Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Musiikkiohjelmat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Knight
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Anteeksi toi "räppipaska" systeemi, vähän meni överiksi toi homma :rolleyes:

Mut onko kukaan käyttänyt tämmöstä ohjelmaa jolla voi tehdä vähän tämmöstä raskaampaa tavaraa, suosituksia?
 
Ennenkuin pitää träkkereitä täysin vanhentuneina musiikintekovälineinä niin kannattaa tsekata tuolta sivuiltani jotain kappaleita. Tämä siis pätee vain metallimusiikkiin. Ja helppoahan se ei tule olemaan.

edit: typo
 
tuolta metallurky:n sivuilta en ole saanut imuroitua yhden ainoata samplea tai biisiä, vaikka olen sinne rekisteröitynyt. ja toimiiko se fast tracker2 windows 2000professionaalissa
 
tuolta metallurky:n sivuilta en ole saanut imuroitua yhden ainoata samplea tai biisiä, vaikka olen sinne rekisteröitynyt. ja toimiiko se fast tracker2 windows 2000professionaalissa:confused:
 
Fast Tracker 2 ei taida toimia koska se on DOS ohjelma. En ole tuosta kovin varma. Toinen parempi träkkeriohjelma joka toimii w2k:ssa on ModPlug Tracker http://www.modplug.com.

Tuo biisien imutuksien epäonnistuminen nyt voi johtua mistä vaan. Rekisteröitymispakkoa ei ole. Osa sampleista on esim. minun kotilinjani päässä joten vakaus ei ole kovin häävi. :)

Onnea yritykselle. :D

edit: sönkötystä pois.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Satyr
Kertokaapas mulle joku hyvä musiikinteko ohjelma, jolla voi tehä kunnon musiikkia ei mitään tekno tai räppipaskaohjelmia, itse kun soittelen rumpuja ja jonkun verran kitaraa, kiinnostaisi kokeilla jotain tämmösta tietsikkahommaakin.

Cubase on hyvä ja nuendo, mut ovat vaan aika hinnakkaita. Cubasesta on kyl joku riisuttu versio olikohan cubasis nimeltään. On Niitä muitakin, mut ei tuu nimiä mieleen. Tosin ennenku hankkii tollasta ihan ammatti ohjelmaa ni kannattaa miettii kuinka monta raitaa tarttee nauhottaa, koska jotain ihan ilmasiakin kasiraituriohjelmia on kyl olemassa. Niin ja vaatiihan nuo ammatti ohelmat sit koneeltakii vähän enempi. Ainakii jos haluu käyttää efektejä ja eq:ta useemmalla raidalla.
 
Ylös Bottom