Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

mp3 ja video toisto ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Baron
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: mp3 ja video toisto ?

Mistä löytäis hyvän ja ilmasen ohjelman millä voi siirtää kokonaisia elokuvia PSPhen??
oon löytäny vaan kokeiluversioita, joilla pystyy siirtään vaan puolet elokuvasta
 
Vastaus: mp3 ja video toisto ?

The_Ukkeli sanoi:
Mistä löytäis hyvän ja ilmasen ohjelman millä voi siirtää kokonaisia elokuvia PSPhen??
oon löytäny vaan kokeiluversioita, joilla pystyy siirtään vaan puolet elokuvasta
Hiivatin hyvä kysymys! Enpä ole itsekään tämmöisiin törmännyt. Tervetullut olisi toki.
 
Vastaus: mp3 ja video toisto ?

PSP Video 9 on hyvä ohjelma, mutta tietääkö kukaan millä/miten saisi dvd:t käännettyä siihen PSP:n "oikeaan" videolaatuun 480x272, jota uusimmat (custom-)firmwaret tukevat? Sellaisen löysin kun CloneDVDMobile, mutta en saa sitä toimimaan.
 
Vastaus: mp3 ja video toisto ?

pziuz sanoi:
Onko sitten joku ohjelma PSP:tä ajatellen, millä ne subitkin saisi mukaan?
Äkkiä viestiä tänne, jos joku tietää. :)
Laittamalla tekstit kiinteäksi esim auto gordian knot ohjelmalla ja sitten psp video 9 ohjelmalla konvertoit oikeaan muotoon.
 
Vastaus: mp3 ja video toisto ?

Voisiko joku kertoa että millä asetuksilla saan muutettua videon psp:lle sopivaan muotoon tällä ohjelmalla? Olen nyt jo monta kertaa yrittänyt muuntaa .flv-muotoista videota psp:lle sopivaan mp4-muotoon näillä asetuksilla: videokoodekki: mpeg4, videokoko: 480x272, videon bittinopeus: 768, videon kehysnopeus: 25, audiokoodekki: aac, audion bittinopeus: 128, näytteenottotaajuus: 44100, audiokanava: 2, audio poissa käytöstä: no, A/V synkronointi: basic. Mutta aina vaan kun laitan muunnetun videon psp:lle niin video on unsupported data. Joten voisiko joku ystävällisesti kertoa että mitkä asetukset pitää olla kun muunnan videoita psp:lle?
 
Ylös Bottom