Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N-Gage Arena?

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Ei ole mitään kokemusta / tietoa tuosta. Voisitteko valistaa?

Miten tuo konfiguroidaan koneeseen (wanhanmalliseen kakeen) ja mitä sen käyttö maksaa?
 
Vastaus: N-Gage Arena?

Lainataanpa TaskuFINin FAQia:
Mikä on N-Gage Arena?

Nokian N-Gage Arena on verkkopelaamiseen tarkoitettu palvelu. Arenan välityksellä toimivat kaikki pelipuhelimella pelattavat GPRS-pelit, ja yhteydenpito muihin pelaajiin onnistuu samaisessa paikassa. Lisäksi Arena tarjoaa kilpailuja, uutisia ja tietoa sekä kuvia peleistä.

N-Gage Arena toimii GPRS-yhteyden välityksellä, ja palveluun rekisteröityminen on ilmaista. Palvelu maksaa pelaajalle vain sen verran, mitä operaattori datasiirrosta veloittaa. Tällä hetkellä datasiirtomaksun hinta liikkuu 1,5 - 6 euron välillä megatavua kohti, tosin operaattorit tarjoavat myös vaihtoehtoja, joissa dataa saa liikkua tietty määrä (esim. 100 megatavua) kuukausimaksua vastaan.
 
Vastaus: N-Gage Arena?

Oh, tuoltako se olisikin löytynyt... Hävettää.. Mutta kiitos Dark Santa.

Täytyypä varmaan tutustua tuohon palveluun. Itselläni on Saunalahti ja data liikkuu 1,5 euroa / megatavu, joten eipä tuo taida mitään hirveän kallista puuhaa olla.

Onko kenelläkään omia kokemuksia N-Gagen "verkkopelaamisesta"?
 
Vastaus: N-Gage Arena?

Olisihan tuo hyvin mielenkiintoista pelailla kännyillä ja pelipuhelimila erillaisia verkkopelejä, mutta koko homma on ainakin minusta aivan naurettavaa nykypäivän datasiirron hinnoilla.

itse odotan aikaa, jolloin langaton tiedonsiirto on halpaa ja laitteet samaten. :rolleyes:
3G:n nopeudet olisivat riittävät, mutta nämäkin verkot vasta käynistymässä suomessa, varsinkin hintojen suhteen ei vielä käynnistymisvaiheessakaan.
 
Vastaus: N-Gage Arena?

Mulla ainakin oli ennen Elisan liittymä, jossa oli GPRS 10 kuukausimaksulla.
 
Vastaus: N-Gage Arena?

Mites tämä, käyttääkö kukaan Arenaa?

Itse olen ottanut matsia Pathway to Gloryssa ja varsin hauskaahan se oli. Nyt tosin kakkososan kanssa ei vielä toimi, ei liene serverit kohdallaan. Mutta eiköhän julkaisun lähestyessä onnistu!
 
Ylös Bottom