Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Myyty! voi sulkea

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omppis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Omppis

New Member
TÄydellinen retropaketti myynnissä: Snes action pack.

Sisältää konsolin, ohjaimen, Bazooka, ammunta peliä. Lisäksi alkuperäinen laatikko sekä styroksit, ohjekirjat ym. mukana.

Älä missaa!

Kunto on keräilijälle sopiva!

omo.acar@gmail.com
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: M: Snes action pack! CIB

Pysyn aina sopimuksen mukaisessa toiminnassa myydessäni tavaraa, jos tavara vioittuu postissa, niin voiko se olla minun vikani?

Tuote toimi minulla, mutta ei sitten perillä toiminutkaan. Pyysit jotain epämääräistä korvausta kun olit ''korjtauttanut'' laitteen.

kuljetusvakuutustakaan et halunnut. Aika lapsellista yrittää pilata toisten kauppoja tuolla tavalla, 99% ostajista on ollut tyytyväisiä tuotteistaan, sen voit vaikka itsekin tsekata:

http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=artzuli
 
Vastaus: M: Snes action pack! CIB

Paikassa jossa korjautin !ohjaimen! ja itse SNES konsolin sanottiin, että sulakkeen rikkoutuminen postissa on lähes mahdotonta ilman että konsoliin itseensä tulee fyysistä ja näkyvää vauriota. Myöskään ohjaimen huonosta toiminnasta et sanonut mitään, ja tämänkään toimivuus ei voinut vaihtua matkan aikana. Ellei sitten postitädit ja sedät tunkeneet kasaa paskaa sinne controllerin sisään? En minä syyttele mitään, mutta ihmetytti myös että et ottanut mitään yhteyttä tai vastannut mihinkään maileihin missä pyysin edes pientä korvausta korjauksista.
 
Vastaus: M: Snes action pack! CIB

Nyt tulee kyllä sellasta sontaa että huhhuh, mutta jatketaan vaan.

Jos muistelet tarkemmin, niin olen vastannut jokaiseen viestiisi. Myös siihen missä pyysit ''pientä korvausta'' 20 euroa oliko se 40 euron kaupasta. Toisaalta meillä ei ole mitään todisteita siitä mitä ''sulakkeesta'' on sanottu, vai onko se ollut sulake mikä on mennyt rikki? Entä jos sulake paloi kun yhdistit laitteen verkkovirtaan?
 
Vastaus: M: Snes action pack! CIB

Taitaa olla kuitit tuosta huollosta jäljellä. Mutta miksi et kommentoinut mitään tuosta ohjaimesta? Se oli täysin käyttökelvoton ennenkuin käytin sen huollossa.
 
Vastaus: M: Snes action pack! CIB

No mitä kommenttia odotat, että se oli täysin kunnossa kun laitoin postiin? Miksi et maininnut mitään ohjaimesta, kun kyselit siitä nintendosta? Tuliko nyt mieleen yhtäkkiä?
 
Vastaus: Myyty! voi sulkea

45e + 20e konsolin korjaus + ~7e ohjaimen korjaus.

Pyysin sua maksamaan edes puolet tuosta konsolin korjauksesta (10e) joka ei minusta tunnu kovin suurelta summalta, verrattuna koko summaan mitä maksoin sitten loppujenlopuksi konsolista korjauksineen. Ja mitä ohjaimeen tulee, niin mainitsin TOISESSA mailissani näin: "...Jos laite toimii ja ohjain toimii ja piuhat on kunnossa niin kauppa vaan valmiiksi..."
Mielestäni tuosta saa sellaisen kuvan että olen udellut ohjaimen kuntoa?

Ei minua tuo raha sinällään haittaa, mutta se että saan rikkinäisen konsolin ja ohjaimen joista kumpikaan eivät voineet vioittua postissa ja se että et vastannut viimeisimpiin maileihin niin jäi suoraansanotusti paska maku suuhun kaupasta ja hieman huijattu olo.
 
Ylös Bottom