Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

My PS4/PS5 Life -tilastot

Pelitunnit: 1424
Pelatut pelit: 37
Roolipelit: 19 %

Peliaikaan tuli noin 190 tuntia vähennystä vuoteen 2023 verrattuna. Suurin lukema kautta aikain on 1687 tuntia, pelien määrässä ennätys on 62 kpl (samana vuotena). Suurin syy tähän lienee PC:llä pelatut pelit, niiden parissa tuli vietettyä enemmän aikaa tänä vuonna.

Yllättävän korkealla tuo änäri, vaikka sitä tulee pelattua tavallisesti vain 1-2 päivänä viikossa tai ei välttämättä silloinkaan, mutta kyseessä on kuitenkin viimevuotinen versio. Peliporukka on se tärkein juttu, että sen parissa viihtyy, tuoreempaa änäriä tullut pelattua suhteessa saman verran. Mikäli Phasmophobia olisi julkaistu aikaisemmin, se olisi helposti kolmen pelatuimman joukossa. Phasmoon tilastoitiin 5-6 viikossa noin 85 tuntia.

@Dark3 Kiva huomata, että Skyrim maistuu edelleen!

1734163791110.png

Laitetaas vielä ihan otsikon mukaisen paikan kautta katseltuja tietoja omaltakin kohdalta. Aika hyvinpä tuo TrueTrophies vastasi näitä mutta jokunen lisäinfo tässä toki on mukana - sekä yksi outous kaupan päälle.

Vuoden ensimmäinen peli Jedi Survivor.

Tänä vuonna pelattu 19 peliä ja koko Playstation-uran aikana 218. Tuo kokonaisluku tuntuu oudon pieneltä kun muistaakseni jo X360:ltä löytyy itsellä enemmän pelejä ja PS4 & PS5 on olleet ykköskonsoleina aika pitkään, mikä tarkoittaa että Xboxilla ei ole juuri pelejä pelaillut.

Tänä vuonna pelattu 779 tuntia ja pelisessioita 755. Vuoden aikana kertynyt 700 trophya. Koko uran aikana 7206. Trophy-taso ei noussut silti yhtään vaan pysyi 424:ssa. Moninpelitunteja 104, mikä varmasti pelkkää Helldivers 2:sta, kuten alempaa voi heti lukea - eli pelien top 5 pelitunneissa mitattuna:

Helldivers 2 (118 h)
FF XVI (81 h)
Greedfall (77 h)
System Shock (62 h)
Hitman (3) (54 h)

Pelityyliksi annettiin seikkailija: 56 % ajasta väistellen vaaroja ja hankkiutuen tappeluihin eeppisissä toimintaseikkailuissa. Tai jotain sellaista.

Mutta mitähän tuo sekoilee huhtikuun infojen kohdalla? Pelisessiot 3 mutta kirjatut tunnit 82? Pelattuja pelejä 74? Häh? :D Ai että olisin kolmen pelisession aikana pelannut 82 tuntia? Aika kovat suoritukset, erityisesti kun erittäin harvoin ehtii pelata edes kolmea tuntia putkeen.

Muuten nuo pelisessiot ja tunnit noudattelee selvää kaavaa eli pelisessioita on hieman enemmän kuin tunteja, mikä tarkoittaa että pelailen siis keskimäärin vajaan tunnin per sessio. Luulin itse että olisi nimenomaan niin päin että reilun tunnin mutta tunti ylipäänsä pitää kyllä paikkansa. Harvemmin ehtii pelata pidempään ja jos ehtii niin saatan vaihtaa peliä toiseen.

Täytyy todeta teille jotka pelaatte 1300-1500 tuntia vuodessa niin ei voi muuta elämää olla kun pelaaminen :D Joka ikinen päivä monta tuntia pelaamista. Ite en pysty töitä tekemään selän takia ja mulla ennätys 838 tuntia, ja minäkin pelaan paljon.
Ihan mielenkiinnosta, miten jaksatte pelata noin paljon? Koska nukutte jos yöt menee pelaamiseen? :p

Täytyy todeta teille jotka pelaatte 1300-1500 tuntia vuodessa niin ei voi muuta elämää olla kun pelaaminen :D Joka ikinen päivä monta tuntia pelaamista. Ite en pysty töitä tekemään selän takia ja mulla ennätys 838 tuntia, ja minäkin pelaan paljon.
Ihan mielenkiinnosta, miten jaksatte pelata noin paljon? Koska nukutte jos yöt menee pelaamiseen? :p
Onkohan Pleikkari jätetty yksinään hurisemaan ja menty nukkumaan?

Se on miten asiat organisoi. Kyllähän tässä kerkeää käymään töissä, pyöräillä 10 000 km vuodessa, nähdä ystäviä, nukkua öisin ja kaikkea muutakin mitä muutkin tekevät.

Ja omat tilastot:
Screenshot_20241214_153600_Chrome.jpg

@Dark3 Kiva huomata, että Skyrim maistuu edelleen!
Ekan kerran 2011 peliä pelattu, niin on mullekin täysi mysteeri miten ihmeessä jaksoin taas sitä pelata. Siinä on jotain tehty oikein.
Keskimäärin 5h päivässä pelaan työkyvyttömyyseläkkeellä. Välillä tuntuu että pelaan niin perkeleesti. :p

Se on miten asiat organisoi. Kyllähän tässä kerkeää käymään töissä, pyöräillä 10 000 km vuodessa, nähdä ystäviä, nukkua öisin ja kaikkea muutakin mitä muutkin tekevät.

