Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N-64 ohjaimet.

JussiMan

New Member
Kuten kaikki varmaan tietävät, että tikku menee nopeasti huono kuntoiseksi. Kysynkin että löytyykö mistään nettikaupasta n-64:n uusia ohjaimia?

Jos esim. ulkomailta löytyy ja ihmisillä olisi tarvetta n-64 ohjaimille. Voisi tehdä niin sanotun kimppa tilauksen. Tilataan isompi paketti yhdessä ja halvemmalla? Tähän tietysti tarvittaisiin henkilöä jolla on luottokortti, minulla sitä ei valitettavasti ole.

Ja sitten vielä, toimiiko jenkki n-64:n ohjaimet pal-koneessa?

Itse olisin valmis ostamaan 3 ohjainta.

Kiinnostuneet ilmoitelkaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Minä ainakin voisin tulla mukaan tilaukseen. Yhden tai kaksi ohjainta voisi hankkia ja sitten säilöä ne kaappiin 10 vuodeksi.
 
duunikaveri on etsinyt ohjaimia. tosin haluaa vain org. kappaleita eikä kolmannen valmistajan.
1-2 varmaan ottaa. pitää kysyä siltä asiasta vielä
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
_o/ Mulle kans.

Mistähän noita oikein löytyisi :|

Niinpä, jostain pitäisi kaivaa nettikauppa ja luottokortillinen henkilö. Tällä hetkellä olisi jo vajaalle 10:lle ohjaimelle jo tarvetta.

Kenelläkään tietoa toimivatko ntsc n-64 ohjaimet pal- koneessa ja peleissä?
 
Jenkkiohjaimet toimii PAL-koneessa ja päinvastoin.

Hitsit, mulla oli noita myynnissä about vuosi sitten hirveä läjä. Menivät vähän nihkeästi, mutta nyt taas olisi kysyntää... Hmm...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Jenkkiohjaimet toimii PAL-koneessa ja päinvastoin.

Hitsit, mulla oli noita myynnissä about vuosi sitten hirveä läjä. Menivät vähän nihkeästi, mutta nyt taas olisi kysyntää... Hmm...

Epäilyttävä "hhhmm", hankitko jostain nettikaupasta halvalla noita ohjaimia? Jos vaan kiinnostaa hommata niitä, niin ilmoittele. Tilaajia ainakin näyttää riittävän :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
_o/ Mulle kans.

Mistähän noita oikein löytyisi :|

Samasta paikasta, josta raahaan sulle niitä pelejäkin - Ameriikasta, siis. En ole varma, onko ne uusia vai käytettyä, mutta hinta on 8$-13$ / kpl väristä riippuen. Voin kysäistä a) saatavuutta, b) onko uusia ja c) postikuluja 2-5 kappaleelle.

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Samasta paikasta, josta raahaan sulle niitä pelejäkin - Ameriikasta, siis. En ole varma, onko ne uusia vai käytettyä, mutta hinta on 8$-13$ / kpl väristä riippuen. Voin kysäistä a) saatavuutta, b) onko uusia ja c) postikuluja 2-5 kappaleelle.
Hinta ainakin olisi kohdallaan. Kyllä yhdellä (tai miksei kahdellekin) ohjaimelle olisi aina käyttöä, kun N64 on aika rampa tällä hetkellä (-> koneelle ei löydy yhtään ohjainta).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Samasta paikasta, josta raahaan sulle niitä pelejäkin - Ameriikasta, siis. En ole varma, onko ne uusia vai käytettyä, mutta hinta on 8$-13$ / kpl väristä riippuen. Voin kysäistä a) saatavuutta, b) onko uusia ja c) postikuluja 2-5 kappaleelle.

-=Pacdam=-

Jos Pacdam:lla olisi mahdollisuus hostata hieman isompikin tilaus?
Itse olisin valmis ostamaan 3 ohjainta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
En ole varma, onko ne uusia vai käytettyä, mutta hinta on 8$-13$ / kpl väristä riippuen. Voin kysäistä a) saatavuutta, b) onko uusia ja c) postikuluja 2-5 kappaleelle.

