Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PS3-päivitykset

Hahaa, et ole vain joutunut vielä mun tutkaani...

Niin. Olen huomannutkin että olet aika kovasanainen kehveli. :D Ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Sain sen päivityksen pienen taistelun jälkeen ladattua. Haa!!! Modeemini joutui tälläkin kertaa myöntämään että Voima on minussa suuri! xP Kiitoksia ajastanne moderaattoriporukka. Hyvät illat!
 
Vastaus: MotorStorm

Alunperin en tykkännyt tästä pelistä oikein yhtään. Eilen jostakin syystä aloitin pelaamaan ja huomasin että tämähän aika hyväkin peli. Netissä en ole tätä koskaan vielä pelannut, mutta pitää sekin kai testata jos netissä edes pelaa ketään enää. Paras ajoneuvo luokka on ne buggyt.

Ajattelin käydä ostaan tällä viikolla tän... eli ainakin tästä pelikaverin saa...

DA-Fin nimellä löydyn :)
 
Vastaus: MotorStorm

Samoiten minut voi lisätä jos haluaa peliseuraa Motorstormiin. TUHONPALMU nimen lisätkööt kaikki jotka kaipaavat mielipuolista kaahaajaa vastustajakseen, joka ei keinoja kaihda voittaakseen. :D
 
Vastaus: MotorStorm

Sain vasta äskettäin liitettyä ps3:ni verkkoon ja nyt tämä aina päivittelee pelejä itsestään uusimpaan versioon.

Toiko motorstormin päivitys siihen visuaalista ulkonäköä vai kuvittelenko vain? huh ku oon sienissä
 
Vastaus: MotorStorm

ostin pelin tanaan ja jatin illaksi paivittamaan kun olin ulkona, olihan toi tiltannu, tastako se nyt sitten alkaa.... noh, peli on kylla hyvin viihdyttava
 
Vastaus: MotorStorm

Hankin tän pelin kesällä halpaan hintaan ihan kokeilumielessä. En nimittäin yleensä innostu autopeleistä lainkaan... mutta tämähän on perhanan kova aavikkokaahailu, helvatan hauskaa ja viihdyttävyydessä aivan omaa luokkaansa. Samaten pelillä on pitkäikäisyyttä, koska tämän pariin tulee aina vaan palattua ja palattua.

Jaetun ruudun kaksinpeli (tämä taitaakin olla sitten kakkososassa) ja jonkinlainen vuorotellen tapahtuma aikakisailumoodi tekisivät tästä myös paremman seurapelin.

Tätä saa nyt niin edullisesti, että kokeileminen kannattaa.
 
Vastaus: MotorStorm

Herätetääs tämäkin ketju.

Täytyy kyllä sanoa että ihan hyvähän peli tää on vaikka viimeksi haukuin. :D, tuli eilen alotettua uudestaan (siitä mihin viimeksi jäin) ja nyt ois tarkotuksena pelata vihdoinkin läpi. Ja mikä V tässä on koitan ladata päivitystä että pääsisin nettiin pelaamaan ja kokoajan valittaa että ei saa ladattua kovalevy tilaakin on 12 gigaa vapaana. :confused:
 
Vastaus: MotorStorm

Herätetääs tämäkin ketju.

Täytyy kyllä sanoa että ihan hyvähän peli tää on vaikka viimeksi haukuin. :D, tuli eilen alotettua uudestaan (siitä mihin viimeksi jäin) ja nyt ois tarkotuksena pelata vihdoinkin läpi. Ja mikä V tässä on koitan ladata päivitystä että pääsisin nettiin pelaamaan ja kokoajan valittaa että ei saa ladattua kovalevy tilaakin on 12 gigaa vapaana. :confused:

voisiko olla, että eivät enää tuo ensimmäisen nettipeliä. toinen kuitenkin jo ulkona... ei siis mitään varmaa tietoa. suosittelen kyllä pacific riftia jos ensimmäisestä diggasi. senhän saa ihan ookoo hinnalla kaiken lisäksi kliks
 
Vastaus: MotorStorm

voisiko olla, että eivät enää tuo ensimmäisen nettipeliä. toinen kuitenkin jo ulkona... ei siis mitään varmaa tietoa. suosittelen kyllä pacific riftia jos ensimmäisestä diggasi. senhän saa ihan ookoo hinnalla kaiken lisäksi kliks

Jep, itekkin tollasta ajattelin meinaan kokoajan pukkaa virhettä. :confused: Voishan ton ostaakkin demokin ihan hyvä, vielä kuitenkin tää ykkönenkin kesken. Kellään tarkempaa tietoa mikä on nettipelin laita?
 
Vastaus: MotorStorm

Onko teillä tiltannut peli kertaakaan? itselläni tilttasi ekan kerran kun olin voittanut kisan ja siihen tuli se jatka kohta. ja onko peliin saatavilla mitään päivitystä, itselläni platinum versio.
 
Vastaus: MotorStorm

Onko teillä tiltannut peli kertaakaan? itselläni tilttasi ekan kerran kun olin voittanut kisan ja siihen tuli se jatka kohta. ja onko peliin saatavilla mitään päivitystä, itselläni platinum versio.
Motorstorm on siitä poikkeuksellinen tapaus, että se ei päivity pelkästään pelin käynnistämällä. Päivityksen suoraan uusimpaan versioon kuitenkin saa menemällä verkkopelitilaan. Jos sitäkään kautta ei uudempaa versiota tule, on päivitykset ajan tasalla, eikä tuollaiselle satunnaiselle jäätymiselle/kaatumiselle ole mitään tehtävissä.
 
Ylös Bottom