Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MRS apua kaivataan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja footrip
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

footrip

New Member
Vedin ton pelin läpi. Kaikki 25 Chapteria, mutta silti multa puuttuu jotain parikymmentä rataa. Kaikki on täydellisesti läpi, tosin mulla on vissiin se buginen versio, ku sain mentyä neki Specialit läpi joissa olis tarvittu tietty auto ja aika. Ja sain tosiaan niistäki autot ja cheatit ku vaan keräsin tarpeeks Kudosta. Voiko siis joku kertoa miten niihin viimesiin kenttiin pääsee käsiksi, muutoin kuin Open All Tracks Cheatillä?

Ei niihin pääse muuten kuin tuolla "Open all tracks" -cheatilla. En ainakaan itsekään päässyt.

No joo mä kytkin se cheatin päälle ja ajoin Time Attackin jokaselle uudelle radalle nii ne ilmeisesti jäi nyt peliin, paitsi että silti Player Datassa lukee 260/262 circuits available. Vaikka kaikki pitäis olla auki. Hassua. Mutta uskomattoman hyvä ajopeli kaikki tyynni. :D
Ja muutes, onko kukaan saanu Humvee ja Ambulanssi cheattia toimimaan? Semmonen löyty esim. gamefaqs.comista. Mä en saanu vörkkäämään..

Peli on muuten kyllä tosi huippu , vähän liian helppo . Nimittäin otat jonkun kisan missä riittää 1 kierros alle ajan . Ajat heti ekalla kierroksella sen alle , sen jälkeen voi vaikka loppupäivän driftailla kudosta ja jokerilla vielä määrä tuplaantuu . Ennätys on ekasta sarjasta niin paljon kudosta että pääsee ajamaan Skylinea . Tosin ensin pitää saada vaikka 300ZX .

Ylös Bottom