Vastaus tuli:
"The controllers are used, but I only sell ones that are in great condition still (the joysticks are not worn out). I am guessing about $30 for shipping."

Kysyin postitusta 10 kappaleelle. Jos tilaataan, kuka maksaa tullit ? Minä en ainakaan maksa omia tullejani, koska voisin tilata noita vain sen verran vähän, ettei tulleja menisi.

Nem: mulla taitaa sitä paitsi olla kaapissa ylimääräisiä ohjaimia, ainakin nyt hätäratkaisuksi -> pääset pelaamaan niitä pelejä ...

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Vastaus tuli:
"The controllers are used, but I only sell ones that are in great condition still (the joysticks are not worn out). I am guessing about $30 for shipping."

Kysyin postitusta 10 kappaleelle. Jos tilaataan, kuka maksaa tullit ? Minä en ainakaan maksa omia tullejani, koska voisin tilata noita vain sen verran vähän, ettei tulleja menisi.

Nem: mulla taitaa sitä paitsi olla kaapissa ylimääräisiä ohjaimia, ainakin nyt hätäratkaisuksi -> pääset pelaamaan niitä pelejä ...

-=Pacdam=-

Hhhhmm, paljonkos tuosta tulee sitten tulli maksuja?
Jos kolme ohjainta tilaa, 13$x3=39$. Plus tullit ja postikulut. Pitäisikö tullit ja postituskulut jakaa osiin ohjaimien ostajien kesken?

Elikkä ohjainten ostavien kesken jaettaisiin tullit ja postit? Enemmän ostajia, vähemmän tulli/postimaksuja per henkilö. Ilmoitelkaa jos tälläinen käytäntö käy?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllä voisin 2 kappaletta ostaa tuohon hintaan. Toivottavasti ovat vaan siinä kunnossa mitä sanotaan. Oliko niistä ohjaimien väreistä mitään puhetta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Elikkä ohjainten ostavien kesken jaettaisiin tullit ja postit? Enemmän ostajia, vähemmän tulli/postimaksuja per henkilö. Ilmoitelkaa jos tälläinen käytäntö käy?

Eiköhän tämä käy. Kaksi ohjainta voisin ostaa, jos ne tosiaan ovat siinä kunnossa, kuin mitä myyjä väittää.

- Esa
 
Tämmösiä on tarjolla:
===============
Controller - Black Nintendo Brand 5 $13
Controller - Blue Nintendo Brand 5 $13
Controller - Extreme Green (see-through) Nintendo Brand 2 $15
Controller - Gold Nintendo Brand 1 $15
Controller - Gray Nintendo Brand 18 $10
Controller - Green Nintendo Brand 5 $13
Controller - Red Nintendo Brand 3 $13
Controller - Smoke (see-through) Nintendo Brand 1 $15
Controller - Watermelon (see-through) Nintendo Brand 1 $15
Controller - Yellow Nintendo Brand 1 $13

Luku ennen $-merkkiä on lukumäärä varastossa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JussiMan
Elikkä ohjainten ostavien kesken jaettaisiin tullit ja postit? Enemmän ostajia, vähemmän tulli/postimaksuja per henkilö. Ilmoitelkaa jos tälläinen käytäntö käy?

Muille varmaankin OK, muttei sovi minulle. Ohjaimet tulevat minulle kalliimmiksi, jos ostan ne kimpassa teidän kanssanne verrattuna siihen, että ostaisin itselleni vain muutaman. Se taas ei minua kiinnosta - vaikka ero olisi vain se 22%. Minä en tästä hyödy mitään, pelkästään

- otan riskin itselleni, kun minun Visani vinkuu
- *jos* joku ohjain on huonossa kunnossa, minä saan melkoisella varmuudella syyt niskoilleni
- saan maksaa +22% osallistumisesta kimppakauppaan
- saan mailailla, viestitellä, soitella ostajille ohjainten ollessa perillä
- saan paketoida ja kuskata ne postiin jokaiselle ostajalle erikseen

Täytyypä vielä harkita, jaksanko alkaa tähän - kiireitä on muutenkin ihan riittävästi.

