Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Muutto Tampereelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
Koulut alkaa ja muija on saanut opiskelupaikan Tampereelta ja meitsi lähtee sinne asumaan. Konsolifin menettää siinä paljon ;) , koska nyt tänne kirjoittelu onnistuu minulta ainoastaan viikonloppuisin, kun ennen olen kirjoitellut each and every day. Noh, PlayerOne sentään tuo jotain lohtua asiaan ja asuuhan Tampereella kai jotain Konsolifinin väkeä. Ei siinä mitään, kiitos kaikille foorumista ja päivien piristyksestä ja muusta sellaisesta ja nähdään viikonloppuisin kirjoittelun merkeissä. Konsolifin on kai muutenkin kuihtumassa kasaan (muutamia jäseniä ei enää ikinä näe täällä kirjoittelemassa ja osa Modeistakin lopettaa hommansa, mutta onhan täällä uusia lupaavia nimiä paljon, jotka hoitavat keskustelun täällä edelleen.

Tampere on mukava paikka. Itse vietin siellä opsikelijana 1997-1999 ja olin siellä töissä 2000, jolloin asuin tosin tsadissa. ELI SIIS STADISSA ELI SIIS HELSINGISSÄ SENKIN NEWBIE-APINA!

En nyt ole jättämässä Konsolifiniä kokonaan, mutta tänne kirjoitteleminen vaikeutuu vain. Älkää siis poistako minua tiedoista olen vielä hengessä mukana.
Frankia lähinnä tarkoitin kun sanoin, että muutamia jäseniä ei enää näe täälläkään koskaan ja sama tyyppi heti vastaa minulle.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Frankia lähinnä tarkoitin kun sanoin, että muutamia jäseniä ei enää näe täälläkään koskaan ja sama tyyppi heti vastaa minulle.
Olen BBS-Ninja. Liikun kuin pantteri yössä. Juuri kun sitä vähiten odotat, isken kirjaimia ruudullesi kuin heittotähtiä. KIAI!!
Vähille on jäänyt juu kirjoitteluni. Enemmistön mielestä se ei kuitenkaan ole pelkästään negatiivinen asia. Martyyr....

Kylläpä kova kato alkaa käymään, ja parhaita viedään päältä. No, onneksi sentään viikonloppuisin:) Ketä nuo "lupaavat" oikein muka olevat;)

Mihin Frank on oikein katoamassa?

Pitäisköhän itsekkin häipyä näyttävästi täältä? Suurin osa varmaan jäisi ihmettelemään, että mihin minä oikein voin häipyä, kun en ole vielä tullutkaan.

Tampere on kiva paikka, mutta PlayerOne on yliarvostettu kauppa :P Täällä olen asunut nyt about koko elämäni eikä ole valittamista. Paitsi että suomi nyt on tylsä maa huolimatta kaupungista :)

edit: oho, ainakin postausmäärän puolesta Snake on boardin aktiivisempaa käyttäjäkaartia :P kepittää jopa Frankin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
edit: oho, ainakin postausmäärän puolesta Snake on boardin aktiivisempaa käyttäjäkaartia :P kepittää jopa Frankin.

Mutta sinä taas piekset aika selvästi molemmat.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Mihin Frank on oikein katoamassa?
Minen mene mihkään. Pysyn tässä kuin täi paskassa.
Kirjoittelutahti vain on vähentynyt huomattavasti nuoruuteni huippuvuosista, mutta kyllä täältä aina silloin tällöin pesee ja kuivaa. Enää vaan en ojenna nuoria mopohuligaaneja tms.

Frank on päättänyt jättää erään tietyn konsolin omistavat 12-v. peelokakarat rauhaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Frank on päättänyt jättää erään tietyn konsolin omistavat 12-v. peelokakarat rauhaan.

Suuri menetys meille Xboxin omistajille. :( Sitä se vanhuus tekee, ei jaksa juosta joka peelon perässä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Tampere on kiva paikka, mutta PlayerOne on yliarvostettu kauppa :P Täällä olen asunut nyt about koko elämäni eikä ole valittamista. Paitsi että suomi nyt on tylsä maa huolimatta kaupungista :)

Onhan tuota tullut täällä jo vuodesta 2001 kirjoiteltua, joten kyllä siinä ajassa kerkeää. Osa jäsenistä on ollut vieläkin kauemmin täällä ja kirjoitellut enemmän, mutta kun koko homma uusiutui juuri ennen kirjautumista ja kaikki edelliset postaukset menivät roskiin.
Frankille kiitokset konsolikaappi kuvista. Tekivät suuren vaikutuksen ja ex-PS2 fänboy Solid Snake onkin muuttunut 10 konsolin omistajaksi.

Ite olen muuttamassa Ouluun opiskeleen ja samalla harkitsen KonsoliFin:stä pois lähtöä, mutta en tiedä miten se onnistusisi näyttävästi. Olisiko tori pollliiiisin päältä hyppääminen tarpeeksi hieno tapa? :rolleyes:

Re: Re: Muutto Tampereelle

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wavejp
Ite olen muuttamassa Ouluun opiskeleen ja samalla harkitsen KonsoliFin:stä pois lähtöä, mutta en tiedä miten se onnistusisi näyttävästi. Olisiko tori pollliiiisin päältä hyppääminen tarpeeksi hieno tapa? :rolleyes:

Häviät väittelyn jollekin Konsolifinin veteraanille ja teet sitten näyttävän comebackin parin vuoden päästä. Wrestling tyyliin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Frankille kiitokset konsolikaappi kuvista. Tekivät suuren vaikutuksen ja ex-PS2 fänboy Solid Snake onkin muuttunut 10 konsolin omistajaksi.
Oho. Kiitos. Sanasi koskettavat. Siis en pelleile.
Multikonsolillisena elämä on helpompaa. Ja kalliimpaa.

Edit: Läksiäislahjaksi saat kuvan: KUVA

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Totta, etenkin se jälkimmäinen:p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Pankkitilillä on rahaa vissiin vähän päälle viisi euroa ja muutto on edessä ja syödäkin pitäisi. Noh, onpahan mitä pelata;)
Kiitos kuvasta, se vahvisti käsitykseni ja mielikuvani sinusta:p

Ylös Bottom