Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

@Azzyyr: mutta kun minä katon tuloslistaa ja tunnen valtaosan porukasta, en näe siellä yhtään varmaa hiiripelaajaa. Tiedän pari jätkää kyl ketkä pelaa 10 senssilla ihan tajuttoman hyvin. Mut padilla ne vetää ja ihan saletti juttu. Ei kannata muuten tässä asiassa sanoa tuloslistan tuijottamisesta mitään koska esim. dRun antoi yhdelle pelaajalle kenkää hiiren takia.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Eli me ollaan melkeen finaalissa sitte vai? Enää pitää joku -dA- voittaa niin päästään finaaliin dRuneja vastaan vai?

ACF:n luovutettua CS kohtaa välierissä dA:n.

Edit: paremmin runkosarjassa sijoittunut valitsee puolen pudotuspelien, välierien ja finaalien ensimmäisessä ottelussa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Ei toi arpominen muuten palvele tuota runkosarja menestystä. Ei sillä että se nyt niin ratkaisevaa olisi kumpi on kotijoukkue. Kaikki oikeiden urheilulajien sarjat pelataan paremmin sijoittuneen edulla loppuun.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Ei toi arpominen muuten palvele tuota runkosarja menestystä. Ei sillä että se nyt niin ratkaisevaa olisi kumpi on kotijoukkue. Kaikki oikeiden urheilulajien sarjat pelataan paremmin sijoittuneen edulla loppuun.

Nuuh, saitte Limputtajan kanssa ylipuhuttua. Korjaan tuonne aiempaan postaukseen.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Melko erikoista vihjailua dRunin suuntaan ja vieläpä klaanilta jota pidin ihan jebasakkina :s Eiköhän tässä ajan saatossa ole tullut ilmi aika selkeästi, että ollaan todellakin täysin hiirivastainen tiimi..
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Melko erikoista vihjailua dRunin suuntaan ja vieläpä klaanilta jota pidin ihan jebasakkina :s Eiköhän tässä ajan saatossa ole tullut ilmi aika selkeästi, että ollaan todellakin täysin hiirivastainen tiimi..

Ei liity dRuniin todellakaan. Ollaan edelleen jebasakki :D
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Ei liity dRuniin todellakaan. Ollaan edelleen jebasakki :D

Ei Stamina varmaan teitä tarkoittanut. Eiköhän se tullut tänne BLinGin suuntaan ton azzyyrin harkitsemattoman kommentin ansiosta.

Azzyyr saa selittää omasta puolestaan mitä tarkoitti, mut Blingin kanta on edelleen se että hiiripelaamista ei tässä liigassa ole ollut. PISTE.

E: Anteeksi dRun vihjailusta. Ehdotan jatkossa lukemaan näitä viestejä niin että täällä puhuu yksityishenkilöt, ei klaanien PR-miehet ellei toisin mainita. Meille BLinGissä on matsimenestystä arvokkaampaa olla rehti ja toverillinen porukka. Niin nyt kuin aina. Rikkurit saavat varoituksen ja tarpeen vaatiessa tennarin kuvan virtuaali perseeseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Tämän sain. Itse suljen sanaisen arkkuni tähän asiaan nyt. Samoin meidän klaani.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Vaikka asia ei minulle nyt hirveästi kuulu, kun en kerran liigassa pelaa, on silti pakko kysyä ACF:n herroilta mikä niissä killcameissa nyt sitten kertoo teille, että pelaaja käyttää hiirtä? Mitä nyt olen katsellut turnauksessa pelaavia pelaajia niin en uskoisi, että kenelläkään heistä olisi hiiri.

edit: mielestäni luultujen hiiripelaajien nimet pitäisi antaa ainakin turnauksen järjestäjille, jotka sitten tutkivat asian tarkemmin.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

@Azzyyr: mutta kun minä katon tuloslistaa ja tunnen valtaosan porukasta, en näe siellä yhtään varmaa hiiripelaajaa. Tiedän pari jätkää kyl ketkä pelaa 10 senssilla ihan tajuttoman hyvin. Mut padilla ne vetää ja ihan saletti juttu. Ei kannata muuten tässä asiassa sanoa tuloslistan tuijottamisesta mitään koska esim. dRun antoi yhdelle pelaajalle kenkää hiiren takia.

Wohaa, eipäs nyt käännetä mun viestiä niin että minä ketään syyttäsin. Kuten varsin hyvin tiedät mulle on aivan sama vaikka vastustajat pelais ratilla ja polkimilla.
Tarkoitin, että vaikea kuvitella että turnauksesta lähdettäisiin pois tässä vaiheessa jos epäiltäisiin jo tippunutta joukkuetta....:)
EDIT: ottamatta lainkaan kantaa siihen mitä joukkuetta mahdollisesti epäillään ja ketä ei. Ja onko epäilyssä mielestäni totuuden perää vai ei.

Tiesin kyllä että tämä hiiri-juttu on arka puheenaihe, mutta että ihan näin arka. Pahoitteluni siitä ja pyydän anteeksi ihan kaikilta. Ja koska minulla ei asiaan ole mitään järkevää lisättävää niin olen mieluummin hiljaa...

