Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myyn todella hyvän N64 paketin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mac41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Mac41

Member
En ole vielä listannut mitä pakettiin kuuluu, mutta jos kiinnostaa ostaa koneet ja pelit sun muut yhdessä, niin mailaile.

Tästä saa todella hyvän aloituspaketin, jollei vielä omistan N64.aa

Hintaa on 270 paketilla.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Pyydät 270 pakeista X, ja kukaan ei tiedä mitä siihen kuuluu, missä kunnossa kamat on tai miltä ne näyttää? Tai että onko niitä edes?

Varmaan kova tappelu tulee. Meinaan kun tekee myyntithreadeja, niin on tapana tehdä niistä informatiivisia ja luotetavan oloisia. Ihan niin kuin vinkkinä, jos meinaat saada jotain joskus myydyksi.

PS: Pakko sanoa vielä sen verran, että jos tuo "pakettisi" ei ole TODELLA iso, niin 270 on aikas paljon.

EDIT: Ja pakko vielä sanoa, että täällä on RetroFIN, jossa nämä myydään. Ja sama homma Metal Gear Solidin kanssa.

En nyt siis ole vain kusipää, minua kiinnostaa oikeasti mitä paketti sisältää.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Siis nyt aamutuimaan en jaksanut alkaa listaa tekemään. Ajattelin vain, että jos jotakuta kiinnosta tietää mitä paketissa on, niin mailaa minulle ja teen listan tässä joku päivä.

Pakettiin nyt kuuluu muistaakseni seitsemisen peliä joista yksi on harvinaisuus ja täysin priimakunnossa. Lisäksi muistikorttia, pari priimaa ohjainta, itse kone kaikki ohjekirjat sekä laatikot ohjaimille, muistarille ja koneelle.

Laskin aikanaan koneeni arvoa ja pääsin lähelle 300.

Pistän tähän foorumiin tiedot jos en tänäiltapäivänä, niin ensi viikolla.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Syntynyt kauppiaaksi :rolleyes:

Aika kovaa hintaa pidät paketillasi, jos on vain 7 peliä.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

7 peliä ja 270? hitto, mullois 12 peliä. ja vieläpä 3 harvinaista peliä. Kuten esim. kultakasetillinen legend of zelda... ette kukaan haluis ostaa 1000 eurolla?

edit: sarcasm included. :P
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Vertailun vuoksi tässä yksi henkilö myi 50 pelin N64-pakettia ja sai siitä n.170e, toisin sanoen, et tule - ainakaan täysjärkiseltä - saamaan 270e. Mutta jos antaisit vähän informatiivisempaa tietoa peleistä (kuten se, että mitä ne on), voisi minua kiinnostaa yli 5-kertaa pienemmällä hinnalla tosin.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

No siis jos otetaan pelkästään esimerkkinä vaikkapa täysin priima (jopa laatikon karheus tallella) Resident Evil 2.....sille ajattelin 50:n hintaa. Onko se paljon?

Tai vaikka Perfect Dark niinikään priimana....40?

Siis hitto soikoon, että auheuttaa yllättävän paljon kohua.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
No siis jos otetaan pelkästään esimerkkinä vaikkapa täysin priima (jopa laatikon karheus tallella) Resident Evil 2.....sille ajattelin 50?:n hintaa. Onko se paljon?

Tai vaikka Perfect Dark niinikään priimana....40??

Siis hitto soikoon, että auheuttaa yllättävän paljon kohua.

Liikaa. Liikaa - paikallinen myy PD CIB 25e, joka on myös aika railakka hinta. Äläs nyt, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa ja ostajaehdokkaita tässä olis aikalailla, muttei tuolla hintaa.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Ons e hiukan paljon. Ja ota huomioon, vielä, että myyt pakettia.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Voithan hakea hintaa tarjousten pohjalta.

Laita nyt ihmeessä kunnollinen kuvaus kaikesta mitä myyt. Ja kuvat ovat aina plussaa. Kyse on ihan sinun edustasi. Kukaan ei halua ostaa sikaa säkissä ja saat paremman hinnan. (joka silti on kaukana pyytämästäsi)
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

-Nintendo 64 pelikonsoli (ostettu uutena aikanaan, vähän pelattu, toimii takuuvarmasti)
-2 x ohjainta. Ensimmäinen ohjain on tullut koneen mukana, tatti hyvä. Toisen olen ostanut, kuin uusi. Ei paljoa pelattu, kotelo mukana.
-Expansion lisämuisti (mukaan originaali paketti, työkalu ja muovit)
-Muistikortti (paketti, suojamuovit mukaan, en ole varma, onko Nintendon oma, tarkistan joskus)

Pelit:
-Goldeneye (todhyvä, player´s choice, ohjeet ja lootaa mukana)
-Perfect Dark (lähes uusi, pari kertaa pelattu)
-Resident Evil 2 (kuin uusi)
-Mario 64 (tuli koneen mukana, ohjeet ainoastaan)
-Pilotwings 64 (paketin heikkous, kotelo kontaktoitu, ettei hajoaisi, peli hyvä, ohjeet ja kotelo mukaan)
-The World Is Not Enough (hyväkuntoinen, vähän paketti nuhjaantunut kulmista)
-Mission Impossible (kts.TWINE)

Kaikissa (paitsi mariossa) kaikki mukana tilpehöörit. Vanha Donkey Kongey SNES juliste (taiteltu neljään osaa, täysin sileä) mukaan kaupan päälle.

