Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Oletan että kaikki klaanit saavat drunista automaattisen voiton :rolleyes:

Jep. Näinhän sen on pakko mennä. Eli ne ketkä ovat jo hävinneet drunille, niin niitä tässä voi harmittaa.

Nyt sitten tulee aika paljon näitä 1 pelin viikkoja ja ilmaisia voittoja.

Sponge, ai miten se vaikuttaa? Tämä on turnaus johon tultiin pelaamaan otteluita, ja otteluita pelataan toisia klaaneja vastaan, joten olisi sinäänsä ihan jees jos tässä turnauksessa edes olisi klaaneja :) Järki käteen...
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jep. Näinhän sen on pakko mennä. Eli ne ketkä ovat jo hävinneet drunille, niin niitä tässä voi harmittaa.

Sanzeri nyt järki käteen. Eiköhän hävinneetkin joukkueet saa tästä sen voiton tilille. Luulen että niitä harmittaa jotka ovat voittaneet ja nyt voitosta ei saakkaan hyötyä. Toisekseen luulen että eivät drunit kuitenkaan mielellään jättäneet leikkiä kesken, että harmitusta löytyy myös sieltä.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Sanzeri nyt järki käteen. Eiköhän hävinneetkin joukkueet saa tästä sen voiton tilille. Luulen että niitä harmittaa jotka ovat voittaneet ja nyt voitosta ei saakkaan hyötyä. Toisekseen luulen että eivät drunit kuitenkaan mielellään jättäneet leikkiä kesken, että harmitusta löytyy myös sieltä.

what ever he said. :)

sitä tässä hain, että tuommoset on aika turhia alkaa piikittelemään muita klaaneja...
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Miksette voi käyttää jokeripelaajia? :

Ei meillä ole ystäviä. Nääh, ainakin minun listani varteenotettavat ovat jo kiinnitettyinä toisiin tiimeihin. Lisäksi urheiluseuramme nykyisessä taloudellisessa tilanteessa dRun Oy:llä ei ole mahdollisuuksia maksaa esim. dA:lle tai CTd:lle heidän pyytämiään satojentuhansien eurojen siirtosummia ja kultaisia kädenpuristuksia.

KoRni joi jo viime syksynä opintotukensa, Suolalla ei ole edes varaa toimivaan mikkiin, Staminan rahat menee piliksen ajamiseen sillä ei ne pissikset itsekseen snagarille kulje, Susijengi ei saa kuin 10€ kuussa viikkorahaa ja sillä pitäisi uusin Hämähäkkimies ja merkkareita R-kioskilta ostaa. Minun pitäisi ostaa keväällä kuulemma "jokin terrieri" tyttärelleni, mitä se sitten tarkoittaakin. Joten rahavaramme olivat jo suunnilleen siinä.

Oikeasti dRunin luovuttaminen SD-liigasta tiivistyy kiinnostuksen puutteeseen, hajonneeseen pleikkariin, MAGiin ja työ- yms. iltakiireisiin. Pahoittelen omalta osaltani tilannetta mutta nyt kävi näin.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

:DDDD hiton ahma.. my man
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Sarjataulukko päivitetty ja 4. kierroksen mapit lisätty avauspostiin.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[-dA-]:n eka jokeri: Soadi
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

plingin toka jokeri: susijengi
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

FF:n rosteriin pari muutosta: KissaKebab ei ole enää mukana ja ensimmäisenä jokeripelaajana kiinnittämme Eart-
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

T-T:n viimeinen jokerikortti on PSN: Raitzu KFIN: Raitzu
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Saako jokeripelaajaksi valita jo kertaalleen liigassa olleen pelaajan? esim jos oma joukkue tippuu tai ei ole mahdollisuuksia playoff niin saako pelaaja vain loikata korkeammalla olevaan tiimiin? :confused:
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Saako jokeripelaajaksi valita jo kertaalleen liigassa olleen pelaajan? esim jos oma joukkue tippuu tai ei ole mahdollisuuksia playoff niin saako pelaaja vain loikata korkeammalla olevaan tiimiin? :confused:
Liigan menoa näin yleisesti katsoen tältä osin niin kyllä.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Uskoisin että ei tuossa vaiheessa enään voi vaihtaa, mikäli ollaan jo tippumassa poies pleijareista. Muutenkin hiukka hölmöä tuo tiimin vaihto, mutta olkoon. :)
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jokainen joukkue saa vapaasti lisätä rosteriinsa ne 3 jokeripelaajaa ennen runkosarjan loppua. En usko(toivo), että näin suomalaisten kesken tapahtuisi sitä, että menestyksen puutteen takia jätetään oma joukkue. Ymmärrän pointtinne ja tiedän, että sääntö kaipaisi hiomista, mutta, kun siirtoja on jo sallittu niin sääntöjä ei aleta enää muuttamaan.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jokainen joukkue saa vapaasti lisätä rosteriinsa ne 3 jokeripelaajaa ennen runkosarjan loppua. En usko(toivo), että näin suomalaisten kesken tapahtuisi sitä, että menestyksen puutteen takia jätetään oma joukkue.

wut? Elikkä liigassa ei ole "roster lock" sydeemiä käytössä?? Mähän meen ja rekryän ny koko uuden tiimi tuolta jostakin... :eek:
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

wut? Elikkä liigassa ei ole "roster lock" sydeemiä käytössä?? Mähän meen ja rekryän ny koko uuden tiimi tuolta jostakin... :eek:

Mä lukitsen sut SnowblindX ja käsken sinua häipymään tästä threadista ikiajoiksi:rolleyes:
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Jokainen joukkue saa vapaasti lisätä rosteriinsa ne 3 jokeripelaajaa ennen runkosarjan loppua. En usko(toivo), että näin suomalaisten kesken tapahtuisi sitä, että menestyksen puutteen takia jätetään oma joukkue. Ymmärrän pointtinne ja tiedän, että sääntö kaipaisi hiomista, mutta, kun siirtoja on jo sallittu niin sääntöjä ei aleta enää muuttamaan.


Mutta esim tulevia liigoja varten voisi olla että jokeripelaaja ei saa/ole saanut löytyä minkään muun joukkueen rosterista. jos nyt vielä saadaan ikärajattomia tunauksia lisää :)
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Mmm. Mua ainakin hävettäis tulla tänne kertomaan että vaihdan oman tiimini toiseen siksi että se on parempi..
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

wut? Elikkä liigassa ei ole "roster lock" sydeemiä käytössä?? Mähän meen ja rekryän ny koko uuden tiimi tuolta jostakin... :eek:
Roster lock astuu voimaan sitten kun viimeinen runkosarjan kierros on pelattu niinkuin olen sanonut. Etkä sä kolmella jokeripelaajalla vielä uutta tiimiä kasaa.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Ihän näin BTW, onhan se ollut ainakin ennen voimassa ettei tiimiä saa vaihtaa tässä jokeripelaaja jupakassa eli jos tiimisi tippuu tai lähdet jostain tiimistä yms. et saa enää osallistua liigaan muissa tiimeissä, etkä samassakaan ellei sinua nimetä jokeripelaajaksi(?).

Mielestäni asia mainittiin jossain näistä MW2 liigoistakin, mutta ihan sama. Joku sitä jokatapauksessa kysyi joskus ja näin sanottiin, kuten minä sanoin, taisi myös tapahtua aikoinaan liigassa jonka vedin ja oletan, että jokeripelaaja -idea on sieltä peräisin. Mutta ei se varmaan kenenkään maailmaa kaada tässä vaiheessa, hieman vain outoa, että tämän mittapuun liigassa noin voi tehdä.

Ja kun pleijarit alkaa, ei saa lisätä vaikka olisi kortteja jäljellä. Niin se oli ennen ja nytkin ilmeisesti.
 
Ylös Bottom