Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Von Wiensburgh
Itse ostin sen isomman muistikortin Gamelife-nimisestä puljusta. Maksoi parikymppiä ja oli uusi. En vain tiedä, onko niitä enää siellä. Löysin ilmoituksen huuto.netistä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PekkaPetter
Ihmettelen että mikä noissa niin sanotun 3 osapuolen valmistamissa muistikorteissa on muka vialla, minulla kaikki on ainakin toiminut moitteettomasti. Play-Asiassa maksaa 8 mb 123 blokkinen lätty kuljetettena kotiin noin 5,2 euroa ja mielestäni tommonen muisti riittää normaali pelaajalle, korjatkaa, jos olen väärässä?
Surullinen tarina kertoo kaveristani, jolla kaikki pelit toimivat 3rd party -kortin kanssa hienosti. Zelda oli melkein lopussa, Metroid Primeäkin oli pelattu aika tavalla (plus muut pelit). Eräänä kauniina päivänä ilmestyi peli nimeltä Burnout 2, joka yhtäkkiä sekottikin muistikortin. Siinä meni Zeldat, Metroid Primet, Star Warsit, Pikminit ja Super Mario Sunshinet. Kaikki piti aloittaa alusta. Kaverini oli "hiukan" kiukkuinen.PekkaPetter sanoi:Ihmettelen että mikä noissa niin sanotun 3 osapuolen valmistamissa muistikorteissa on muka vialla, minulla kaikki on ainakin toiminut moitteettomasti.
Herris sanoi:Chrystal Chronicles tyhjensi juuri molemmat halpismuistikorttini (4Mb Thrustmaster ja 8Mb Joytech). Melkein läpi pelattuja oli mm. Viewtiful Joe, Mario Sunshine ja Metroid Prime. En oikein tiedä pitäiskö syyttää CC:tä, kortteja vai kuutiota.
Olo on hölmistynyt mutta eiköhän tämä tästä ankaraksi v*tutukseksi aika pian muutu.
-h-