Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grudge
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MotorStorm

Oletteko ostaneet jo uudet Diamondback Speedway ja Eagle's Nest radat ? Minkäslaista mieltä olette näistä ?
Toivottavasti Evos antaa mahdollisuuden kaikille lisäosien ostajille ladata/siirtää nämä Motorstorm 2:seen ( ilmaiseksi tietenkin ) ....
Itse latasin tuon Add - Onin jo eilen illalla, mutten ole vielä ehtinyt testata.

Ainakin trailerin perusteella on luvassa kaksi todella hienoa rataa.
 
Vastaus: MotorStorm

Pystyykö tätä pelaamaan moninpelillä linkittämällä esim. kaksi PS3:a yhteen? Ilman nettiä tietenkin. Ei viitsisi alkaa raahailemaan konsolia kaverin luokse ennen kuin saa asiasta jonkinlaisen varmuuden.
Eilen tuli sitten tämäkin pelattua läpi ja meinasi kyllä olla välillä usko koetuksella, varsinkin viimeisen mönkijäkisan voittoa tavoitellessa, mutta vaikeuksien kautta voittoon. Nyt sitten vain odottelemaan sitä jatko-osaa.
 
Vastaus: MotorStorm

Complete Editionin traileri löytyy jo Japanin Storesta.

Ihmettelinkin mikä traileri se oli. Mikä on Complete Edition tarkemmin? BD julkaisu jossa kaikki julkaistut autot ja radat mukana, ja jotain extraakin näemmä?
 
Vastaus: MotorStorm

En ole vielä laittanut peliä konsoliin, mutta: Onko peli 19,90 arvoinen?
No jos tuolla hinnalla olet onnistunut löytämään niin osta pois vaan. Omasta mielestä todella hyvä autopeli ja vähän erilaisempaa rallia mitä on totuttu näkemään muissa ajopeleissä.
 
Vastaus: MotorStorm

Gamestopeista saa käytettynä 19,90. Itse ostin, vaikka ihan randomina huvitti. 22 oli lahjakortilla lojunu niin oli pakko käyttää. Ja näin 11v kuukausirahalla (20) ei paljoa pelejä ostella, vaikka vanhemmat jaksaa tukea :)
 
Vastaus: MotorStorm

Hei, en löytäny oikeaa topikkia mutta; Ostin tämän eilen ja en oikeen pitänyt. Mutta gamestopillahan on se takuu niin jos sanon että se ei toiminu mun pleikalla mutta kaverin pleikalla toimi, mitä tapahtuu? Saanko ottaa jonkun muun pelin vai?
 
Vastaus: MotorStorm

Hei, en löytäny oikeaa topikkia mutta; Ostin tämän eilen ja en oikeen pitänyt. Mutta gamestopillahan on se takuu niin jos sanon että se ei toiminu mun pleikalla mutta kaverin pleikalla toimi, mitä tapahtuu? Saanko ottaa jonkun muun pelin vai?

Ne lyö sen kaupan pleikkaan ja kappas peli toimii, ei vikaa, ei palautusta?
 
Vastaus: MotorStorm

vieläkö tätä pelataan netissä?
mietein että jos parin viikon päästä viimeinkin raaskisi tämän hommata playn tarjouksen avulla kun kaksi platinum peliä saa 35 eurolla.

ei väliä vaikka suomalaiset ei pelaisikaan kunhan kohtuu lagi vapaita pelejä olisi jossa ei sikailtaisi kokoajan.

entä onko niistä storessa myytävistä auto paketeista jotain etua vai onko ne vaan kosmeettisia eroja mitä niistä saa.

onko kaikki autot auki heti onlinessa vai onko sitä yksinpeliä pakko jauhaa ensin että saa edes jotain käyttökelpoista autoa perseen alle?
 
Vastaus: MotorStorm

vieläkö tätä pelataan netissä?
mietein että jos parin viikon päästä viimeinkin raaskisi tämän hommata playn tarjouksen avulla kun kaksi platinum peliä saa 35 eurolla.

ei väliä vaikka suomalaiset ei pelaisikaan kunhan kohtuu lagi vapaita pelejä olisi jossa ei sikailtaisi kokoajan.

entä onko niistä storessa myytävistä auto paketeista jotain etua vai onko ne vaan kosmeettisia eroja mitä niistä saa.

onko kaikki autot auki heti onlinessa vai onko sitä yksinpeliä pakko jauhaa ensin että saa edes jotain käyttökelpoista autoa perseen alle?

Pelit yleensä on olleet lagivapaita, nykyisestä pelaajamäärästä en osaa sanoa joten odotetaan viisaampien kommentteja.

Autopaketteja en ikinä ole ostanut, ja yksinpeliä on jauhettava jos haluat eri kärryjä allesi. Mutta, ne ei ole tippaakaan sen parempia, varsinkin ralliautoista paras on se ensimmäinen kosla. Itsellä nuo time trial -ajat on kohtuullisen hyviä ja suurin osa niistä on juuri sillä patriotilla (jos muistan nimen oikein) tehtyjä. Parilla radalla prätkällä pääsee kovempaa kuin autolla, mutta näissäkin ne alkupään pärrät on sieltä paremmasta päästä. Eli jos yksinpeli ei kiinnosta, et niistä autoista pahemmin hyödy. Gamefaq-sivustolta voit tietysti napata pelitallennuksen jolla saat kaikki ajoneuvot vapautettua jos ne välttämättä haluat käyttöösi ilman yksinpelin pelaamista.
 
