Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2 SnD Montage 'Breath'

Tanelto

Member
Noniiin, en tiedä kuinka moni muistaa tai on katsonut mun edellisiä videoita, mutta mitä vähempi sitä parempi. Lopetin MW2 pelaamisen oikeastaan heti kun Barret-montage valmistui, mutta päätin palata pelin pariin kesän alussa tehdäkseni uuden, kunnollisen MW2-montagen paremmalla varustuksella ja tietämyksellä. (Video viestin lopussa)

Tässä muutamia asioita joihin olen panostanut tätä montaasia tekiessä, mitä ei edellisissä videoissani ole ollut

- CAPTURE CARD, ei videokameralla kuvattua enää eieieiei
- Pelin äänet messissä
-> Musiikin synkkaus
- Kunnon editointiohjelmat (Sony Vegas, Pinnacle Ultimate), ei enää hikistä Movie Makeria
- VAIN Search And Destroyta
- Ei yhtä tiettyä asetta eikä pelkästään snipuja, vaikka sniput ovatkin tässä aikalailla pääroolissa
- Ei överi pitkä video (vajaa 4 min), toisin kuin se ensimmäiseni (jotain 7 min huoh.)
- Palautteesta otettu opiksi ja pelaaminen sekä editointi pieni pilke silmäkulmassa ;)

Tässä vielä linkki videoon Youtubessa YouTube - MW2 SnD Montage 'Breath' | Sync

[video=youtube;RA_3W_MB7mU]http://www.youtube.com/watch?v=RA_3W_MB7mU[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Noniiin, en tiedä kuinka moni muistaa tai on katsonut mun edellisiä videoita, mutta mitä vähempi sitä parempi. Lopetin MW2 pelaamisen oikeastaan heti kun Barret-montage valmistui, mutta päätin palata pelin pariin kesän alussa tehdäkseni uuden, kunnollisen MW2-montagen paremmalla varustuksella ja tietämyksellä. (Video viestin lopussa)

Tässä muutamia asioita joihin olen panostanut tätä montaasia tekiessä, mitä ei edellisissä videoissani ole ollut

- CAPTURE CARD, ei videokameralla kuvattua enää eieieiei
- Pelin äänet messissä
-> Musiikin synkkaus
- Kunnon editointiohjelmat (Sony Vegas, Pinnacle Ultimate), ei enää hikistä Movie Makeria
- VAIN Search And Destroyta
- Ei yhtä tiettyä asetta eikä pelkästään snipuja, vaikka sniput ovatkin tässä aikalailla pääroolissa
- Ei överi pitkä video (vajaa 4 min), toisin kuin se ensimmäiseni (jotain 7 min huoh.)
- Palautteesta otettu opiksi ja pelaaminen sekä editointi pieni pilke silmäkulmassa ;)

En todellakaan ole mikään mw2-montageiden ystävä, mutta oli pakko katsoa kun niin hanakasti mainostit. Sisältöön en puutu pahemmin, muutama pirullisen hauska tappo oli messissä ja muutenkin varmaan uppoaa montageiden ystäviin.

Mutta sovitaanko että jätetään nuo visuaaliset efektit kuten lens-flaret, blur-dissolvet ja muut hirvitykset pois? Aivan hirveää katsottavaa :D Tai käytetään edes efektisoftaa jonka jälki ei aiheuta face palmeja? Adoben After Effects riittää jo tekemään katsomisen kestävää jälkeä.

Lisäksi tuo hirveä EMO-rämpytyskurabiisi raastaa hermoja vielä 15min katselun jälkeenkin.

Näillä videoilla on myös huono vaikutus itse peliin. Nimittäin videon nähtyään xX_Eetu98_Xx tulee pilaamaan minun publa s&d:ni yrittämällä quick scopettaa viholliset. Tässä kuitenkaan onnistumatta :D Mutta tosiaan hienoa katsottavaa kun joku tuonkin homman hyvin taitaa!
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Itseäni ei ärsyttänyt juuri mikään ja jaksoin katsoa loppuun asti ilman mitään ongelmia.
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Ihan ok vidi, mutta MW2:sta ei mitään hienoa saa edes aikaan.
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Yleensä en näistä leiju montageista pidä mutta tää oli aika jees.. Jakso jopa loppuun asti katella :D..
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

kinnostaisiko ketään tulla mukaan, jos pistäisin joskus pystyyn -ei-niin-vakavamielisen- Private Match Lobbyn näin suomalaisten/konsolifinin porukoiden kesken? (Xboxilla)

Miks tulet PS3 ketjuun mainostamaan Private lobbya XBOXILLE?:confused: Eikös sillä Boxillakin ole omat ketjunsa?
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Hieno viteo! Ite en henkilököhtaisesti tykkää haulikko tapoista, mut onneks ei ollu ku yks kohta mis spassia näky. Tuubi tappo oli komea :D.
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Miks tulet PS3 ketjuun mainostamaan Private lobbya XBOXILLE?:confused: Eikös sillä Boxillakin ole omat ketjunsa?

Kerro ihmeessä kun löydät COD-medialle tarkoitetun ketjun Boxin puolelta. Jos löydät niin tämän ketjun voisi heivata sinne oikein mielellään.
Ja tottakai jos private lobbya lähden väsäämään, niin kirjoitan siitä Boxin puolelle. En lähde uutta ketjua kuitenkaan pystyttämään ennen kuin tiiän kiinnostaako ketään, joten kyselen sitä tässä samassa ketjussa. Jos vaikka boxin puolelta joku tänne eksyisi. ;)
 
Vastaus: MW2 SnD Montage 'Breath'

Aivan loistavaa settiä! Harvemmin jaksan mitään random montageja kattella mis tulee no-scope triplekillejä - ihan sama, mutta tässä oli jotain fiilistä ja ideaa! Lisää tätä! =)
 
Ylös Bottom