Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Multiplayerien rahat viedään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Edit: miksiköhän Heihachi valittiin PS2 versioon, eihän sillä ole edes asetta. Parempi valinta olisi ollut Yoshimitsu
Eiköhän Heihachi ollut kuitenkin parempi valinta kuin olla ottamatta mitään ekstrahahmoa peliin. Yoshimitsu kun löytyy jo vakiohahmona Soul Calibur II:sta (kyllä, jokaisesta versiosta).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Eiköhän Heihachi ollut kuitenkin parempi valinta kuin olla ottamatta mitään ekstrahahmoa peliin. Yoshimitsu kun löytyy jo vakiohahmona Soul Calibur II:sta (kyllä, jokaisesta versiosta).

Ja taisipa löytyä myös ykkösestä, ellen ihan väärin muista.
Joku tuossa mainitsi Spawn leffasta jotain. Spawnistahan oli myös PSX peli, mikä oli aivan surkea ja täysi floppi, mutta Todd MCfarlanen suunnittelemat Spawn figuurit olivat kuitenkin ainakin jonkunlainen menestys. Ja sarjakuvahan myy paljon Ameriikoissa, missä Spawn on kova äijä. Mutta se Spawnista, ei hirveästi itseäni kiinnosta Spawn hahmo. Link olisi kovin, mutta XB versio voittaa graafisesti kun taas PS2:n ohjain on varmaan paras tähän peliin. Vaikea valinta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Spawn on trendikäs sarjakuvahahmo, ja sen pohjalta tehtiin jossain vaiheessa todella huono elokuva. Se sarjis on kuulemma ihan jees tosin.

Trendikäs?
Käsittääkseni Spawn on tippunut jo sarjishahmojen samaan luokkaan missä Teenage Mutant Ninja Turtles:kin nykyään on.

En tiennytkään että Yoshimitsu on SC2:ssa.
PSX:n Soul Edge:ssä Yoshimitsua ei ainakaan ollut.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Trendikäs?
Käsittääkseni Spawn on tippunut jo sarjishahmojen samaan luokkaan missä Teenage Mutant Ninja Turtles:kin nykyään on.

Okei, en seuraa sarjakuvia vaan videopeliteollisuutta, haasta oikeuteen =P

Jaa niin, Soul Caliburissa Dreamcastillahan Yoshimitsu on, mutten tiennyt että kakkosessakin?
 
PS2-version hankin ja ehdottomasti siitä syystä, että tällä hetkellä olen muun tekemisen ohella keskittynyt ainoastaan PS2:n ja PC:n pelaamiseen. Erikoishahmot eivät vaikuta päätökseeni pätkääkään.

Toivottavasti SC2 ei muuten toista ensimmäisen osan virheitä, jossa ottelut saattoi voittaa vain muutamaa liikettä toistamalla. Kyllähän peliin toki pääsi sen ansiosta hienosti sisään, mutta haastavuus esimerkiksi Tekkeneihin verrattuna, oli aika valjua. Sopi hyvin silloin tällöin pelattavaksi täyskaaos-peliksi tyyliin X-Men: Next Dimension, mutta pitkäikäistä pelikaveria siitä ei saanut. Toivottavasti SC-fanit eivät nyt pure minua nilkkaan: edellinen on vain vaatimaton peliarvostelijan mielipide :rolleyes:.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Toivottavasti SC2 ei muuten toista ensimmäisen osan virheitä, jossa ottelut saattoi voittaa vain muutamaa liikettä toistamalla. Kyllähän peliin toki pääsi sen ansiosta hienosti sisään, mutta haastavuus esimerkiksi Tekkeneihin verrattuna, oli aika valjua.

SC oli kieltämättä yksinpelillä aika haasteeton, lopulta tietokonepeelaajalla pyyhittiin aina lattiaa huolimatta tasosta. Mutta hauskuus onkin moninpelissä, ei suinkaan yksinpelissä. En sitten tiedä kuinka moni täällä ostaa tappelupelejä pelatakseen niitä vain yksin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
En sitten tiedä kuinka moni täällä ostaa tappelupelejä pelatakseen niitä vain yksin.
Minä, osittain. :o

Virtua Fighterit ja SNK:n 2D-mätöt tuovat pelaajien tasoeron niin selvästi esiin, että niitä ei ole hauska pelata vähemmän mättöjä pelaavia kavereita vastaan.

