P Pepe90 New Member 01.08.2006 #41 Vastaus: Muutama korttivideo Eipä niitä juurikaan montaa kertaa putkeen näytetä, eikä kovin usein anneta replaytakaan hidastuksella... Tänä kesänä tarkotus mennä kadulle vähän heilumaan taikasauvan kanssa.
Vastaus: Muutama korttivideo Eipä niitä juurikaan montaa kertaa putkeen näytetä, eikä kovin usein anneta replaytakaan hidastuksella... Tänä kesänä tarkotus mennä kadulle vähän heilumaan taikasauvan kanssa.
T turvamies New Member 01.08.2006 #42 Vastaus: Muutama korttivideo eikö tuossa ace assemply ssä tarvita erikois pakkaa?? minun mielestäni kyllä
Vastaus: Muutama korttivideo eikö tuossa ace assemply ssä tarvita erikois pakkaa?? minun mielestäni kyllä
P Pepe90 New Member 02.08.2006 #43 Vastaus: Muutama korttivideo turvamies sanoi: eikö tuossa ace assemply ssä tarvita erikois pakkaa?? minun mielestäni kyllä Klikkaa laajentaaksesi... Jos ainoa asiasi tällä boardilla on kertoa että tiedät miten tehdään nuo temput ja keksit jotain, niin jätä viestisi väliin
Vastaus: Muutama korttivideo turvamies sanoi: eikö tuossa ace assemply ssä tarvita erikois pakkaa?? minun mielestäni kyllä Klikkaa laajentaaksesi... Jos ainoa asiasi tällä boardilla on kertoa että tiedät miten tehdään nuo temput ja keksit jotain, niin jätä viestisi väliin
M mL New Member 22.10.2006 #44 Amazing Upeaa.. Itse harrastan jonkin verran ``taikuutta`` ja ne temput on pieniä verrattuna tuollaisiin. Kolikko temppu kyllä oli hienosti toteutettu. Tuon kirjan voisi lukasta joss sieltä jotain löytyisi... ML
Amazing Upeaa.. Itse harrastan jonkin verran ``taikuutta`` ja ne temput on pieniä verrattuna tuollaisiin. Kolikko temppu kyllä oli hienosti toteutettu. Tuon kirjan voisi lukasta joss sieltä jotain löytyisi... ML