Ja omat tilastot:
Näytä liitetiedosto 18261
Niin, eihän se 2200 tuntia ole kuin keskimäärin 6 tuntia pelaamista joka päivä. :)

Hattu päästä, että tuohon ehtii vielä työpäivän ja pelaamisen jälkeen tehdä kaiken tuon muun mitä listasit. Komeat lukemat joka tapauksessa.

Tänä vuonna pelattu 779 tuntia ja pelisessioita 755. Vuoden aikana kertynyt 700 trophya.
---
Muuten nuo pelisessiot ja tunnit noudattelee selvää kaavaa eli pelisessioita on hieman enemmän kuin tunteja, mikä tarkoittaa että pelailen siis keskimäärin vajaan tunnin per sessio. Luulin itse että olisi nimenomaan niin päin että reilun tunnin mutta tunti ylipäänsä pitää kyllä paikkansa. Harvemmin ehtii pelata pidempään ja jos ehtii niin saatan vaihtaa peliä toiseen.
Jos tuohon oikein nuo luvut kirjoitit, niin kyllähän tuosta reilu tunti tulee sessiota kohden, pyöreästi 1h 2min.

Huh. Pelkästään Rocket League syönyt tästä vuodesta jo yli 1000 tuntia. PSVR2 -peleihin upposi +200h. Yhteensä pelasin 2187h.

On sitä aikaa, kunhan priorisoi tekemisensä mieltymyksiensä mukaan.

Josko ensi vuonna menisi 3000h rikki? :D

Siinä minun tilastot 13 Ps5 peliä pelannut vuonna 2024 pelattu 521 tuntia-pelisessiot 114

Liitetiedostot

• IMG_20241214_183216625_HDR.jpg
    IMG_20241214_183216625_HDR.jpg
    2,1 MB · Lukukerrat: 19
Viimeksi muokattu:
Miksi siihen yöt menisi? Arkena on helppo pelata 2-3 tuntia päivässä ja viikonloppuisin sitten hieman enemmän.

Helppous siis liittyy siihen vapaa-ajan määrään. Itsellä menee arkena n. 8 tuntia nukkumiseen, 8 tuntia töiden tekoon, 2-3 tuntia koiran kanssa lenkkeilemiseen niin siinä jää päivästä vielä 5-6 tuntia kaikelle muulle.

Ei se organisointikaan auta jos vaikka perhe töiden lisäksi. Siihen jos vielä harrastus tai pari plus sosiaalinen elämä niin en sinänsä ihmettele jos isommat pelitunnit saa ihmettelyä. Tosin itse kyllä yleensä oletankin että siellä on joko perheetön (varsinkin lapseton) tai jokin muu selvä syy miten sitä aikaa pelaamiselle riittää. Voisi ainakin täällä tulla sanomista jos menisi vaikka 1500 tuntia vuodessa.

Jos tuohon oikein nuo luvut kirjoitit, niin kyllähän tuosta reilu tunti tulee sessiota kohden, pyöreästi 1h 2min.
Oli ne varmaan oikein ja en tuota edes ajatellut kun muistelin vain kuukausikohtaisia lukuja, joissa ne tuntui menevän juuri toisinpäin. Loogisempi tosin näin, jos nuo kokonaisluvut pitää paikkansa. Siellä yhdessä kuukaudessa ainakin oli ihan ihme tilastoja.

Oli ne varmaan oikein ja en tuota edes ajatellut kun muistelin vain kuukausikohtaisia lukuja, joissa ne tuntui menevän juuri toisinpäin. Loogisempi tosin näin, jos nuo kokonaisluvut pitää paikkansa. Siellä yhdessä kuukaudessa ainakin oli ihan ihme tilastoja.
Nojoo, paha sanoa mitkä sen kuukauden tilastot sitten oli ja oliko siltä kuulta oikeasti vain se kolme sessiota laskettu sitten tuohon kokonaissessioiden määrään vai ei. Jos oli, niin sitten kyllä menee alle tunti/sessio oikeasti.

Miksi siihen yöt menisi?
Niin ajattelin, että jos ensin käyt töissä 8 tuntia (plus paljonko menee työmatkaan), sitten muu elämä päälle ja jossain vaiheessa pitäis nukkuakin niin miten ehtii/pystyy/jaksaa pelata noiden päälle vielä 5-6 tuntia joka päivä mitä keskimäärin tollaset vuositunnit vaatii.

Onnittelut Dark3 että olet päässyt työkyvyttömyyseläkkeelle. En tiedä tilanteestasi mitään mutta onnittelut sen takia että olet päässyt, kun itse olen kohta 15 vuotta taistellut että pääsisin työkyvyttömyyseläkkeelle. Aina tulee hylättyä hakemusta (tälläkin hetkellä muutoksenhakulautakunnassa valitus käsittelyssä) vaikka kymmeniä lausuntoja että pitäisi olla läpihuuto juttu päästä eläkkeelle.

1734272797317.png
Mistähän toi ton FO4n tuohon kaivoi? En mielestäni nyt NIIN paljon sitä pelannut tänä vuonna? Tai ehkä pelasinkin?! :D
Onkohan Pleikkari jätetty yksinään hurisemaan ja menty nukkumaan?
Mä tunnustan että mun pelitunneista varmaan 30% siivun voi näpsiä poies juurikin tuosta syystä. Pelaan jotain ja sitten lähden haahuilemaan jonnekin ja peli jää idlaamaan.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom