Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muusikoita?

Zanis Dust

KonsoliFIN Alumni
Onkos konsolifinin käyttäjissä paljon muusikoita? Itse olen toiminut musiikin parissa jo yli kymmenen vuotta ja tällä hetkellä luotsaan muutaman vuoden ikäistä SugarHole-bändiäni sekä Sodoman Sisaret-sooloprojektiani.
Haluaisin kuulla myös palautetta, joten seikkailunhaluiset voivat surffata sivulle: http://dive.to/sugarhole
Noilta sivuilta kannattaa imuroida biisit Low (etenkin tämä) ja Kill Me. Muut biisit on on toteutettu paskoilla soundeilla, vaikka niissä ei mitään vikaa sinänsä ole - ne tosin on jo 6-7 vuotta vanhoja. Jos Nine Inch Nails kuuluu suosikkeihin, niin jotkin biisini voivat jossakin määrin kolahtaa..
 
Kuinka lujasti saa arvostella? ;) Vokaali hyökkää vähän turhan pinnalle mielestäni. Ei kommentteja tuohon monotonisuuteen koska mitä ilmeisimmin se kuuluu asiaan - NIN on sitäpaitsi muutenkin kuulunut aina henkilökohtaisiin inhokkeihini.

Ihan sikäli kiintoisaa huomata että ihan oikeitakin muusikoita boardilta löytyy. Nämä jotkin "kuunnelkaa tekemänix biisix pliiz!1" tason threadit ovat tupanneet olemaan taiteesta kaukana. Vihjaan muuten nimenomaan jonkun tekemään hiphop-esitykseen, ettei vaan kukaan väärä ihminen ota nokkiinsa :p

Itse muuten soittelen rumpuja. Muutkin instrumentit sujuvat puolivammaisesti mutta enpä lähtisi taitojani esittelemään.
 
Kyllä minä toki kritiikkiä kestän - ainakin uskottelen niin itselleni kovasti (ja muille vieläkin kovemmin). Mielipiteitä on aina mukava kuulla, mikäli ne on perusteltuja (vaikka ne olisivat negatiivisia), tosin sellaiset "vittu, mitä paskaa"-jutut jäävät yleensä omaan arvoonsa, varsinkin jos mukana ei ole minkäänlaisia perusteluita.
Tosiaan, itse soitan jonkin verran kitaraa ja bassoa, koneita käytän taustavoimina. Sävellän, sanoitan, sovitan ja laulan itse kaikki biisit. Myös demot olen tehnyt täysin yksin.
 
Peoplez soittelee kitaraa. Bändejä on ollut useita, mutta mistään ei ole tullut mitään. Nykyinen bändi ihan jees, studioon mennään varmaan tässä keväällä, kotisivuja ei valitettavasti olla jaksettu tehä!
 
11 vuotta tulee keväällä täyteen rumpujen soitossa. Musiikkiopistossa kävin ja sen lopetin kun opettajat olivat niin huonoja. Bändejä on ollut useita. Kitaraa osaan soittaa pari sointua (suomirokki luonnistuisi:p) ja basso nyt ei ihmeitä edes vaadi.
 
Niniltähän toi kuulostaa (eteenkin noi rumpujutut :D ), mieleen tulee myös aika vahvasti jotain näitä gootti industrial/ebm pändejä (ja tietenkin uudempi Marilyn Manson). Miksaus hieman hakusessa, varsinkin laulun kanssa. Sitä pitäis häivyttää aika paljon, kun on tommosta kuiskausta, eteenkin tossa Low kappaleessa. Kuuntelin vaan noi kaksi kappaletta (Low ja Kill Me), mutta ihan hyvältä kuulosti. Kill Me on muuten paljon parempi kui Low :p
 
Low ja Kill me biisit tuli kuunneltua ja hyvältähän nuo kuullosti, mutta laulu kaipais vähän "eloa". Laulu toi mieleen sellaisen väsyneen tyypin jutustelun, tunnetta enemmän mukaan. Ainesta sinussa ainakin on!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kitaraa olen soittanut 10 vuotta, rumpuja soitan kanssa.
Kolmessa bändissä olen tällä hetkellä.
 
