Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muutin sittenkin mieleni, 4:3 sen olla pitää!

Käväsen huomenna ostamassa tälläsen. Pakko se on nyt ostaa ku paikallinen myyjä teki niin kovan tarjouksen... lähtöhinta oli 650e (jooh, mikä vuos?) ja nyt se suostus luopuu siitä 440eurolla, ja mulla kun on vielä kyseiseen mestaan 60 euron lahjakortti, niin toi tulee melkee ku ilmaseks =)
 
Itse saisin tänään ostettua tuon 21" Thomsonin, mutta broidi saisi maahantuojalta tilattua 28 halvemmalla 21" Hitach merkkisen television ja siinä on kaiken lisäksi 2x Scartia, mutta vaan vuoden takuu. Kun siinä Expertin Thomsonissa olisi 5v takuu. Tuo Hitach on vähän upeampi kuin se on hopea.
Hitachin saisin 2päivän päästä.
 
Kyllä sitä yhdelläkin scartilla pärjää, jos vain löytää jostain RGB haarottimen, eli vola, 2 scarttia =)

enää 3 tuntia niin meen hakee ton mun tv:n. Kuulostaa tyhmältä, mutta muo jännittää =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
Kyllä sitä yhdelläkin scartilla pärjää, jos vain löytää jostain RGB haarottimen, eli vola, 2 scarttia =)

enää 3 tuntia niin meen hakee ton mun tv:n. Kuulostaa tyhmältä, mutta muo jännittää =)

Pitä vaan muistaa, että tuo haaroitin vaimentaa sitten äänentasoa selvästi... Itse suositan kahta SCART-liitintä!

Toisaalta olisi vielä parempi jos niitä olisi kolme, mutta tuo on kalliimpien telkkujen ominaisuus... :)

3 n k ! n E
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan enkine
Pitä vaan muistaa, että tuo haaroitin vaimentaa sitten äänentasoa selvästi... Itse suositan kahta SCART-liitintä!

Toisaalta olisi vielä parempi jos niitä olisi kolme, mutta tuo on kalliimpien telkkujen ominaisuus... :)

3 n k ! n E

..ja minä lisäisin että RGB:n haaroittaminen ei välttämättä aina lupaa hyvää. Kuva voi muuttua ikävän "haamuiseksi" huonolla tuurilla...

Öyh, oman telkkuni kolme scart-liitäntääkään ei ole tarpeeksi, miten toiset tulee toimeen yhdellä? :rolleyes:
 
Tuli sitten hommattua Expertiltä 300 hintaan 21" philips missä on:

- Stereo äänet
- 2x Scart liitintä
- Kuuloke liitäntä etupaneelissa
- RCA liitin takana
- Plug & Play

+ 5v BEST BUY TAKUU.

toiminut hyvin, ihmetyttää vaan että XBoxissa vanhaa telkkaria kirkkaampi kuva ja Dreamcastissa vanhaa telkkaria tummempi kuva.
Ja tänään tuli hommatua myös 150:lla Samtronin näyttö tietokoneeseeni mikä on ollut käytämättä kauan ! kun vielä saisi netinjaon toimimaan taas niin ei tarvitsisi tulla tällä isobroidin koneella nettiin :D
 
Nyt on toi tv tossa seinässä kiinni ja xbox siinä alla, lopullinen hinta TÄLLE tv:lle tuli sitten olemaan 380e, ja lähtöhinta oli 550e (eli toisin kuin aluksi sanoin, tai siis Täällä noi myyjät väittävät yhä että lähtöhinta olisi 650e

Erittäin tyytyväinen!

T:Wombut
 
http://www.expert.fi/dynamic2002/index.php?module=tuotteet&navi_selected=1#tuote
Eli tommonen telkku, sain tingittyä 280:n.
 
Nyt alan pikkuhiljaa olemaan aika kypsä tähän tv-pelleilyyn.
Gigantista saisi nyt tämän CW-28C33N Samsungin mallin 389. Myyjä ainakin kehui, että Samsungit ovat tänä päivänä jo varsin kelpo pelejä.

Tuo Pansun tx28ck1 saisi 319, mutta siinä ei myyjän mukaan ollut uskomattomasti edes RGB-scart paikkaa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nakkerton
Tuo Pansun tx28ck1 saisi 319, mutta siinä ei myyjän mukaan ollut uskomattomasti edes RGB-scart paikkaa

Tämän mukaan tuo tx28ck1 kyllä tukee RGB:tä... Mitenkähän tuon kanssa nyt oikein on? Ostitko muuten kyseisen Panasonicin?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Mulla on tuo Panasonic. Tukee RGB:tä sekä 60 hrz.

No hyvä että tuli selvyys asiaan. Mitä mieltä noin muutoin olet ko. Panasonicista? Gigantti näemmä uusi tuon 319 euron tarjouksensa, ja olin aikeissa hakea itselleni moisen. Ihmeitä tuolta ei tietenkään voi odottaa, halpa perustelkkuhan se on, mutta miten kommentoisit kuvanlaatua jne? Onko telkku toiminut moitteettomasti?
 
Ei auta aina vaikka itsellä olisi ihan kelpo Sony, mutta kuka saisi vielä tyttöystävän tajuamaan, että se 14" ei ole hyvä televisio (merkkiä en tiedä kun lukee niin pienellä siinä edessä) ;).

Siis mielelläni veisin yhden pelikoneen sinne, koska sielläkin tulee aikaa vietettyä, mutta ilman scartia pelaaminen ei houkuttele. Tietokone tosin löytyy sieltäkin, mutta säästän teidän toiselta karmivalta kertomukselta- en halua viedä teiltä yöunia- enempää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Odie
Mitenkähän tuon kanssa nyt oikein on? Ostitko muuten kyseisen Panasonicin?


En, päädyin vähän kalliimpaan Samsungiin CW-28D83N joka ainakin Gigantin mukaan oli tarjouksessa. Hinta oli 388. Kaksi scart-liitäntää ja ulkoasu huomattavasti esteettisemmän näköinen kuin tuon ck1:n. Mitään suurempaa infoa en tv:stä löytänyt, alkoi vaan vähän hatuttamaan tuo helvetinmoinen säätäminen ja kyseessähän oli muutenkin väliaikainen, muutaman vuoden pituinen, ratkaisu ennen kunnon widen ostoa.

Kuva on muuten ihan hyvä paitsi, että jokaisen objektin reunoilla on pikkaisen havaittavissa sellaista "haamuvarjoa". Enpä tiedä sitten onko kyseessä vika vai tyyppivika, mutta täytyy kuitenkin vielä asia varmistaa, ennen kuin 30 päivän palautusaika on umpeutunut. Takuuaika on Samsungeissa mukavan turvallinen kaksi vuotta. Myös rgb-kuva oli aluksi hieman vinossa, mutta service-valikon kautta se oli helppo hoitaa kuntoon.
 
Ylös Bottom