Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myyn todella hyvän N64 paketin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mac41
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Ja vinkkinä voin sanoa, että maksoin 180 paketista, jossa oli 9 peliä, region X:ää ei. Pelit siis olivat kyllä sinun pelejäsi parempia (ja arvokkaampia). Lisäksi koneesi on todella vanha, ja vikoja alkaa varmasti pian näkymään, vaikkei vielä niitä olisikaan tullut.

Ja näin jälkikäteen ajateltuna oli tuo 180:kin hiukan paljon. Ei nyt vallattomasti, mutta hiukan.

EDIT: Edittiä.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Sinäänsä ymmärrän että jos itse on aikoinaan ostannut paketin ja pelit uusina ja kuluttanut toista tuhatta euroa niiihin että haluisi rahoilleen vastinetta, mutta tekniikka vanhenee ja halpenee niin valtavalla vauhdilla (2 vuotta sitten super nopea näytönohjain on pudonnut 450 euron hinnasta 40 euroon)
mutta kuten on monesti jo todettu pyytää saa vaikka mitä. mutta ei myöskään sitten kannata ihmetellä miksei tavara mene kaupaksi
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Sarine sanoi:
Hmm..

Sinä myyt täällä ja huuto.netissä samoja tuotteita samaan aikaan?! Säännöt jääny lukematta? Ja täälä myyt vielä kalliimmalla kuin huuto.netissä.

Huuto.netissä kun katselee muita N64 paketteja niin jo heti ensimmäinen on parempi paketti kuin tämä, 26 peliä ja vaikka mitä tilpetehööriä ja hinta on pienempi kuin tällä.

Tässä esimerkkejä muista "kohteistaan" täälä ja perään huuto.netin samainen.

MGS PSONE + Soundtrack ja huuto.netin vastaava.

Resident Evil 1,2,3 +soundtrack ja huuto.netin vastaava.

PS2 +2ohjainta+7peliä+muistikortti ja DVD region X ja huuto.netin vastaava.

Ja tässä tämän ketjun huuto.netin vastaava

Olen pahoillani kun nyt rikoin sääntöä koskien huuto.nettiä, mutta ajattelin että olisi kertoa pojan kaupoista..

Tällaista on kyllä vaikea katsoa läpi sormien. Threadit poistettu, tätä lukuun ottamatta, toistaiseksi. Mac41:n olisi nyt parasta ottaa eteensä huuto.netin säännöt ja tämän paikan pari vaivaista, ei luulisi olevan vaikea homma.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Täältä lähtee N64 paketti 50e+pk 2x mario64 ja Formula peli 2x ohjainta tatit kuluneet alkup.paketti.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Ja tässä taas yksi esimerkki, miten EI ole suositeltavaa/tapana kaupitella tuotteitaan.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Etteköhän te nyt kaikki ole saaneet sanottavanne sanoa, pitäkää se turpa jo kiinni.

Minä kauppaan tavaroitani siihen hintaan, kun olen niiistä valmis luopumaan.
Resident Evil 2 on yksi kaikkien aikojen suosikkipeleistäni ja olen siitä aikanaan maksanut yli 500markkaa. Nyt se kuitenkin on lähes uuden kuntoinen ja sitä on erittäin vaikea saada. Päätin myydä sen 50:n hintaan juuri noiden syiden takia. Jos joku sen ostaa 50:lla, niin ok, mutta teidän on turha yrittää saada minua muuttamaan mieltäni ja lahjoittamaan se lähes ilmaiseksi pois vain sen takia, että te itse ette siitä ole enempää valmiita maksamaan.

Ja tuosta samaan aikaan myymisestä sekä hnetissä sekä täällä en välitä paskaakaan. Jos joku huutaa paketista yhden euron, niin ilmoitan täällä olevan ilmoituksen mitätöidyksi. Jos joku mailaa tällä palstalla ja haluaa ostaa sen minulta, suljen huutonetin kaupan.

Mikään ei ole sitova ennen kuin siitä sovitaan.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
Etteköhän te nyt kaikki ole saaneet sanottavanne sanoa, pitäkää se turpa jo kiinni.

Minä kauppaan tavaroitani siihen hintaan, kun olen niiistä valmis luopumaan.
Resident Evil 2 on yksi kaikkien aikojen suosikkipeleistäni ja olen siitä aikanaan maksanut yli 500markkaa. Nyt se kuitenkin on lähes uuden kuntoinen ja sitä on erittäin vaikea saada. Päätin myydä sen 50?:n hintaan juuri noiden syiden takia. Jos joku sen ostaa 50?:lla, niin ok, mutta teidän on turha yrittää saada minua muuttamaan mieltäni ja lahjoittamaan se lähes ilmaiseksi pois vain sen takia, että te itse ette siitä ole enempää valmiita maksamaan.

