Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MP3 soitin GBA:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dill3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

dill3

New Member
Joku kuukaus sitten oli kait pelit lehdessä että gba:lle sais lisäosana MP3 soittimen, mutta onko semmoinen tullut kauppoihin. ja jos on niin toimiiko se SP:sä?

Minäkin olen huomannut kyseisen soittimen internetissä, mutta se ei tainnut tulla vielä Eurooppaan. Minua kiinnostaisi ostaakkin se, mutta ei oikein houkuta ajatus tilata Amerikasta tai Aasiasta.

Jonkun Pelit-lehden uutisissa oli tuosta pieni teksti ja kuva. Olisiko ollut tammi- ta joulukuun.

Tervehdys,

Minulla on tässä tälläinen tyypillinen aikataulukysymys, mutta en löytänyt siihen vastausta mistäänpäin nettiä, joten kysyn sitä tässä. Kysymys kuuluu näin: Julkaistaanko Nintendon virallista GBA Mp3 playeriä Suomessa tai edes Euroopassa? Pohjois-Amerikan julkaisu tapahtuu tai tapahtui muistaakseni kuluvan vuoden alussa. Jos sitä ei julkaista Euroopassa niin täytyy varmaankin tilata jostain muualta.

Toinen kysymys kuuluu, että miksi viimeksi kysymyksiin vastasi vain ilkeä Wario eikä kiltimpi Mario tai Luigi.

Terveisin Hege

WARIO VASTAA: Muilta lisälaitevalmistajilta erilaisia musiikkisoittimia GBA:lle on kyllä ilmestynyt ja tuloillaan, mutta Nintendolta itseltään ei ole virallista GameBoy Advance MP3-soitinta näillä näkymin tulossa. Ilmoitamme mikäli tilanne muuttuu. Mario ja Luigi eivät ehtineet mukaan viime kerralla eivätkä vielä tälläkään kertaa (huhujen mukaan sankarit ovat liian kiireisiä pelastaessaan prinsessoita), mutta eiköhän miehet nähdä tälläkin palstalla jo lähitulevaisuudessa.

Vastaus: MP3 soitin GBA:lle

Moi! Tiedän sivun josta voi olla hyötyä, nimittäin löysin GBA:han soittimen jolla
voit kattoo elokuvia, kuunnella musiikkia ja lukea tekstiä.. tottakai siis se maksaa
jotain 30 euroa mut muuten hyvä. Tässä siis tulee se linkki:
http://ps2modchip.com/search.php?page=mp032

T: Konsolihossa ;)

Ainiin ja se siis toimii kaikissa GBA laitteissa. En tiiä toimiiko Nintendo Microssa tai muissa mutta toimii pääasiassa GBA SP:ssä ja DS:ssä. voit lukea arvostelun osoitteessa http://www.shacknews.com/extras/gbaplayer/ .
Kiitti, moikka ;)

Hege sanoi:
Tervehdys,

Minulla on tässä tälläinen tyypillinen aikataulukysymys, mutta en löytänyt siihen vastausta mistäänpäin nettiä, joten kysyn sitä tässä. Kysymys kuuluu näin: Julkaistaanko Nintendon virallista GBA Mp3 playeriä Suomessa tai edes Euroopassa? Pohjois-Amerikan julkaisu tapahtuu tai tapahtui muistaakseni kuluvan vuoden alussa. Jos sitä ei julkaista Euroopassa niin täytyy varmaankin tilata jostain muualta.

Toinen kysymys kuuluu, että miksi viimeksi kysymyksiin vastasi vain ilkeä Wario eikä kiltimpi Mario tai Luigi.

Terveisin Hege

WARIO VASTAA: Muilta lisälaitevalmistajilta erilaisia musiikkisoittimia GBA:lle on kyllä ilmestynyt ja tuloillaan, mutta Nintendolta itseltään ei ole virallista GameBoy Advance MP3-soitinta näillä näkymin tulossa. Ilmoitamme mikäli tilanne muuttuu. Mario ja Luigi eivät ehtineet mukaan viime kerralla eivätkä vielä tälläkään kertaa (huhujen mukaan sankarit ovat liian kiireisiä pelastaessaan prinsessoita), mutta eiköhän miehet nähdä tälläkin palstalla jo lähitulevaisuudessa.
En ainakaan usko. Paras vaihtoehto on kuitenkin varmaankin se GBA Video Player (Kats. ylempi kommentti)

Hyvä konsolihoosee, huomaan että olet uusi tällä foorumilla, tervetuloa vaan. On kaunis ajatus auttaa kyselevää, mutta ehdotan, että ensi kerralla mietit kahdesti, onko kolmen vuoden takainen kysymys vielä aivan akuutti.

napsikas sanoi:
Hyvä konsolihoosee, huomaan että olet uusi tällä foorumilla, tervetuloa vaan. On kaunis ajatus auttaa kyselevää, mutta ehdotan, että ensi kerralla mietit kahdesti, onko kolmen vuoden takainen kysymys vielä aivan akuutti.
HAHA! :D

dill3 sanoi:
Joku kuukaus sitten oli kait pelit lehdessä että gba:lle sais lisäosana MP3 soittimen, mutta onko semmoinen tullut kauppoihin. ja jos on niin toimiiko se SP:sä?

Semmonen kun play-yan on tullut japanissa, joka soittaa musiikkia ja leffoja. Itse olen jo jonkin aikaa miettinyt että pitäiskö ostaa MICROLLE sellanen (play-yan MICRO) kun se vielä näyttää ihan hyvältä eikä maksa kun 70e
www.lik-sang.com
tuolta löytyy...

Ylös Bottom