Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

Ihan hulppea toi uus rata. Muutaman kerran sitä hakkasin yksinpelinä.

Olen pelannut pelkästään online muutaman kuukauden putkeen ja nyt tämän devils weekend asennuksen jälkeen tuntuu että pelin grafiikka on parantunut? Vai onko niin että yksinpelissä on aina ollut tarkempi grafiikka kuin online-tilassa? Näytti kaikki radat ihan perkeleen hienolta.

Vai olenko seonnut .. :eek:
 
Vastaus: MotorStorm

Pelasin eilen Onlinea - peliä MotorStormissa ja ensimmäistä kertaa huomasin, että joillakin oli mikit käytössä.

Ja vaikka pelin aikana vasempaan ylänurkkaan tuli sen tyypin nimi, joka puhuu nyt, ei televisiosta kuulunut kenenkään puhetta.

Mistä johtuu? Pitääkö MotorStormissa säätää jotain asetuksia, että nuo pelaajien äänet kuuluisi?
 
Vastaus: MotorStorm

Eddy93 sanoi:
Mistä johtuu? Pitääkö MotorStormissa säätää jotain asetuksia, että nuo pelaajien äänet kuuluisi?

Ohjaimen L1 näppäimellä pystyy vaihtaa sitä ääniasetusta muistaakseni.
 
Vastaus: MotorStorm

metalheart76 sanoi:
Ohjaimen L1 näppäimellä pystyy vaihtaa sitä ääniasetusta muistaakseni.
Kiitti tiedosta!

BTW, latasin sen Devil Crossing - lisäpaketin. Eli nyt mulla on ne molemmat.

Tosin, en tätäkään ole vielä ehtinyt testaamaan :D
 
Vastaus: MotorStorm

Devil's Crossing on ihan uskomattoman hyvä rata, taisi mennä parhaaksi radaksi koko pelissä! Ja hitto että peli on vaan komea, joka kerta kun pelaa sen muistaa jälleen kuinka helvetin upeaa mättöä tämä on. Motorstorm kakkosesta voi tulla jotain uskomatonta, kun Evolution hioo peliä joka puolelta ja ratoihin näyttää riittävän ideoita.
 
Vastaus: MotorStorm

Lisukkeina tulossa ainakin vielä joulumaalaus Castro Varadero -rekkaan, kiinalainen uusi vuosi -maalaus Wulff Revo -ralliautoon, Domino- ja Adventure-autot sekä QuickFoot- ja Samurai-tiimien maalauksia ilmeisesti useampaan autoon.

Tuo joulumaalaus ja kiinalainen uusi vuosi ovat luultavasti ilmaisia halloween-maalauksen tapaan.
 
Vastaus: MotorStorm

Eilen on-linessä hostina toimiessani huomasin, että ratalistalla näkyi pari rataa, jotka eivät ole vielä aktiivisena, kuten Eagle's Nest. Vielä siis on uusia ratoja odotettavissa tähän loistopeliin eikä pelkästään uusia maalauksia :D

Eilen pelatessa tuli kyllä tunne, että autojen käyttäymistä on muutettu 3.0 päivityksen yhteydessä, sen verran erilailla tuntuivat tutut kulkupelit käyttäytyvän tutuilla radoilla. Tai sitten vain oli ollut liian pitkä tauko pelaamisessa :rolleyes:
 
Vastaus: MotorStorm

hartzu sanoi:
Eilen on-linessä hostina toimiessani huomasin, että ratalistalla näkyi pari rataa, jotka eivät ole vielä aktiivisena, kuten Eagle's Nest. Vielä siis on uusia ratoja odotettavissa tähän loistopeliin eikä pelkästään uusia maalauksia :D

Eilen pelatessa tuli kyllä tunne, että autojen käyttäymistä on muutettu 3.0 päivityksen yhteydessä, sen verran erilailla tuntuivat tutut kulkupelit käyttäytyvän tutuilla radoilla. Tai sitten vain oli ollut liian pitkä tauko pelaamisessa :rolleyes:
Eikös nuo jossain päivityksessä ainakin muokanneet niitä maaston kohtia, joissa auto ärsyttävästi töksähti ilman kunnon syytä.
 
Vastaus: MotorStorm

karpaasi sanoi:
Eikös nuo jossain päivityksessä ainakin muokanneet niitä maaston kohtia, joissa auto ärsyttävästi töksähti ilman kunnon syytä.

Joo, näin on. Ainakaan enää ei Rock Hopperissa siinä melko alussa yhden hyppyrin jälkeisellä kalliolla ennen siltaa vehje tökkää täysin tasaisella itsekseen, kuten aiemmin.

Tosin eilen jotkut autot tuntuivat minulla hajoavan pikkutönäyksistä.. ajoin Mud Pluggerilla vauhdissa olevan Buggyn perään ja kumpi hajosi? No Mud Plugger tietenkin :p

Pari hämärää bugia esiintyi myös, tiedä sitten oliko kyse pelin vai firmiksen bugeista. Kerran kisan jälkeen peli jäätyi muutamaksi kymmeneksi sekunniksi ja tipuin verkosta, ja myöhemmin ajon loputtua tipuin suoraan XMB:hen.
 
Vastaus: MotorStorm

Onlines ei vissii saa automaattisesti parhaita ajoneuvoja valituksi? Oon pelannu nyt pelistä parin päivän aikana 1580/2340 pistettä ja nopein menopeli tällä hetkellä ralliautona "Wulff Revo" Onlines en oo nähny kellää nopeempaa menopeliä. Onko kuitenkin tuosta vielä nopeempia autoja? Eli toisin kannattaako pelata ura hommelia loppuun... Onko kukaan pelannut uraa loppuu asti ja saako sieltä vieläki parempia kulkuneuvoja?
 