Ja tuosta samaan aikaan myymisestä sekä hnetissä sekä täällä en välitä paskaakaan. Jos joku huutaa paketista yhden euron, niin ilmoitan täällä olevan ilmoituksen mitätöidyksi. Jos joku mailaa tällä palstalla ja haluaa ostaa sen minulta, suljen huutonetin kaupan.

Mikään ei ole sitova ennen kuin siitä sovitaan.

FFVII on suosikkipelini, mutta jos sen myyn, en siitä kehtaisi pyytää 50e. Puhut tässä mahdollisille ostajaehdokkaille, et kriitikoille. Jos me, ostajaehdokkaat, sanomme että pyydät liikaa, "turpa kiinni" ei todellakaan ole oikea vastaus tähän. Kun kysyntä ylittää tarjonnan, silloin voi vetää omaa hintaa, mutta kun tässäkin tapauksessa asia on päin vastainen, tuloskin on sen mukainen.

Kannattaisi välittää, tuolla asenteella et täällä kauaa tavaroita kauppaile, tai oleskele muutenkaan. Jos myyt jotain siellä, et tule tyrkyttämään samaa tänne ja toisinpäin.

Huuto.netin säännöissä lukee noista sitoutumisista, kannattaisi lukea.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Unreal-Hawk sanoi:
Kannattaisi välittää, tuolla asenteella et täällä kauaa tavaroita kauppaile, tai oleskele muutenkaan. Jos myyt jotain siellä, et tule tyrkyttämään samaa tänne ja toisinpäin.

Laitoin asiallisen myynti-ilmoituksen, että jos jotakuta kiinnostaa ostaa 270:n hintainen N64 paketti, niin kerron siitä mielelläni kaikille kiinnostuneille. Olisin alkuviikosta lisännyt ilmoitukseeni tavarat. En vain jaksanut sunnuntai-aamuna sitä tehdä.

Te aloitte sitten kommentoimaan, kuinka huonosti hoitelen kauppaa ylihinnalla ja minulla on huono asenne. Asenteessani ei ollut mitään vikaa ja hintoihini en ota kantaa.

Jos myyn täällä ja huutonetissä samaan aikaan tavaraa, niin rikonko silloin tämän foorumin sääntöjä? Itse en ainakaan löytänyt tämän foorumin kauppasääntöjä, joissa se kielletään.

Ja siitä Ressasta, myyn sitä 40 halvemmalla kuin uutena. Se on täysin uudenlaisessa kunnossa (jos nyt enää edes uskotte minua) ja sitä on vaikea löytää.
Jos mielestäsi pyydän siitä ylihintaa, niin kerro minulle osoite tai ihminen jolta saa täysin vastaavan pelin samalle koneelle samassa kunnossa alle 50:n, niin kerro.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41 sanoi:
Laitoin asiallisen myynti-ilmoituksen, että jos jotakuta kiinnostaa ostaa 270?:n hintainen N64 paketti, niin kerron siitä mielelläni kaikille kiinnostuneille. Olisin alkuviikosta lisännyt ilmoitukseeni tavarat. En vain jaksanut sunnuntai-aamuna sitä tehdä.

Jos myynti-ilmoitus on yhtä informatiivinen kuin kuin kivi keskellä pöytää, ei kannata odottaa fanfaareja. Jos et jaksanut listata pelejä, niin miksi sitten laitoit myynti-ilmoituksen?

Mac41 sanoi:
Te aloitte sitten kommentoimaan, kuinka huonosti hoitelen kauppaa ylihinnalla ja minulla on huono asenne. Asenteessani ei ollut mitään vikaa ja hintoihini en ota kantaa.

kts. edellinen kommenttini.

Mac41 sanoi:
Jos myyn täällä ja huutonetissä samaan aikaan tavaraa, niin rikonko silloin tämän foorumin sääntöjä? Itse en ainakaan löytänyt tämän foorumin kauppasääntöjä, joissa se kielletään.

Ne on enemmänkin näitä kirjoittamattomia herrasmiessääntöjä ja tässä asiassa riitti jo se, että rikoit toisen sääntöjä.

Mac41 sanoi:
Ja siitä Ressasta, myyn sitä 40? halvemmalla kuin uutena. Se on täysin uudenlaisessa kunnossa (jos nyt enää edes uskotte minua) ja sitä on vaikea löytää.
Jos mielestäsi pyydän siitä ylihintaa, niin kerro minulle osoite tai ihminen jolta saa täysin vastaavan pelin samalle koneelle samassa kunnossa alle 50?:n, niin kerro.

Tarjonta ylittää kysynnän. Katoppa: 23 Ressa 2:sta alle 20e.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Myyntikohteen hintatasoa on puitu vähintäänkin riittävästi.

Jatkossa postaa vain myyntikohteesta kiinnostuneet ostajat --> ylimääräiset kommentointiviestit poistetaan.

Rakentavaa kritiikkiä myyntikohteen hintatasosta saa antaa mikäli siihen aihetta on, mutta pitää myös osata antaa myyntirauha myyjälle. Jos hinta ei ole kohdallaan, siitä ei tarvitse kaikkien yhteen ääneen parkua.

PS. Mac41. Kannattaa laittaa kunnollinen kuvaus tai listaus myynnissä olevista kohteista heti samantien, jos ketjua olet sille aloittamassa (ostajat näkevät heti, mitä on myynnissä ja mihin hintaan).

PPS. Jesse. Omat myyntikohteet luonnollisesti omaksi threadikseen, ei kaverin myyntiketjuun.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Hiton Corca. Olisi tullut mieleen NIIN hyvä läppä tuohon Macin kommenttiin... tai oikeastaan kahteenkin. Tai kolmeen, miten sen nyt ottaa.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Unreal-Hawk sanoi:
Jos myynti-ilmoitus on yhtä informatiivinen kuin kuin kivi keskellä pöytää, ei kannata odottaa fanfaareja. Jos et jaksanut listata pelejä, niin miksi sitten laitoit myynti-ilmoituksen?

Olisin listannut kaiken tämän viikon aikana, tulipa vain mieleen laittaa ilmoitus jo nyt, että pakettia olisin myymässä. Jos vaikka joku olisi sattunut vilkaisemaan juuri sunnuntaina tänne ja seuraavan kerran vasta kuukauden kuluttua.

Unreal-Hawk sanoi:
Ne on enemmänkin näitä kirjoittamattomia herrasmiessääntöjä ja tässä asiassa riitti jo se, että rikoit toisen sääntöjä

En rikkonut tämän foorumin sääntöjä, joten ole hiljaa.

Unreal-Hawk sanoi:
Tarjonta ylittää kysynnän. Katoppa: 23 Ressa 2:sta alle 20e.

Osaan kyllä selata EBAY:tä.
Jos nyt kuitenkin pysytään Suomen rajojen sisällä, peliä on vaikea löytää. Monellakaan ei ole luottokorttia. Lisäksi äkikseltään katsottuna listassasi oli tasan yksi PAL versio(joka tosin näytti kuvassa huonokuntoisemmalta, kuin minun) ja suuri osa oli NTSC ja ilma koteloa saatikka ohjeita.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Kun yleisesti ollaan sitä mieltä, että ei ole sopivaa myydä täällä ja Huuto.netissä yhtä aikaa, eikö se voitaisi selvästi kieltää myös BBS:n säännöissä? Sehän olisi hyvin linjassa senkin säännön kanssa, että Huuto.netin kohteita ei saa täällä mainostaa. Ei kiellon mikään liian tarkka tarvitsisi olla, esim. siten, että Huuto.netissä ei voisi ilmoittaa ennen kohteen sulkemista täällä, koska myymättömät kohteet kyllä unohtuvat, mutta rajoitus voisi koskea aktiivista myyntiaikaa.

Joo, tämä ei liity tämän ketjun ilmoitukseen, mutta paskasti alkanut ketju, joka jatkui paskasti, ei tästä huonone. Perustakoon myyjä uuden ketjun ja kokeilkoon miten se kuuluu tehdä. Pidetään sitten se siistinä.
 
Vastaus: Myyn todella hyvän N64 paketin

Mac41.
Tee uusi myyntiketju paremmalla yrityksellä. Tämä ketju suljetaan.

Knight ja Hex.
Jatkossa postaa vain myyntikohteesta kiinnostuneet ostajat.

Jos annetaan selkeä ohje, miten ketjun keskustelua jatketaan, se myös tarkoittaa sitä.

---------
PS: Konsolifinin Huuto.net-mainontaa koskevat pykälät tarkastetaan ylläpidossa, ilmoitetaan päivitettynä ja selkeästi näkyvillä, kun päätös on tehty. Siihen asti osaatte tehdä tyhjentävän myynti-ilmoituksen ja antaa myyjälle myyntirauhan, miellyttää se teidän kukkaroa tai ei.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom