Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MotorStorm

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aleksi0
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

aleksi0

Well-Known Member
hei haluasin kysyä nyt tästä pelistä apua. kun on nyt tullut se time attack moodi ja olen ladannut sen ja asenttanutkin, mutta minulla ei näy se moodi pelissä. kysymys olisi mistä se voi johtua, minulle on sanotta että pitäisi lataa se 1.2 versio motorstorm nettipelissä, mutta minulta ei ole kysytty mitään semmoista. voiko se johtua siitä, että minun motorstorm on ostettu hong kongista? siksi se eurooppa storen ladaama pack ei toimi?

Vastaus: MotorStorm

aleksi0 sanoi:
hei haluasin kysyä nyt tästä pelistä apua. kun on nyt tullut se time attack moodi ja olen ladannut sen ja asenttanutkin, mutta minulla ei näy se moodi pelissä. kysymys olisi mistä se voi johtua, minulle on sanotta että pitäisi lataa se 1.2 versio motorstorm nettipelissä, mutta minulta ei ole kysytty mitään semmoista. voiko se johtua siitä, että minun motorstorm on ostettu hong kongista? siksi se eurooppa storen ladaama pack ei toimi?

No, oikea järjestys on tämä:

1. mene MotorStormissa on-lineen ja asenna sen tarjoama päivitys
2. mene PSN storeen ja lataa sieltä time-attack
3. time attack moodin pitäisi näkyä pelin alkuvalikossa

Jos olet tehnyt toisinpäin, poista aiemmin ladattu MotorStorm päivitys peli-info valikosta ja aloita alusta. Jollei toimi, lienee syynä tuo euro/hk verioero. Tee silloin tunnus HK-storeen ja lataa time attack sieltä. Tai sitten HK-servereillä ei ole vielä jaossa tuota 1.2 päivitystä: ei auta kuin odotella.

Tietääkseni tuota päivitystä ei ole tullut kuin vasta euro storeen, mikä onkin todella poikkeuksellista sillä yleensä saamme kaikki aina viimeisenä. PSN on poikennut tästä jo muutamaan otteeseen täysin oudoksuttavasti esim super rub a dubin ja go buzlen kanssa. Joudut varmaan odottelemaan että japani/hong kong saa oman päivityksensä tuohon.

Kukas osais sanoo mikä mun motorstormiin on tullut nakkaan levyn pesään niin se aloittaa sen latuun mutta lopettaa alkutekstin jälkeen ja koko tv menee jumiin (ruutu mustaksi eikä lähde pois ennen kun buutin pleikan) , onko levy mennyt sököksi vai ?? , kaikki muut pelit toimii moitteetta :(

Trippe117 sanoi:
Kukas osais sanoo mikä mun motorstormiin on tullut nakkaan levyn pesään niin se aloittaa sen latuun mutta lopettaa alkutekstin jälkeen ja koko tv menee jumiin (ruutu mustaksi eikä lähde pois ennen kun buutin pleikan) , onko levy mennyt sököksi vai ?? , kaikki muut pelit toimii moitteetta :(
Latasitko Time Trial -lisäpaketin ennenkuin asensit viimeisimmän päivityksen?

Poistat sen timeattackin, meet MotorStormin nettipeliin, lataat päivityksen ja sit meet storee ja lataas uusiks sen timeattackin.

Joo näin olin tehnyt, otin entisen pätsin siitä pois ja nakkasin levyn pesään niin alkoi toimaa, päivitin uudestaan, rullaa taas...kiitti teille molemmille :)

Kiitoksia. Tuota ´Unlock everything´ voisi kokeila, niin pääsisi rälläämään vähän useammalla radalla. Jos vaikka oppisi ajamaankin vähitellen.. :)

Voit myös ottaa Game Saven netistä ja laittaa ps3n, niin kaikki radat ja pelimuodot on avattuna. Esim. Gamefaqs.com sivustolta näitä löytyy.

En saanut tuota koodia toimimaan. Sormet loppui kesken, jotan ehkä kaikki ei pysyneet riittävästi alhaalla tai jotain.

Mika73 sanoi:
En saanut tuota koodia toimimaan. Sormet loppui kesken, jotan ehkä kaikki ei pysyneet riittävästi alhaalla tai jotain.
Ahaa, Itse en ole edes koittanut, koska ajoin mielummin pelin läpi.:D

Ylös Bottom