä se ei oikein kiinnosta minua.

Nii..samaa mieltä! ;)





Heh. Olipa ylläri että näyttääkin silten tältä. Ero kuin yöllä ja päivällä siihen viime vuoden E3-videoon joka nyt oli täyttä renderöintikamaa. Vieläkö joku väittää että se oli aitoa pelikuvaa?

Mutt pelihän on vielä 50% tehty! Myönnän, ettei siitä tule yhtä hieno ku viime vuoden E3 videosta mutta lähellä sitä ainakin! :cool:
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

http://www.jeux-france.com/downloads6039_video-motorstorm.html

Tuossa ainakin minulle uusi Motorstorm video. Aika pitkä video, pääsee näkemään melko paljon enemmän tapahtumia. Jos peli saa roimasti lisää vauhtia (tyyliin normaali vauhti olisi suunnilleen sitä vauhtia mitä se nyt on kun käyttää buustia) niin tuostahan saattaa tulla vielä ostettava ja todella hyvä peli. 16 autoa tuohon radalle nettikaahailuihin, niin on kunnon rallit tiedossa :p Ja siinäkin mielessä se on melko "impressive", että pelihän oli vielä niin vaiheessa, että ekana messupäivänä sitä ei vielä edes "kehdattu" tuoda näytille, kun esittelyversiota vielä kasattiin.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Vielä on parannettavaa auton käyttäytymisessä. Auto näyttää olevan liimattu kiinni maahan. Enemmän vauhtia ja luisua kaipaisi tämä peli.
Muuten iha kelvolliselle näyttää... :)
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Kabanossi sanoi:
Mutta jos pelissä ajellaan vain ahtaissa radoissa, niin ei kiitos. Kuvittelin pelin vapaammaksi. Iso alue ja vapaavalintainen reitti olisi mahtavaa. :)
Kuulemma E3:lla demottu rata on pienin koko pelissä. Saas nähdä ovatko siis loput radat vapaampia ja muutenkin kookkaampia.
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Azu sanoi:
Kuulemma E3:lla demottu rata on pienin koko pelissä.
Alkaa olla jo aika vanha selitys tämä "demossa ei ole sitä ja tätä". Usein sitä ei ole puheista huolimatta kokoversiossakaan. :D
 
Vastaus: MotorStorm [Hype]

Vau..olin välillä jo huolestunut siitä, että miten tämä peli lunastaisi lupauksensa, mutta kyllä tämä realtime-traileri sille ekalle trailerille hyvin pärjää! Taisipa päätyä hankintalistalle! :)
 
Ylös Bottom