-P.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Tämmösiä on tarjolla:
===============
Controller - Black Nintendo Brand 5 $13
Controller - Blue Nintendo Brand 5 $13
Controller - Extreme Green (see-through) Nintendo Brand 2 $15
Controller - Gold Nintendo Brand 1 $15
Controller - Gray Nintendo Brand 18 $10
Controller - Green Nintendo Brand 5 $13
Controller - Red Nintendo Brand 3 $13
Controller - Smoke (see-through) Nintendo Brand 1 $15
Controller - Watermelon (see-through) Nintendo Brand 1 $15
Controller - Yellow Nintendo Brand 1 $13

Luku ennen $-merkkiä on lukumäärä varastossa.



Muille varmaankin OK, muttei sovi minulle. Ohjaimet tulevat minulle kalliimmiksi, jos ostan ne kimpassa teidän kanssanne verrattuna siihen, että ostaisin itselleni vain muutaman. Se taas ei minua kiinnosta - vaikka ero olisi vain se 22%. Minä en tästä hyödy mitään, pelkästään

- otan riskin itselleni, kun minun Visani vinkuu
- *jos* joku ohjain on huonossa kunnossa, minä saan melkoisella varmuudella syyt niskoilleni
- saan maksaa +22% osallistumisesta kimppakauppaan
- saan mailailla, viestitellä, soitella ostajille ohjainten ollessa perillä
- saan paketoida ja kuskata ne postiin jokaiselle ostajalle erikseen

Täytyypä vielä harkita, jaksanko alkaa tähän - kiireitä on muutenkin ihan riittävästi.

-P.


Mutta mites ajattelit tuon maksun kanssa, jos muut tilaajat paitsi "sinä" jakaisivat posti/tullit? Elikkä sinun ei tarvitsisi maksaa kuin omista ohjaimistasi?

Esim. Postimaksut kolmeen osaan Esamakija, mahakas ja minä. Tekisi meille 10$ per lärvi + tullit. Mitäs sanoisit?
Tätä pitää myös kysyä tilaukseen osallistuneilta.

Osaatko myöskään sanoa paljonko tullimaksu tulee olemaan?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Tämmösiä on tarjolla:
===============
Controller - Black Nintendo Brand 5 $13
Controller - Blue Nintendo Brand 5 $13
Controller - Extreme Green (see-through) Nintendo Brand 2 $15
Controller - Gold Nintendo Brand 1 $15
Controller - Gray Nintendo Brand 18 $10
Controller - Green Nintendo Brand 5 $13
Controller - Red Nintendo Brand 3 $13
Controller - Smoke (see-through) Nintendo Brand 1 $15
Controller - Watermelon (see-through) Nintendo Brand 1 $15
Controller - Yellow Nintendo Brand 1 $13

-P.

Joo, elikkä jos saadaan systeemi toimimaan. EsaMakija varmistui mukaan 2 ohjaimen voimin, jos tuo tullimaksu ei nouse liikaa. Mahakkaasta en tiedä vielä.

----Ennakko varaukset----

JussiMan:
Controller - Blue Nintendo Brand 5 $13 1KPL
Controller - Green Nintendo Brand 5 $13 1KPL
Controller - Red Nintendo Brand 3 $13 1KPL


Esa Mäkijärvi:
Controller - Smoke (see-through) Nintendo Brand 1 $15 1KPl
Controller - Smoke (see-through) Nintendo Brand 1 $15 1KPL
varalle jos jompi kumpi ylemmistä on loppu: Controller - Extreme Green (see-through) Nintendo Brand 2 $15 1KPL

Kaikkihan siis riippuu Pacdam:sta. Jos hyväksyt tuon maksu ehdotuksen tai ehdotat jotain systeemiä mikä käy sinulle paremmin.

Tiedätkö yhtään paljonko tullimaksuja tulee?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom