Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

musiikki kansiot???

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopenlordi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

lopenlordi

New Member
Kopioin ulkoiselta kovalevyltä kasan musiikkia ps3 levylle ja jokaisessa kansiossa on kuva.
Mutta miksi ps3 ei näytä kuin osassa ?
 
Vastaus: musiikki kansiot???

Kopioin ulkoiselta kovalevyltä kasan musiikkia ps3 levylle ja jokaisessa kansiossa on kuva.
Mutta miksi ps3 ei näytä kuin osassa ?
Kaikki kuvat eivät ole PS3:n ymmärtämässä muodossa? PS3:lla on ilmeisesti joissain tapauksessa hankaluuksia ymmärtää [albumin_nimi].jpg-kuvia. Ohjeita album artin lisäämiseen jälkikäteen löytyy esim. täältä.
 
Vastaus: musiikki kansiot???

kaikki kuvat on jpg muotoisia ja kaikki kuvat on nimellä folder.
olen tämän kanssa taistellut jo jonkin aikaa ja tuo yksitellen kuvan lisääminen on kohtuullinen homma, tavaraa on noin 70g
 
Vastaus: musiikki kansiot???

kaikki kuvat on jpg muotoisia ja kaikki kuvat on nimellä folder.
olen tämän kanssa taistellut jo jonkin aikaa ja tuo yksitellen kuvan lisääminen on kohtuullinen homma, tavaraa on noin 70g
Mitä tapahtuu, jos kopioit koko hakemiston ulkoiselta levyltä PS3:n kiintolevylle? Ilmestyykö album art -kuva silloin näkyviin? Olen itse huomannut sen, että USB-levylläni olevista 200 gigasta pelitrailereita ei aluksi ilmesty näkyviin kuin osa. Pleikkarilla menee oma aikansa ennen kuin se lukee hakemistot läpi. Sama ilmiö voi tapahtua levyjen kansikuvienkin kanssa.

Tai sitten voi olla, että esim. kansikuvien resoluutio on liian iso ja/tai mittasuhteet eivät ole PS3:n mieleen.
 
Vastaus: musiikki kansiot???

jep ps3 ottaa tosiaan oman aikansa ennenkuin kaikki albumit näkyy,
olen tähän asti soitellut suoraan ulkoiselta kovolta ja sillä oli kyllä sama ongelma,
kokoja olen kokeillut
 
Ylös Bottom