Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

[-dA-] vs [FCD]
[-SS-] vs [-dA-]


Meille käy tiistai klo 19-20, keskiviikko 19-21, torstai 19-20 ja sunnuntaina 18-21.

meillekin varmaan toi sunnuntai kävis parhaiten. käykö teille jos pelataan vaikka ton teiän -SS- matsin jälkeen?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

FCD millonka päästään teitä vastaan tällä viikolla pelaamaan? Käykö ke tai to ilta? Tai mahdollisesti vielä tänään jos molemmat saa niitä pelaajia. Pe-Su olen poissa joten niille päiville en uskalla alkaa sopimaan.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

FCD millonka päästään teitä vastaan tällä viikolla pelaamaan? Käykö ke tai to ilta? Tai mahdollisesti vielä tänään jos molemmat saa niitä pelaajia. Pe-Su olen poissa joten niille päiville en uskalla alkaa sopimaan.

mä kyselen meiän porukoilta. palailen tänne tai psn.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

käviskö -SS- lauantai ilta 20 tai 21 esim? tai voitte ehotella muita aikoja!

ja se 4 saadaan luultavasti ainakin voi olla viikonloppusin enemmänkin
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

käviskö -SS- lauantai ilta 20 tai 21 esim? tai voitte ehotella muita aikoja!

ja se 4 saadaan luultavasti ainakin voi olla viikonloppusin enemmänkin

No joo, ite aattelin yhes vaihees perjantaita, mutta eipä lauantaissa ole mitää vikaa, mut kyselen huomenna muilta että käykö.

Ja dA voisin ehkä veikata et voitais pelailla klo 20, mut ei lyödä mitää aikaa viel lukkoon.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

BLnG: Ehdittekö mahdollisesti huomenna torstaina pelata meitä vastaan kello 21? Sunnuntaina meillä saattaa olla pelaajapulaa. Jos tuo huominen ei käy, niin pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa ja koitan repiä nuo vähintään neljä jostain.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

Sovittiin tossa ziibon kanssa, että FSF - iK pelataan lauantaina 22 aikaan.

T-T kävisikö teille perjantai-ilta?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

BLnG: Ehdittekö mahdollisesti huomenna torstaina pelata meitä vastaan kello 21? Sunnuntaina meillä saattaa olla pelaajapulaa. Jos tuo huominen ei käy, niin pysytään alkuperäisessä suunnitelmassa ja koitan repiä nuo vähintään neljä jostain.

Torstai on ollut meille perinteisesti huonoin mahd. pelipäivä ja sitä se on tänäänkin, ei ole tarpeeksi porukkaa paikalla. Toki voidaan kattoa asiaa illemmalla jos meillä on porukkaa linjoilla ja oot ite ni huutelen sulle psn:n kautta.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

[-dA-] vs [-SS-] Su klo 20

[-dA-] vs [FCD] Su klo 21


?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

FCD millonka päästään teitä vastaan tällä viikolla pelaamaan? Käykö ke tai to ilta? Tai mahdollisesti vielä tänään jos molemmat saa niitä pelaajia. Pe-Su olen poissa joten niille päiville en uskalla alkaa sopimaan.

me ei saada vissiin tällekään päivälle pelaajia, niin koitettasko ens viikol maanantaina tai tiistaina?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

me ei saada vissiin tällekään päivälle pelaajia, niin koitettasko ens viikol maanantaina tai tiistaina?

Voihan noi pelata ilman minun läsnäoloani. Finaxiksen pleikkari rikki, joten kysyppä psn lollerman saadaanko me vklna pelaajia. Uskon että saadaan, sen verran monta meitä on ja kohtuu aktiivisiakin kaikki.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

CTd

Meitä on nyt 4 ainakin tulossa, ehkä saadaan myös viides. siis tänään klo 21.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Matsien sopiminen

FCD! Koitetaanko saada pelattua huomenna illalla klo 21 tai sitte lauantai iltana samoihin aikoihin??

EDIT: Luultavasti ei saada tänää ees neljää
 
Ylös Bottom