Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myynti/Osto keskustelu-alueeseen parannus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Proximo_X
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Proximo_X

New Member
Voisitte lisätä Huuto.net osion DVD Plazan tyyliin tuonne M/O/V-ostastoille.
Tämä ei häiritsisi niitä jotka eivät aiheesta ole kiinnostuneita mutta antaisi sitten kiinnostuneille mahdollisuuden löytää haluamansa

Vastaus: Myynti/Osto keskustelu-alueeseen parannus

Eikös jostain tälläisestä ole puhuttu joskus aikaisemminkin? En nyt muista kovin varmasti. Omasta mielestäni tässä on kaksi asiaa jotka voisi pitää täysin erillään toisista.

ei huuto.netin asiakkaita tänne pilamaan hyvin sujuvia kauppoja. Olisi paha isku konsolifinille jos kaupan taso vajoaisi huuto.netin
tasoiseen veikkaus peliin jossa saa arvuutella tuleeko sitä tavaraa mistä on maksanut vai ei.
ne pari vuotta jota olen täällä kauppoja hieronut niin kertaakaan ei ole joutunut pettymään ja olen sen myös viestittänyt kavereillenikin että tämä on luotettava paikka hankkia pelejä. Ja sellaisena haluan sen myös pysyvän.

Proximo_X sanoi:
Tämä ei häiritsisi niitä jotka eivät aiheesta ole kiinnostuneita mutta antaisi sitten kiinnostuneille mahdollisuuden löytää haluamansa

Muutenkin jo valitetaan liian monesta alueesta. Eli kyseistä osiota ei ole järkevää tehdä tänne sekoittamaan hommaa. Jokainen voi itse katsoa huuto.netistä myytäviä kohteita.

Miksei Konsolifinissä ole minkääänlaista PC-puolta? PC Kauppapaikkakin olisi jo hyvä.

Kyllähän tuo Konsolifin pitäisi jo nimenä antaa viitteitä siitä, mistä hommassa on kysymys ja miksei PC-puolta ole.

No se nyt ei paljon merkkaa. Mua ei ainakaan kiinnosta vaikka kuinka Konsolifin on niin PC-puolea ehdottaisin. Onhan Livegamers:ssa myös PC-puol,i vaikka se on Xbox Live pelaamiseen keskittynyt sivusto.

AuDio sanoi:
No se nyt ei paljon merkkaa. Mua ei ainakaan kiinnosta vaikka kuinka Konsolifin on niin PC-puolea ehdottaisin. Onhan Livegamers:ssa myös PC-puol,i vaikka se on Xbox Live pelaamiseen keskittynyt sivusto.

Ei millään pahalla, mutta se ei paljoa merkkaa, mikä sinua ei kiinnosta. Tässä tapauksessa, siis.

En kannata mitään PC-puolta, mutta en kyllä nää yhtään järkevää syytä olla perustamatta sitä. Ainahan voi sen puoltaja vedota FilmiFINiin, jonka perustamiselle oli IMO yhtä typerät perusteet.

No mutta PC-puolihan lisäisi melko varmasti käyttäjämäärää KonsoliFIN:ssä. Eikö tämä olisi varteenotettava huomio?

AuDio sanoi:
No mutta PC-puolihan lisäisi melko varmasti käyttäjämäärää KonsoliFIN:ssä. Eikö tämä olisi varteenotettava huomio?

Hyrr... Ei ideassa sinäänsä ole mitään vikaa, mutta se ei istu ainakaan minun päässäni tänne. Pelottaa ajatellakin kaikkia niitä PC vs Konsolit-riitoja ;) Johonkin se raja on kenties vedettävä.

Proximo_X sanoi:

Huuto.netin käyttäjäsopimuksessa kyllä sanotaan, että sinulla EI OLE oikeutta linkittää / mainostaa huutokauppoja huuto.netin ulkopuolella. Mielestäni jo tämän takia asia on aika selviö.

Ylös Bottom