Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaasu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[-dA-] vs [BLnG] 2-0

Invasion 8-2
kuva2671.jpg

Quarry 8-1
kuva2673.jpg


Invasionissa JouCon snaippailu pisti yleensä yhden dA pelurin kumoon heti alussa *köh*kekkosen*köh*, mutta saatiin yleensä suht nopeella etenemisellä yliote. Muutama hyvä 2v2 ja 1v2 jotka onneksi dA hoiti ja muutenkin oli muutamia tasaisia rundeja.

Quarryssä edettiin aika nopeesti pommeille ja puolustuksessa ei päästetty vihuja pommeille niin sujui suht mukavasti. GG
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

...Lopun "valitus" LDM:n leiristä hieman laski hyvän pelin tasoa, sillä LDM:llä ensin käytettiin C4:sta, vaikka se ei ole sallittua. Siitä joku huomauttikin ja asia korjattiin...

Kiitoksia LDM:lle matsista ja tsemppiä jatkoon!

Olen pahoillani tuosta C4:sta mikä nyt sattui epähuomiossa ja kiireessä jäämään tohon settiin.
Mukavaa oli pitkästä aikaa vääntää.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[FuKi] vs [LDM] 2-0



Quarry lähti aluksi hyvin FuKin kannalta, mutta LDM ryhdistäytyi ja sai pari selvää erävoittoa. Tasaista vääntöä, mutta erät kääntyivät yleensä FuKin eduksi.
Lopun "valitus" LDM:n leiristä hieman laski hyvän pelin tasoa, sillä LDM:llä ensin käytettiin C4:sta, vaikka se ei ole sallittua. Siitä joku huomauttikin ja asia korjattiin. Viimeisessä ja ratkaisevassa erässä (tilanne 7-3) tein itse mokan, sillä kiireessä vaihdoin vikaan roundiin MP5:n, mutta epähuomiossani en ollut vaihtanut deathstreakia copycatiksi, vaan minulla oli painkiller. Sitten roundin alussa käytössäni olikin painkiller muutaman edellisen roundin ansiosta, mutta koitin sen verran hidastella että 10 sek kuluisi. Tilanne oli aivan siinä rajalla, ehtikö painkillerin vaikutus loppua, mutta yhden LDM:n heittämä kranu osui lähelle, mutta en kuollut siihen. Sitten luodit korjasivat minut saman tien. Tilanne kääntyi niin, että FuKilta oli jäljellä enää Aksu kolmea LDM:stä vastaan, mutta aksu väänsi voiton tilanteesta. Tämän jälkeen LDM:n puolelta vaadittiin uusintaa, joka pelattiin ja tilanne uusinnassa päättyi 1-2. Minusta tuossa uusinnassa ei ollut järjen hiventäkään, sillä tilanne päättyi kuitenkin 8-3 ja 1vs3 tilanteessa en katso FuKin saaneen etua.. Kaasu päättäköön miten tilanne lasketaan.. (Kuvat on koneella, jos tarvii laittaa)

Kiitoksia LDM:lle matsista ja tsemppiä jatkoon!

Eipäs käytetty, mutta ei tässä mitään hyvä peli oli ja onnea jatkoon myös teillekkin, eli vika mappi oli 8-5.

E: Ai perse, olin itekki väärässä... Pahoittelen..
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Lopun "valitus" LDM:n leiristä hieman laski hyvän pelin tasoa, sillä LDM:llä ensin käytettiin C4:sta, vaikka se ei ole sallittua. Siitä joku huomauttikin ja asia korjattiin. Viimeisessä ja ratkaisevassa erässä (tilanne 7-3) tein itse mokan, sillä kiireessä vaihdoin vikaan roundiin MP5:n, mutta epähuomiossani en ollut vaihtanut deathstreakia copycatiksi, vaan minulla oli painkiller. Sitten roundin alussa käytössäni olikin painkiller muutaman edellisen roundin ansiosta, mutta koitin sen verran hidastella että 10 sek kuluisi. Tilanne oli aivan siinä rajalla, ehtikö painkillerin vaikutus loppua, mutta yhden LDM:n heittämä kranu osui lähelle, mutta en kuollut siihen. Sitten luodit korjasivat minut saman tien. Tilanne kääntyi niin, että FuKilta oli jäljellä enää Aksu kolmea LDM:stä vastaan, mutta aksu väänsi voiton tilanteesta. Tämän jälkeen LDM:n puolelta vaadittiin uusintaa, joka pelattiin ja tilanne uusinnassa päättyi 1-2. Minusta tuossa uusinnassa ei ollut järjen hiventäkään, sillä tilanne päättyi kuitenkin 8-3 ja 1vs3 tilanteessa en katso FuKin saaneen etua.. Kaasu päättäköön miten tilanne lasketaan.. (Kuvat on koneella, jos tarvii laittaa)

Kiitoksia LDM:lle matsista ja tsemppiä jatkoon!

Olen pahoillani tuosta C4:sta mikä nyt sattui epähuomiossa ja kiireessä jäämään tohon settiin.
Mukavaa oli pitkästä aikaa vääntää.

Juu multa meni näköjään tää C4 homma kokonaan ohi...jos oisin tommosen ite tajunnu tai inkkari maininnu sen siinä lobbyssä niin en kyllä ois valittanu siitä painkilleristä..
kuulin kyl kun te sanoitte lopuks että meistä joku käytti ni väitin vastaan koska meni multa ohi koko homma eikä inkkari korjannu asiaa..

Mutta tuosta sen verran että olihan se aikas ylimielistä teiltä kommentoida että "mitä väliä, olihan toi selvä voitto tarviiko sitä enään pelata"
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Joo eipä mitään, näitä sattuu. :) Molemmat teki virheen (minä ite ja inkkari), that's it. Hauskaa oli mulla ainakin.

Otan kyllä puheeksi kyseessä olevan henkilön kanssa, joka tuon ylimielisen lausahduksen heitti. Missään nimessä ei kuulu hyviin tapoihin heitellä tuommoista. Pahoittelen sitä klaanini puolesta. Tässä nyt oli vähän epäselvyyttä itse kullakin tuosta C4/painkiller-asiassa, mikä aiheutti turhaa hämminkiä.
Tuosta lopputuloksesta sen verran, että miten nuo pisteet nyt lasketaan? Mulla on kuvat siitä "uusintakierroksesta", mutta kuka muistaa esim. vikan erän statsit, jotka periaattessa pitäisi vähentää? Minusta selvintä olisi, että pidetään tulos 8-3 tilanteessa, jolloin pisteetkin ovat selvästi esillä. Kun molemmilta puolin tuli yhden erän verran "ei sallittua" settiä.. :rolleyes:
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[-dA-] vs [BLnG] 2-0

Invasionissa JouCon snaippailu pisti yleensä yhden dA pelurin kumoon heti alussa *köh*kekkosen*köh*, mutta saatiin yleensä suht nopeella etenemisellä yliote. Muutama hyvä 2v2 ja 1v2 jotka onneksi dA hoiti ja muutenkin oli muutamia tasaisia rundeja.

Quarryssä edettiin aika nopeesti pommeille ja puolustuksessa ei päästetty vihuja pommeille niin sujui suht mukavasti. GG

Kiitos pelistä -dA-! Tosi hauskaa oli heti lobbystä alkaen ja nähtiinhän siellä muutama uskomaton suorituskin. Useimmiten teiltä, mut kyllä meidänkin pojat osaa! JouCon snipaukset ja eritoten tämä temppu: Junnu planttaa invasionissa B:lle. Jokke-pappa hipsii IHAN VIEREEN ottaa heittopuukon, ja sitte tapahtuu jotain outoa (JouCo ei varmaan tiedä itsekään mitä), heittää heittopuukon Junnun VIEREEN maahan, Junnu saa planittya pommin ja JouCo kuolee Junnun luoteihin. Minusta oli hieno ele JouColta jättää Junnu tappamatta koska tilanne oli epäreilu Junnun pystymättä näkemään vaaraa. Vai kävikö mielessä että, -v**ut! Mä en aseita tarvi, hakkaan ton hengiltä paljain käsin! Vitsi ku sai nauraa maha kippurassa! :D

Moni rundi oli suht tasaisia, kääntyen lähes aina dA:n voitoksi. Ja olihan siellä sitte niitäkin kierroksia mistä ei jää paljo sankaritarinoita lastenlapsille kerrottavaksi. Klaanipelien rutiini näkyy hyvin kun pelaa näitä parempia klaaneja vastaan. Joka kerta kun FLÄSSI pamahti vieressä, niin tiesi että katsomoonhan sitä taas mennään. Yks mitä ihmettelin Quarryssä oli se että Kekkonen ei suostunu, vaikka kovin kauniisti yritin suostutellakin, KUOLEMAAN. Siis ammuin tähdättyjä laukauksia kaksikin burstia M16:ta ja hit markkerikin vilahtaa kuten pitää. Ja silti tuo hersyvän naurun erikoismiäs tulee kimppuun kun MILF Levin Hullussa Porossa! Mun piti oikein tarkistaa onko Spotting Pauwer päällä, ja oli se! Ihme sponge!

Kiits vielä kerran. GG UL BBQ OMGWTF! Ja onnee jatkoo. :p

E: Unohtui mainita että kun ennen matsia vielä sekundaattorin kans kellotettiin invasionin taksuja, tuli sinne nää -dA-:n pojat väijymää. No päätettii sit että ei voi noita taktiikoita käyttää enää ja otettiin vaihtoehto B käyttöön: lähes täydellinen radiohiljaisuus, pikkusta kiroilua vaan, hirveetä kämppiä ja millintarkat alkunaatit. Kuten lopputuloksesta jokainen voi päätellä, EI OLLU IHAN PARAS TAKTIIKKA! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[FuKi] vs [LDM] 2-0
Quarry lähti aluksi hyvin FuKin kannalta, mutta LDM ryhdistäytyi ja sai pari selvää erävoittoa. Tasaista vääntöä, mutta erät kääntyivät yleensä FuKin eduksi.
Lopun "valitus" LDM:n leiristä hieman laski hyvän pelin tasoa, sillä LDM:llä ensin käytettiin C4:sta, vaikka se ei ole sallittua. Siitä joku huomauttikin ja asia korjattiin. Viimeisessä ja ratkaisevassa erässä (tilanne 7-3) tein itse mokan, sillä kiireessä vaihdoin vikaan roundiin MP5:n, mutta epähuomiossani en ollut vaihtanut deathstreakia copycatiksi, vaan minulla oli painkiller. Sitten roundin alussa käytössäni olikin painkiller muutaman edellisen roundin ansiosta, mutta koitin sen verran hidastella että 10 sek kuluisi. Tilanne oli aivan siinä rajalla, ehtikö painkillerin vaikutus loppua, mutta yhden LDM:n heittämä kranu osui lähelle, mutta en kuollut siihen. Sitten luodit korjasivat minut saman tien. Tilanne kääntyi niin, että FuKilta oli jäljellä enää Aksu kolmea LDM:stä vastaan, mutta aksu väänsi voiton tilanteesta. Tämän jälkeen LDM:n puolelta vaadittiin uusintaa, joka pelattiin ja tilanne uusinnassa päättyi 1-2. Minusta tuossa uusinnassa ei ollut järjen hiventäkään, sillä tilanne päättyi kuitenkin 8-3 ja 1vs3 tilanteessa en katso FuKin saaneen etua.. Kaasu päättäköön miten tilanne lasketaan.. (Kuvat on koneella, jos tarvii laittaa)

Kiitoksia LDM:lle matsista ja tsemppiä jatkoon!
Sääntöjen mukaan rundi pelataan uudestaan, jos kiellettyjä perkkejä/equipmenttiä/mitä tahansa käytetään, vaikka toinen joukkue ei siitä mitään etua saisikaan. Näin ollen uppaa vaan se kuva siitä replaysta, mappi päättyi 8-5.

edit: wp team, ul BLnG
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

JouCon snipaukset ja eritoten tämä temppu: Junnu planttaa invasionissa B:lle. Jokke-pappa hipsii IHAN VIEREEN ottaa heittopuukon, ja sitte tapahtuu jotain outoa (JouCo ei varmaan tiedä itsekään mitä), heittää heittopuukon Junnun VIEREEN maahan, Junnu saa planittya pommin ja JouCo kuolee Junnun luoteihin. Minusta oli hieno ele JouColta jättää Junnu tappamatta koska tilanne oli epäreilu Junnun pystymättä näkemään vaaraa. Vai kävikö mielessä että, -v**ut! Mä en aseita tarvi, hakkaan ton hengiltä paljain käsin! Vitsi ku sai nauraa maha kippurassa! :D
Joo, vähän ihmettelin kun kuului *viuh* minkä jälkeen käännyin ympäri ja JouCohan se siellä :p
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

JouCon snipaukset ja eritoten tämä temppu: Junnu planttaa invasionissa B:lle. Jokke-pappa hipsii IHAN VIEREEN ottaa heittopuukon, ja sitte tapahtuu jotain outoa (JouCo ei varmaan tiedä itsekään mitä), heittää heittopuukon Junnun VIEREEN maahan, Junnu saa planittya pommin ja JouCo kuolee Junnun luoteihin. Minusta oli hieno ele JouColta jättää Junnu tappamatta koska tilanne oli epäreilu Junnun pystymättä näkemään vaaraa. Vai kävikö mielessä että, -v**ut! Mä en aseita tarvi, hakkaan ton hengiltä paljain käsin! Vitsi ku sai nauraa maha kippurassa! :D

jepjep.. pelästyin vaa, ku näin kuka siin maas oikee olika :eek:
eipä siin, tais vaa oma ajotus olla mettässä ratkasevan sekunnin murto-osan ja junnu kerkes just liikahtaa jonnin verran. (toisena vaihtoehtona ois ollu Ninja-defu, mut ehä mää ossaa....)
mut sainpahan seuraaval rundil sen junnun si OIKEESTI puukotettuaki.

Joo, vähän ihmettelin kun kuului *viuh* minkä jälkeen käännyin ympäri ja JouCohan se siellä :p

et sä mitää ympäri kääntyny, lähit vaa menee siit tuli perseen alla :D

toine epic fail taistelu oliki si Jontsaa vastaan Quarryssa..ei siitä sen enempää.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Sääntöjen mukaan rundi pelataan uudestaan, jos kiellettyjä perkkejä/equipmenttiä/mitä tahansa käytetään, vaikka toinen joukkue ei siitä mitään etua saisikaan. Näin ollen uppaa vaan se kuva siitä replaysta, mappi päättyi 8-5.

Asia selvä.. En tiiä onko noilla roundeilla sen kummemmin väliä, mutta peli päättyi 8-3, ja molemmilla oli yhdessä erässä väärää varustusta, joten tilanne 7-2, ja uusinnassa tuli tulos 1-2, joten mun laskujen mukaan virallinen lopputulos 8-4. :)

Ja tässä kuvat:

kuva003v.jpg


Parempi kuva jossa näkyy jokaisen statsit:

kuva004.jpg
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Asia selvä.. En tiiä onko noilla roundeilla sen kummemmin väliä, mutta peli päättyi 8-3, ja molemmilla oli yhdessä erässä väärää varustusta, joten tilanne 7-2, ja uusinnassa tuli tulos 1-2, joten mun laskujen mukaan virallinen lopputulos 8-4. :)

Ja tässä kuvat:


Parempi kuva jossa näkyy jokaisen statsit:
Kyllä se tilanne on 8-5, jos ette itse silloin vaatineet rundin uusintaa. Saman virheen takia itse johdin joukkueeni mappihäviöön FSF vastaan, että älä murehdi ;)
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

CTd - FNU 2-0 (8-3, 8-5)

Invasion 8-3
ctd_fnu_invasion.jpg

Quarry 8-5
ctd_fnu_quarry.jpg

Varsin tiukkaa ja hikistä vääntöä. Molemmissa mapeissa otettiin aluksi voittoja tasatahtiin, mutta loppusuoran kiri oli CTd:llä parempi. Lukemista huolimatta Invasion oli melkeinpä Quarrya tasaisempaa - tappotilastotkin kertovat että vääntö oli tiukempi mitä loppunumerot väittävät.

CTd:n pakka oli välillä melko sekaisin - viime aikoina minimiin jäänyt yhteispeli näkyi kentällä epätasapainoisina sijoittumisina ja kommunikaatiokatkoksina. Muutaman kerran juostiin tyhmiin alkunaatteihin ja mokattiin vihun selkään pääsemisen mahdollistamat mahdollisuudet. FNU vastasi CTd:n sekoiluun muutamalla oikea-aikaisella teamkillillä ja paikoin hieman tehottomalla ylivoimapelillä.

Ottelu käytiin myös varsin herrasmiesmäisissä ja aikuismaisissa merkeissä - kaikenlainen evotus, beemeröinti ja feduilu puuttui mikkipuheista täysin.

Kiitos FNU:lle hyvästä matsista!
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Pitäähä matseissa jotain väriä olla, varsinkin kun mapeista tuntuu värit puuttuvan aika lailla kokonaan (lukuunottamatta himmeää osastoa). Hienoa kuulla uusia käsitteitä kuitenkin. :p

Jottei ihan offiksi mene niin GGWPUL, CoD4>MW2!
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[FF] vs. [BLnG]

Invasion S&D: 8-1

Kuva ekasta mapista

Quarry S&D: 8-3

Kuva tokasta mapista

Jep jep, hyvä peli.

Joo kiitos pelistä. Ei ollu kyllä mitään toivoa. FF vei miten tahtoi ja hyvin usein meillä oli 1 vs. 4 tilanne päällä. Ei näitä kavereita vastaan sellasesta sillasta nousta. Timangin ja Kissan rushit oli myrkkyä ja yks mikä jäi mieleen on tämän tiimin osumatarkkuus, ihan uskomatonta katottavaa. Kyllä se oli menoa kun Famasin tähtäimeen joutui.

Mut käyhän tää oppitunnista. Oma suoritus oli tosi kehno ja hävettää kun en voinut auttaa omia. Ei vaan reaktiot riittäny eikä tarkkuus. Vaikka kokeilin välillä pelata ihan auto-aimilla ettei tule harhalaakeja mut ku ei niin ei. WP FF. Onnea jatkopeleihin. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

FCD vs. FuKi

Invasion 0 - 8
167jsxx.jpg

Quarry 3 - 8
2cnbhp0.jpg

hyvä peli FuKi. ei meist ollu teille paljoo vastusta
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[FF] vs. [FSF]

Invasion S&D: 8-1

Kuva

Quarry S&D: 8-4

Kuva

Toinen kierros ohi ja hyvät pelit oli. BLnG:lle sekä FSF:lle onnea ja menestystä seuraaviin matseihin.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

T-T vs. dRun [1-2]

Invasion (2-8)
cod4003.jpg

Quarry (8-7)
cod4004.jpg

Estate (6-8) Muistaakseni...tai 5-8... Lyhytmuistini FTW!
cod4005k.jpg

Kiitos dRunille tiukasta matsista. Oli mukava, että vihdoin mekin saatiin hiukan painetta toiselle joukkueelle, vaikka eka mappi menikin huonosti.
GGWP ja sillee. Onnee jatkoon :)
 
Ylös Bottom