Soul Caliburia ja Dead or Alive 3:sta on kaverien kanssa pelattu aina paljon (SC:tä paljon enemmän). Voitot jakautuvat tasaisemmin, vaikka pelaajat ovat eri tasoisia. Tämähän on "vakavasti" mättöpeleihin suhtautuville todellinen punainen vaate, kun huonommalle pelaajalle häviäminen ei käy latuun......

Kyllä Soul Caliburia tuli yksinpelinäkin pelattua PALJON.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Billpen
Kannattaa lukea Insert Creditin arvostelu osoitteessa http://www.insertcredit.com/reviews/scii/index.html .

Viimeiseltä sivulta selviää myös se, että mikä kolmesta versiosta kannattaa ostaa ;)

Ai sitä niinkun ihan huvikseen lisätään tavallisten ihmisten tuskaa.

"In addition, if you have not a 'stick: first of all, shame on you. Second, the Xbox Controller-S feels better than even the PS2 Dual Shock 2. I've Kilik-combo'd the hell out of Arcade mode a few times with each pad, and the Controller-S's solidity and firmness instill confidence in your fingertips."

Koska SC pelin tärkein osa-alue (pelin yleisen toimivuuden jälkeen) on se miten hyvin Kilikin pelattavuus onnistuu, jouduin vielä isompiin tuskiin kuin ennen.

Cubella on Link, ainoa millään tavalla mielenkiintoinen hahmo, mutta en sitten tiedä hahmon taistelutyylin sopivuudesta suhteessa muihin hahmoihin ja Cuben ohjain ei innosta tämän pelin kanssa käytettäväksi.

PS2:sella on perusvarma ohjain, keskitason hahmo siinä mielessä että ulkoasultaan sopii parhaiten peliin, vaikka aseettomana onkin idioottimaisin extrahahmo (vertaa Yoshimitsu Tekkeneissä joka lyö nyrkillä vaikka on miekka kädessä).

Xboxilla on varmaan graafisesti millinsadasosan muita edellä, ja S-ohjain (joka pitäisi kyllä sitten hankkia) sopii "perus" padeista varmaan parhaiten peliin kiitos läheisen sukulaisuuden DC:n padille, toisaalta taas ulkonäkönsä puolesta Spawn sopii huonoiten peliin, enkä muutenkaan ole kovin ihastunut hahmon mukana oloon (leffassa oli tasan yks hassu kommentti ja siihen jää minun hyvät spawn kokemukset, kun viittaakaan ei ole pelissä).

Ja soppaa vielä sekoittaa pohdinta x-arcaden ostosta... se kun tekisi ohjain vertailusta täysin turhan. Tämä on tätä multiformaattipelaajan tuskaa, kun aion ostaa vain yhden version.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Kyllä Soul Caliburia tuli yksinpelinäkin pelattua PALJON.

Todellakin. Soul Caliburin Story mode:kohan se oli nimeltään (en ole muutamaan kuukauteen pelannut) on kyllä ainoa mätkintöjen yksinpelimoodi jota olen jaksanut vähääkään pidempään pelata. Ja kyllähän sen arcade-modenkin kävi läpi kaikilla hahmoilla, jotta sai kaikki mahdolliset extrat auki. Arcade-moden pelaaminen kyllä välissä rupes vähän puuduttamaan, kun ei oikein opi kunnolla pelaamaan yhtään hahmoa jos vain kaikilla näpyttelee nopsasti läpi. Tämä on kyllä pelaajan eikä pelin vika.

Edit: ja PS2-version todennäköisesti ostan, vaikka pelin julkaisuvaiheessa Cubekin on varmaan hankittuna. Kun cubelle pitäis varmaan hommata arcade-stick.
 
Ylös Bottom