Hinta 250.
Postikuluihin kaksi tapaa.
1.Kone omana pakettinaan 7 ja pelit omassa isossa laatikossa toise 7 = 14
2.Kaikki samaan lootaan, eli tulee sitten varmaan 11-14 luokkaa.

Tyydyttääkö nyt? Siis kuvaus, ei hinta.

Kuvia saan aikaisintaan otettua ensi viikolla veljen kameralla.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Laskeskelin hintaa udestaan, laskuriin tuli summa 242 (siinä on kaikki, expansion, ohjaimet, pelit ja muistari).

Saa nyt sitten tarjota, jos halajaa.

Mikään pakko näitä nyt ei ole saada minun myytyä, mutta olisipa jaloista pois ja jos niistä kerran saa vähän ylimääräistä, niin....
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Huh huh!

Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää. Tuo hintapyyntö N64:stä on aivan MIELETÖN!.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
Laskeskelin hintaa udestaan, laskuriin tuli summa 242? (siinä on kaikki, expansion, ohjaimet, pelit ja muistari).

Saa nyt sitten tarjota, jos halajaa.

Mikään pakko näitä nyt ei ole saada minun myytyä, mutta olisipa jaloista pois ja jos niistä kerran saa vähän ylimääräistä, niin....

Laskeskelin hintaa, laskuriin tuli tasan 200e vähemmän. Siinä ensimmäinen tarjous tästä paketista.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Itse kone paketteineen ja johtoineen 40.
Ohjain -10
Ohjain 2 -15
Expansion -25
Muistikortti -10
Resident Evil 2 -45
Percet Dark -25
Goldeneye -20
Mission -10
Mario -5
Pilotwings -5
Twine -30

=240.

Saanen kysyä, mikä on ylihinnoiteltua?
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
Itse kone paketteineen ja johtoineen 40.
Ohjain -10
Ohjain 2 -15
Expansion -25
Muistikortti -10
Resident Evil 2 -45
Percet Dark -25
Goldeneye -20
Mission -10
Mario -5
Pilotwings -5
Twine -30

=240.

Saanen kysyä, mikä on ylihinnoiteltua?

Resident Evil 2, muistikortti, expansioni, Goldeneye, twine. Muilla onkin ihan pätevät hinnat. Kannattaa jotain 150-170 hintoja pyydellä niin voi joku jo harkita :)
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
Pakettiin nyt kuuluu muistaakseni seitsemisen peliä joista yksi on harvinaisuus ja täysin priimakunnossa. Lisäksi muistikorttia, pari priimaa ohjainta, itse kone kaikki ohjekirjat sekä laatikot ohjaimille, muistarille ja koneelle.

Siis mikä noista peleistä oli se harvinaisuus? :) Pakettina et saa kyl tuosta ku 120 euroo. myy erikseen vaik huuto.netissä :)
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Itse olen ainakin käsittänyt homman niin, että jos myydään pakettina niin sille yritetään silloin löytää jotain tiettyä jämptiä hintaa eikä mitään kaikkien osien yhteenlaskettua summaa. Suosittelen tosiaan myyntiä erikseen, voit saada huomattavasti enemmän.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
Itse kone paketteineen ja johtoineen 40.
Ohjain -10
Ohjain 2 -15
Expansion -25
Muistikortti -10
Resident Evil 2 -45
Percet Dark -25
Goldeneye -20
Mission -10
Mario -5
Pilotwings -5
Twine -30

=240.

Saanen kysyä, mikä on ylihinnoiteltua?


ainakin yksi ohjain kuuluu konepakettiin joten sen hinta on syytä jättää pois
myöskin on aika kohtuutonta pyytää monenvuoden takaisista peleistä 25 euroa kun nykyään puolivuotta vanhasta super hitistä et voi enää 25 euroa enempää pyytää jos haluat että se myös menee
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Hmm..

Sinä myyt täällä ja huuto.netissä samoja tuotteita samaan aikaan?! Säännöt jääny lukematta? Ja täälä myyt vielä kalliimmalla kuin huuto.netissä.

Huuto.netissä kun katselee muita N64 paketteja niin jo heti ensimmäinen on parempi paketti kuin tämä, 26 peliä ja vaikka mitä tilpetehööriä ja hinta on pienempi kuin tällä.

Tässä esimerkkejä muista "kohteistaan" täälä ja perään huuto.netin samainen.

MGS PSONE + Soundtrack ja huuto.netin vastaava.

Resident Evil 1,2,3 +soundtrack ja huuto.netin vastaava.

PS2 +2ohjainta+7peliä+muistikortti ja DVD region X ja huuto.netin vastaava.

Ja tässä tämän ketjun huuto.netin vastaava

Olen pahoillani kun nyt rikoin sääntöä koskien huuto.nettiä, mutta ajattelin että olisi kertoa pojan kaupoista..
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom