Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kiitos CTd:lle hauskasta ja erittäin viihdyttävästä matsista. Olitte todella onnekkaita kun mulla oli prestige-munauksen takia hävinnyt "osa" varusteista. :p On se muuten hyvä kun on pakollinen toi COPYCAT. Minähän lainasin toveri Hasselin settiä kun eka puolitahallaan kuolin 4 kertaa putkeen. Mut nyt on ihan pakko kysyä ja saat Hasseli ihan ite vastata: MIKSI SULTA EI LÖYTYNY SITÄ NINJAPROTA? Kaveri vetää sitrepillä vaikkei saa edes kleikkoja käyttää. Onko tää joku henkilökohtainen salajuoni minua vastaan? "Laitetaas tämmönen jännä perkki tänne kolmos slottiin niin saa kaveri hämmästellä mitä mun päässä liikkuu" ;)

Afgan alkoi todella tasaisesti. Sitte saitte sen A-plantin onnistuu ja puolustuksen kuosiin ja repäisitte tarvittavan hajuraon. Berdu johti esimerkillään CTd:tä ja Hasseli keräili kuivunutta kamelinp**kaa illan leirinuotiota varten. Meillä BLinGeissä oli tehtävänjako lähes yhtä selvä: Wilho mees nyt voittaa tää matsi meille, me muut tuetaan Ahtaajien lakkoa eikä osallistuta. Niin tuo on myös ihan totta että JouColle huudeltiin. Huuto ei loppunut vaikka sanoin että nyt riittää tai JouCo vetää teidän stringit persvakoon!

Scrapyard oli myös ihmeen tasainen. Tosin ihmemiehen serkku, Epic-Famas-Fail, otti asetelineestä Interventionin ja järjesti meidän hyökkäysvuoroista harvinaisen tuskallisia. Ainakin kahdella rundilla meiltä kuoli kaveri 3 sek. rundin alkamisen jälkeen. Me ei saatu kaikkia puolustuksia pidettyy ja just noihin alkukaatoihin meidän selkäranka murtui. Turhan usein jäätiin alivoimalle.

GG ja onnea loppupeleihin.

ps. Hyvin huomasi muuten Gallon killcamista että on taas BF:BC2 pelattu. Ei tahtonu heti napsahtaa kohdilleen, mut osui sit kuitenkin. On siinä vaan ero herkkyydessä ja paljon näiden kahden pelin välillä.

Edit: AKT:n lakko saatiin taputeltua, joten (työ)taistelumme ei ollut turhaa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Joo oli Epicin Intervention-sessiot aika myrkkyä. Ei kerenny ees tennareita sitoa ku napsahti. No sainpahan pari hyvää vinkkiä, mihin kannattaa SD:ssä hallista kipittää nopeitten tappojen toivossa ;)
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kiitos CTd:lle hauskasta ja erittäin viihdyttävästä matsista. Olitte todella onnekkaita kun mulla oli prestige-munauksen takia hävinnyt "osa" varusteista. :p On se muuten hyvä kun on pakollinen toi COPYCAT. Minähän lainasin toveri Hasselin settiä kun eka puolitahallaan kuolin 4 kertaa putkeen. Mut nyt on ihan pakko kysyä ja saat Hasseli ihan ite vastata: MIKSI SULTA EI LÖYTYNY SITÄ NINJAPROTA? Kaveri vetää sitrepillä vaikkei saa edes kleikkoja käyttää. Onko tää joku henkilökohtainen salajuoni minua vastaan? "Laitetaas tämmönen jännä perkki tänne kolmos slottiin niin saa kaveri hämmästellä mitä mun päässä liikkuu" ;)

Mun korvat eivät taida olla ne herkimmät joilla kuunnella askelia, niin kokeilin sitrep pro:ta jolla (muka) kuulee vastustajien askeleet kovempaa, lähinnä vaan sekotti mut kun luulin et kaveri on niskassa kun olikin jossain ihan muualla ja muut sattuivat kuulemaan mut... oli siis lopulta kuitenkin hyvä veto käyttää sitä :p
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Niin tuo on myös ihan totta että JouColle huudeltiin. Huuto ei loppunut vaikka sanoin että nyt riittää tai JouCo vetää teidän stringit persvakoon!

CTd:n jamppojen nahkahousut oli mulle ylitsepääsemätön este, enkä päässy niihin stringeihin käsiks. Ja hasselihan tunnetusti pelaa alasti, kolmella tatilla :eek:
Mutta niinku täällä jo mainittukin, leppoisaa temmellystä keimi oli. GG
Onnee vaan CTd:lle jatkoon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

[T-T] vs. [FSF] 1-2 (2-8, 8-7, 4-8)

Kiitos pelistä! Afghanissa saatiin ensimmäinen ja kolmas (?) rundi, mutta sitten kyllä oltiin aivan kujalla. Ei tullu oikeestaan yhtään mitään tosta pelistä ja oikein mikään ei onnistunu. Kaikki loput rundit meni FSF:lle.
Sitten oli vuorossa Scrapyard, joka on yksi meidän lempikentistä, taas sujui paremmin. Tiedettiin että ollaan siinä paljon vahvempia kun afghanissa ja lähettiin innoissaan taisteluun. Varmaankin vähän liiankin innnokkaasti, koska 20 sekunnin sisään olin ainut hengissä oleva :D Mutta karmealla pullalla te juoksitte jännästi jonoon ja scar-h puhui puolestaan ja ensimmäinen rundi meille. ;)
Rundit meni Scrapyardissa melko tasaisesti, välillä kumpikin pääsi parin rundin johtoon mutta se kurottiin nopeasti kiinni. Lopulta tilanne oli meille 7-6 ja saitte vielä yhden rundin mutta viidestoista rundi hoidettiin kunnialla loppuun.

Wasteland... njaa. Sanoin vaan alussa jätkille että pelatkaa vaa niinku publalla, ei tätä pystytä voittaan :D Tilanne olikin vahingossa 4-2 meille ja sit siinä vaa FSF:äläiset sai pelin juonesta kiinni ja meidän toistuvat hyökkäykset ja samat kämppipaikat ei vaan enää toiminu. Lyhyesti sanottuna soli siinä. :rolleyes:

Mutta kiitoksia pelistä, oli kyllä ehottomasti parasta esitystä T-T:ltä ja saatiin jopa toinen mappivoitto liigassa!
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Kiitos peleistä T-T : lle! Hauskaa oli ja Scrapyard oli loistavaa vääntöä!
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

CS vs. FCD

2-0

Afghan: 8-0
Scrapyard: 8-0

GG! Meiän tiimipeli toimi ja ei siinä sit ollu teillä enää mitää sanottavaa :D

Mulla ei ny kuvia löydy ja pahoittelut siitä mutta jos joku FCD jätkistä otti ni olishan niitä kiva katella.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

FNU käyttää jokerin psn: siima-
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Pelaan DS3 ja saanhan toki ilmaista mielipiteeni? Ja enpä varmaankaan ole aino jonka mielestä vähän naurettavaa touhua.

Tuu sit puhuu ku pelaat padill....
voitte pitää päänne kii siihen asti
MUISTAKAA VAA NÄÄ TULOKSET 2-1 MEOILLE Gb
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

MUISTAKAA VAA NÄÄ TULOKSET 2-1 MEOILLE Gb

Voinen heittää oman lusikkani soppaan, ja sanoa, etten hirveesti leijuisi tuommosella GB voitolla. Kuiteskin siinnä on vaan 4pisteestä voitto, ja ei ole niin hyvät säänntö kun KFIN liigassa.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Tuu sit puhuu ku pelaat padill....
voitte pitää päänne kii siihen asti
MUISTAKAA VAA NÄÄ TULOKSET 2-1 MEOILLE Gb

DS3 a.k.a dualshock3 a.k.a pad.
Miks suotta olla hiljaa? Tännehän on tultu keskustelemaan? Että pysyppä SASASA pois täältä jos et mun puheita kaipaa.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Pitääkö kutsua fedurre puhumaan hiiristä ja sen toimivuudesta ps3:lla? Ei nyt mennä siihen:p
Santeri vois rauhoittua vähän. Ootko miettiny että jos ootki väärässä? Nimittäin jos esim. on joskus ostanut hiiren ja pelannut sillä, jää helposti se maine siitä päälle. Itekkin oon pelannut hiirellä mut vaihtanut sittemmin padiin, ja tulee vielä välillä viestejä koskien mun hiirellä pelaamista :D.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

Tuu sit puhuu ku pelaat padill....
voitte pitää päänne kii siihen asti
MUISTAKAA VAA NÄÄ TULOKSET 2-1 MEOILLE Gb

Santeri, kuka nyt tällästä menee huutelemaan tänne konsolifinin foorumeille, kun täällä pitäisi olla asiallinen? Ja oon kyllä ihan samaa mieltä spongen kanssa. Ja sitä paitsi, eikö GB olekin vähän niinkuin harjoitusta varten ja sitten näissä liigoissa yms. pelataan ehkä tosissaan, vai mitä mieltä kenties olet?
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

taitaa viel vituttaa se gb häviö
Loput viestit privankiitos.
 
Vastaus: MW2: VPD Pelikauppa -liiga: Säännöt, tulokset ja tuloksista keskustelu

palaan viel sen verran, että toi sun privaviestis oli kans niin asiaton et pitäiskö se tähän laittaa ? "Haistakaa p**ka" tuli ja sitten V**** tuli ? Teille taitaa oikeesti olla toi yks gb matsi niin tärkee, kun palaatte siihen, niinkun ketään tääl tuski kiinnostaa koko asia, mut onneks meil on vpd matsi, niin ainakin sit jos voitetaan, niin voit odottaa ihan samanlaista vinkumista takasin. Ja eikö sun hermot oikeen kestä, kun ei ole mitään viisasta sanottavaa? Antaisit niitten sun vanhempien klaanilaisten tulla tänne puhuun. Oletan ainaskin, että ne osaa sentään pysyyy rauhallisena täällä.

Voit vinkua kaikki asias sitten SASASASanterille. Ja ei se matsi MEILLE ollu niin tärkee vaan santerille näköään.

Noi dissaukset kannattaa pistää privassa, eikä julkisella foorumilla.
 
Ylös Bottom