Kitaraa tullut soitettua reilu 13 vuotta, sekä sähköistä että akustista. Bändikokemukset loppui joskus 8 vuotta sitten, sen jälkeen ollut muutamia jamibändejä joissa on tullut käytyä sekä joillekin keikoille oon mennyt tukemaan nuorempia orkestereita...
 
Koskettimia on tullut soitettua liki 17 vuotta. Myöskin altto-fonia olen soittanut noin 5 vuotta. Laulu luonnistuu myös...

Erilaisia projekteja on ollut silloin tällöin, mutta ne ovat kuitenkin kaatuneet "taiteellisiin erimielisyyksiin". Vaadin saman taitotason sekä itseltäni että muilta, ehkäpä siinä syy, ettei mitään pitkäaikaisempia juttuja ole toistaiseksi syntynyt.

Tällä hetkellä etsin itselleni sopivaa kokoonpanoa-aika näyttää...


-Gizmo-
 
Bassoa on tullu jokunen vuosi soiteltua ja onnistuu se kitarankin rämpyttely ja rumpujen pompottelu "ihan jees" -meiningillä. Bändejä on vähän vähemmän, mutta olen vakituisesti yhdessä bändissä, jota nyt hädin tuskin bändiksi voi sanoa (ei omia biisejä, pelkkää muiden ylistysmusaa).
 
Isoveli soittaa... Ikävä kyllä. Ainut hyvä puoli siinä on, että löysin
Heavy Metalin hänen opastuksellaan:rolleyes:
 
Rumpuja on tullut soitettua enemmän ja vähemmän useita vuosia. Tarkkaa vuosilukua en osaa sanoa, koska rummut on ollut kotona jo ennen syntymääni, joten veressä sitä rytmiä kait on. bändejä on ollut useita, mutta nauhalle ei ole saatu kuin pari demoa. Nyt on ollut noin 5 vuotta hiljaista bändirintamalla, mutta aina kotona käydessä täytyy käydä paukuttamassa varastossa Cannibal Corpsen tahtiin. Eli, tosta voidaan päätellä, että musiikkityylinä on ollut jonkinmoinen "mättö" ja muu hurjastelu. Keikkoja on tullut soitettua noin 40 kappaletta vuosien aikana ja olisihan se mukava vielä käydä soittamassa livenä, mutta eipä ole enää mitään bändiä.

Vaikka kokemusta on jonkin verran, niin en voi sanoa olevani mikään mestari. Olen ollut sen verran laiska harjoittelemaan vuosien varrella, että moni perusjuttu on jäänyt todella heikoksi. No kunhan jostain löytyy toimiva bändi niin taas löytyy motivaatiota treenata muutakin, kuin soittaa kuulokkeilla CC:n tai Napalm deathin mukana.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
11 vuotta tulee keväällä täyteen rumpujen soitossa. Musiikkiopistossa kävin ja sen lopetin kun opettajat olivat niin huonoja. Bändejä on ollut useita. Kitaraa osaan soittaa pari sointua (suomirokki luonnistuisi:p) ja basso nyt ei ihmeitä edes vaadi.

Aika hyvä viesti. Erityisesti tuo "ja basso nyt ei ihmeitä vaadi", tuosta nyt voi olla montaa mieltä ja minä olen juuri tuota montaa mieltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Aika hyvä viesti. Erityisesti tuo "ja basso nyt ei ihmeitä vaadi", tuosta nyt voi olla montaa mieltä ja minä olen juuri tuota montaa mieltä.

Näin on, jos osaa soittaa bassoa niin että saa sillä naisia on taitava :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
ja basso nyt ei ihmeitä edes vaadi.

Niin... Omasta mielestäni basso on todella vaikea soittaa! Kitaraa on tullut nyt joitakin vuosia rämpyteltyä, mutta bassoa en tahdo oppia soittamaan sitten millään! Basso on todella monipuolinen soitin. Kyllähän kaikki nyt vähän rämpyttää osaa, mutta todella hyvät basistit ovat harvassa :mad:
 
Minä soittelen rumpuja, ja itse pidän erityisen nopeasta soittamisesta:cool: myös teknillinen soitt on tärkeä asia minulle.
Ja kyllä se basso vaati ihan saman verran kuin esimerkiksi kitara.
 
Ylös Bottom