EDIT: Henkilökohtaisesti en varmastikaan erota spekkaamalla hiiri pelaajaa padi pelaajasta joten siksikään minulla ei asiaan ole mitään järkevää sanottavaa, jos missään sanomisissani joskus jotain järkeä edes olisi. Ja lisättäköön vielä että mikään kirjoittamani ei TODELLAKAAN ole BLnG-klaanin yhteinen mielipide, vaan ihaa omaa mutinaa!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Tiesin kyllä että tämä hiiri-juttu on arka puheenaihe, mutta että ihan näin arka.

Arkahan aihe on erityisesti turnauspelaamisesta kiinnostuneille koska seuraamukset säännön rikkomisesta virallisissa turnauksissa ovat ankarat.

Kertauksena:
"Kaikki KonsoliFINin turnaukset pelataan padilla, pois lukien pelit, joissa on peliin sisäänrakennettu hiirituki. Hiiren salliminen ilmoitetaan näissä tapauksissa erikseen turnaussäännöissä. Hiiriohjainten (esim. FragFX) jne. käyttäminen turnauksissa on kielletty, ellei sitä ole säännöissä erikseen mainittu. Sääntöjen rikkomisesta seuraa puolen vuoden turnauskielto koko klaanille."

Xiittarin leima otsaan, tiimikavereiden vihat päälle... siinä voi kaverilistalta häipyä aika monta kaveria jos joku tosiaan päättää tietoisesti edellistä sääntöä rikkoa.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Mistäs on FF porukat hankinu wallhackit ''8 vuotta'' sitten ? :)

Tuuppa timi timo timppa tappelee tonne VPD:n puolelle. Annetaa tän threadin olla ihan omillaa jookosta. Huomaas kuule kun ei pelattu äsken Missions-liigaa laisinkaa. Oli kato toi toinen turnee nyt hollilla. Joo ni tavataan tuolla toisessa threadissa kohta. jooko?
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Laitetaas jo kiitokset FCD:lle pelistä. Perkeleen mukavaa ja tiukkaa vääntöö! Peli "ratkes" joku 20sekkaa ennen varsinaisen peliajan umpeutumista. Komiaa.
Tulokset varmaa joku muu postaa tällä kertaa.
GG, näitä lisää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

FCD (1) vs. BLnG (2)

Domination 123 - 224
S&D 8 - 6
CTF 2 - 3

Dominationia lukuun ottamatta matsi oli niin tasanen ku vaan mahollista. SDeessä varsinkin oli todella tiukkaa vääntöä. Vähän harmittaa toi CTFän häviö, mutta parempi joukkue voitti!
Kiitos matsista ja onnea jatkoon.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

GG FCD! Olipa hieno matsi, ette kyllä helpolla nahkaanne myynyt. Eka kertaa mullaki alko housut kostumaan ureasta kun ratkaiseva CTF oli puol minuuttia ennen loppua vielä tasan!

On sääli melkein että noin hienon joukkueen tarvi tippua meidän takia. Mut parempi onni ja JouCo käänsi matsin meille. Turnauksen paras matsi ehdottomasti. Läppä lensi ja kaikilla oli kivaa. Ja mun netti alko lagittaa Terminaalissa ja loppui sit kun lippua alettiin varastelemaan.

Kiitos vielä kerran äijät, sekä omat että FCD:n.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

GG FCD! Olipa hieno matsi, ette kyllä helpolla nahkaanne myynyt. Eka kertaa mullaki alko housut kostumaan ureasta kun ratkaiseva CTF oli puol minuuttia ennen loppua vielä tasan!

On sääli melkein että noin hienon joukkueen tarvi tippua meidän takia. Mut parempi onni ja JouCo käänsi matsin meille. Turnauksen paras matsi ehdottomasti. Läppä lensi ja kaikilla oli kivaa. Ja mun netti alko lagittaa Terminaalissa ja loppui sit kun lippua alettiin varastelemaan.

Kiitos vielä kerran äijät, sekä omat että FCD:n.

oli aivan mahtava peli joten kiitokset myös täältä ja onnea jatkoon.
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Oli mukavaa hävitä turnauksen parhaalle joukkueelle! :D
Taisin siinä ratkaisu tilanteessa osua JouCoon muutaman kerran, mutta kun herra kerran oli päättänyt viedä lipun loppuun asti, oli kuin olisi heitellyt kävyillä selkään (edelleen ottaa kupoliin).

Ottiko kukaan Blingin ukoista kuvia matsista? (tai videota?)
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Oli mukavaa hävitä turnauksen parhaalle joukkueelle! :D
Taisin siinä ratkaisu tilanteessa osua JouCoon muutaman kerran, mutta kun herra kerran oli päättänyt viedä lipun loppuun asti, oli kuin olisi heitellyt kävyillä selkään (edelleen ottaa kupoliin).

Kyllä osuit juu. Oli muute komiaa juosta ruutu täynnä sitä helvetin hilloo :D
 
Vastaus: MW2: Missions -liiga: Säännöt, tulokset ja otteluista keskustelu

Ei tullut kuvia kun oli kännykkä latingissa. Ja kamera on rikki. Yleensä mä olen ollut se meistä joka ottaa kuvat.

@Slow: Vai parhaalle! No kiitos vaan. :)

ps: laitan perjantaina sen tonnin sun tilille mikä sovittiin... :p
 
Ylös Bottom