Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu
Öö... Ei meillä kenelläkään silloin ollutkaan pleikkari paskana. Nyt on, minulla ja mitä todennäköisemmin en pääse enää peleihin jos ei ihmettä tapahdu. Mut niillä mennään mitä löytyy jos ei muukaan auta.
Me ei rukoilee ruveta joten olkoon sitte. Ja paremmin me ollaan pärjättykin kun mun kone hajosi.
Öö Wiljo... alunperin rostereihin ei saanut lisätä Missions-liigassa enää pelaajia (ei jokeripelaajia on ollut KFIN turnauksissa ns. normaalikäytäntö, epävirallisissa tuo mahdollisuus on ollut).
Pari viikkoa sitten annoin tiimeille poikkeuksellisesti kolme pvää aikaa lisätä pelaajia. Löytyy kun kelaa taaksepäin keskusteluja. Esim. KFP käytti silloin tuon mahdollisuuden.
Jos nyt antaisin teidän lisätä Mikkiksen niin päätös koskisi samalla kaikkia tiimejä.
Öö... Ei meillä kenelläkään silloin ollutkaan pleikkari paskana. Nyt on, minulla ja mitä todennäköisemmin en pääse enää peleihin jos ei ihmettä tapahdu. Mut niillä mennään mitä löytyy jos ei muukaan auta.
Me ei rukoilee ruveta joten olkoon sitte. Ja paremmin me ollaan pärjättykin kun mun kone hajosi.