Vastaus: MotorStorm

Jonetzky sanoi:
Onlines ei vissii saa automaattisesti parhaita ajoneuvoja valituksi? Oon pelannu nyt pelistä parin päivän aikana 1580/2340 pistettä ja nopein menopeli tällä hetkellä ralliautona "Wulff Revo" Onlines en oo nähny kellää nopeempaa menopeliä. Onko kuitenkin tuosta vielä nopeempia autoja? Eli toisin kannattaako pelata ura hommelia loppuun... Onko kukaan pelannut uraa loppuu asti ja saako sieltä vieläki parempia kulkuneuvoja?

Ei ne "parhaat" autot välttämättä ole yhtään sen parempia kuin ne ihan perusmallit. Riippuen kuskista ja radasta, kannattaa itse testata kun saat kaikki auki mikä parhaiten itselle sopii. Itse ajan aina sillä patriot surgerilla (paitsi yhdessä kisassa rekalla ja kahdessa prätkällä), se on mulle nopein ajopeli. Ja nyt pitää varmistaa että onhan Patriot surger se perusmalli? Ei ole tullut kolmeen kuukauteen ajeltua.

Jos et jaksa ajaa kaikkia kisoja loppuun, voithan aina ladata netistä tuon game saven niin saat kaikki autot suoraan käyttöösi.
 
Vastaus: MotorStorm

samuel6 sanoi:
Ei ne "parhaat" autot välttämättä ole yhtään sen parempia kuin ne ihan perusmallit. Riippuen kuskista ja radasta, kannattaa itse testata kun saat kaikki auki mikä parhaiten itselle sopii. Itse ajan aina sillä patriot surgerilla (paitsi yhdessä kisassa rekalla ja kahdessa prätkällä), se on mulle nopein ajopeli. Ja nyt pitää varmistaa että onhan Patriot surger se perusmalli? Ei ole tullut kolmeen kuukauteen ajeltua.

Jos et jaksa ajaa kaikkia kisoja loppuun, voithan aina ladata netistä tuon game saven niin saat kaikki autot suoraan käyttöösi.

Pystytkö antaa linkkiä mistä? ja kuinka se laitetaan sitten pleikkariin? vanha game save tietty pyyhkiytyy silloin pois?
 
Vastaus: MotorStorm

Jonetzky sanoi:
Pystytkö antaa linkkiä mistä? ja kuinka se laitetaan sitten pleikkariin? vanha game save tietty pyyhkiytyy silloin pois?

http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/928393.html

Tuolta niitä löytyy, teet muistitikulle kansion PS3, ja sille alikansion SAVEDATA, ja molemmat isoilla kirjaimilla. pyyhi joo se vanha tiedosto pois,mutta voithan sen laittaa eri tikulle, niin voit niitä vaihdella jos itse ne haluat pelata loppuun.

Mutta ei niitä autoja oikeasti juuri tarvitse.

patriot surger : Grizzly , raingod mesa, rock hopper, dust devil
molotov drago : Mudpool
italia cagliano : coyote rage
sidewinder, tenderizer : Wasabi twinblade (muistaakseni)

Noilla aikalailla irtoaa parhaat ajat, vaikken coyotea italialla ajaisikaan kisassa .Liian kevyt. Ralliauto ehdottomasti nopein silläkin radalla.
 
Vastaus: MotorStorm

Motorstormiin on nyt ilmeisesti ilmestynyt päivitys versioon 3.1:

The latest update to MotorStorm is out today.

Now included is a vehicle selection of 2D/3D in the host options as well as mirrored tracks.

The vehicle selections lets you have either the traditional 3D select screen or a 2D grid of the vehicles to choose from, which seems to speed up the selection process somewhat.

The host can also choose mirrored tracks which reverses the entire geometry set of the tracks. Where you went left you will now go right. An interesting mix, and will take some getting used too not to forget which way you're actually going!

There are also 2 new music tracks, Devils Crossing by Elite Force and Beat The Devil by Jiffster (Featuring Bard)

Lähde: Playstation League

Tuo ajoneuvon valinta 2D:nä on ehkä miellyttävin uudistus IMO. :)

Update! Kannattaa varautua siihen, että päivitys valuu perille hi-taaaaaas-ti. Toistakymmentä minuuttia jo mennyt, eikä latauspalkki oli edennyt kuin ehkä viidesosan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MotorStorm

Tällä viikolla Euroopan PS Storeen pitäisi tulla pari uutta rataa Motorstormiin: Diamondback Speedway ja Eagle's Nest, josta taidettiin nähdä videota jo viime kesän E3-messujen aikaan.

Lähde: IGN.com
 
Vastaus: MotorStorm

Oletteko ostaneet jo uudet Diamondback Speedway ja Eagle's Nest radat ? Minkäslaista mieltä olette näistä ?
Toivottavasti Evos antaa mahdollisuuden kaikille lisäosien ostajille ladata/siirtää nämä Motorstorm 2:seen ( ilmaiseksi tietenkin ) ....
 
Vastaus: MotorStorm

Oletteko ostaneet jo uudet Diamondback Speedway ja Eagle's Nest radat ? Minkäslaista mieltä olette näistä ?

Molemmat ovat lyhyitä ratoja. Paljon rakenteita ja vähän ilmalentoja. Diamondback Speedway ehkä parempi noista kahdesta. Eivät yllä pelin alkuperäisten ratojen tasolle, mutta ovat silti ihan ok.
 
Ylös Bottom