Vastaus: MotorStorm

Alunperin en tykkännyt tästä pelistä oikein yhtään. Eilen jostakin syystä aloitin pelaamaan ja huomasin että tämähän aika hyväkin peli. Netissä en ole tätä koskaan vielä pelannut, mutta pitää sekin kai testata jos netissä edes pelaa ketään enää. Paras ajoneuvo luokka on ne buggyt.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Hmm... Onkohan minun pleikkarissani jokin ongelma, vai mikäköhän yliluonnollinen paha haluaa estää viikonloppuna hankkimani Motorstormin moninpelin kokeilemisen? En tiedä ihan tarkkaan kuuluuko tämä nyt tänne mutta koska ongelmani juuristo on eräässä päivityksessä joka pitää asentaa ennen moninpeliin pääsemistä, pistän tämän tänne. Jos ohitan päivityksen, en pääse moninpeli alueelle, joten päivitys on pelissä pakko asentaa. xD Ja asennushan ei näytä onnistuvan. Tilttauttaa koko konsolin siinä loppumetreillä, jonka jälkeen kun käynnistän konsolin uudestaan, ei peli lähde päälle ennen kuin poistan konsolistani kaikki tiedot jotka peli on automaattisesti tallentanut sille. Voi pyhä pierusieni kun osaa olla sadistinen ralliräinä! :D Mikä neuvoksi?

Minä kiitän avusta, mikäli joku antanee sitä.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Tilttauttaa koko konsolin siinä loppumetreillä, jonka jälkeen kun käynnistän konsolin uudestaan, ei peli lähde päälle ennen kuin poistan konsolistani kaikki tiedot jotka peli on automaattisesti tallentanut sille.
Oletko siis poistanut kaikki Motorstormiin liittyvät tiedostot sekä Saved Data Utilityn ("Tiedon tallennustyökalut") että Game Data Utilityn ("Pelitiedon työkalut") alta?

PS. Muista ottaa save talteen jonnekin ennen sen poistamista. Se datatiedosto luodaan automaattisesti uudestaan, kun käynnistät pelin ja menet Online-tilaan.
PS2. Siirsin viestisi tänne Motorstorm-ketjuun, koska ongelma ei liity itse PS3:n päivityksiin vaan ainoastaan Motorstormiin.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Oletko siis poistanut kaikki Motorstormiin liittyvät tiedostot sekä Saved Data Utilityn ("Tiedon tallennustyökalut") että Game Data Utilityn ("Pelitiedon työkalut") alta?

PS. Muista ottaa save talteen jonnekin ennen sen poistamista. Se datatiedosto luodaan automaattisesti uudestaan, kun käynnistät pelin ja menet Online-tilaan.
PS2. Siirsin viestisi tänne Motorstorm-ketjuun, koska ongelma ei liity itse PS3:n päivityksiin vaan ainoastaan Motorstormiin.


Jep. Kaikki poistin. En siis ole vielä ehtinyt aloittaa pelin kunnolla pelaamista, eli mitään vaarallista ei ehtinyt tapahtua. Minua vain ihmetyttää, että miksi se vaatii päivitystä online tilaan mentäessä kun ei osaa sitä asennusta loppuun viedä :D Käyn tänään Joensuun Gamestopista kysymässä toisen kappaleen tämän versioni tilalle(Toivottavasti löytyy) ja katson, onnistuisiko tuo lataus paremmin sillä. Ei tykkää meikäläinen tilttailemisesta.

ps: Juu. Kiitti kovasti =) Yritin ite hanakasti löytää tuota motorstorm aihetta mutta en kai sitten vielä osaa tarpeeksi kunnolla käyttää tätä sivustoa vielä. Opittavaa on. Mutta kiitos laupeudestasi. Jeah. Nyt töihin. Toivottavasti illemmalla toimii kaikki niin kuin pitää.
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Minua vain ihmetyttää, että miksi se vaatii päivitystä online tilaan mentäessä kun ei osaa sitä asennusta loppuun viedä :D
Päivitys vaaditaan, jotta kaikki pelaisivat varmasti samalla versiolla. Motorstorm on kehittynyt *todella* paljon alkuperäisestä julkaisustaan, ja päivitysten jälkeen sitä ei uskoisi samaksi peliksikään. Ja vaikka pelaisi vain yksinpeliäkin, kannattaa ehdottomasti päivittää. (Online-tila tarjoaa aina päivitystä suoraan uusimpaan versioon, joten useampaa päivitysrundia ei sentään tarvitse tehdä.)
 
Vastaus: PS3-päivitykset

Päivitys vaaditaan, jotta kaikki pelaisivat varmasti samalla versiolla. Motorstorm on kehittynyt *todella* paljon alkuperäisestä julkaisustaan, ja päivitysten jälkeen sitä ei uskoisi samaksi peliksikään. Ja vaikka pelaisi vain yksinpeliäkin, kannattaa ehdottomasti päivittää. (Online-tila tarjoaa aina päivitystä suoraan uusimpaan versioon, joten useampaa päivitysrundia ei sentään tarvitse tehdä.)

Minä kiitän kovin paljon avustasi. :D Ja täytyy muuten vielä kehaista että tämä on varmaan paras pelisivusto johon ikinä olen törmännyt. Paljon hyvää infoa peleistä ja asiallista meininkiä. En ole tainnut törmätä vielä yhteenkään peeloon, joten banni järjestelmännekin näyttää toimivan myös aika mehevästi :D Kiitos vielä kerran avusta. Nyt vain pidän peukkuja pystyssä että tuo lataus onnistuisi tällä kertaa eikä kone kone tilttaisi. Phiis!
 
Ylös Bottom