Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muutamia Squaren GBA-nimikkeitä

Guardian Viper

KonsoliFIN Alumni
Tässä armotonta copypastetusta Planet GameCuben uutisesta :

"Squaresoft has recently announced a list of titles that will be appearing on the Game Boy Advance. Here's the list.

Chocobo Successor (End of 2002)
Seiken Densetsu (Summer 2003)
"New" Final Fantasy Tactics (Winter 2002 / early 2003)
Final Fantasy: Crystal Chronicle (Spring 2003; has GameCube link feature).

Final Fantasy Tactics is listed as new, but current news says the title is a port of the PlayStation version. The "new" is most likely referring to the added features.
"

---

Niin, Seiken Densetsuhan tunnetaan täällä päin maailmaa paremmin Secret of Mana -nimellä. Hienoa Square, hienoa! :)

Nyt toivottavasti näistä saadaan vielä englanninkieliset versiot...

Itse asiassa Seiken Densetsu 2 oli Secret of Mana, ja Seiken Densetsu 3 oli Secret of Mana 2.

Seiken Densetsu taas oli Gb:n Final Fantasy Adventure.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan fiuner
Itse asiassa Seiken Densetsu 2 oli Secret of Mana, ja Seiken Densetsu 3 oli Secret of Mana 2.

Seiken Densetsu taas oli Gb:n Final Fantasy Adventure.

Kyllä, mutta samasta sarjasta on kuitenkin kyse. Sarjahan tunnetaan kuitenkin paremmin Secret of Manana täälläpäin maailmaa, joten siksi tuon tuolla tavalla sanoin. Loistavia pelejä kaikki nuo kolme, muuten.

No joo. Varmaankin kirjoittaja halusi jutussaan kertoa että PS2:ta myydään tällä hetkellä maailmalla eniten. Käsittääkseni GBA kulkee aika tarkalleen samoissa luvuissa PS2:n kanssa.

Kuitenkin takaisin aiheeseen. Olen erittäin tyytyväinen että Square aikoo ilmeisesti ottaa GBA-GC-yhteyden kunnolla käyttöön. Tämän ominaisuuden tuomia mahdollisuuksia ei olla ilmeisesti vielä oikein tajuttu. Sonicit olivat jo hyvä alku, mutta ehkäpä nyt...

Täällä on muutama kuva Shinyaku Seiken Densetsusta.

Toivon todella, että tämä peli julkaistaan japanin ulkopuolella (*sormet ristissä* :))

Ylös Bottom