Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N64-pelit myyntiin/vaihtoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Seuraavat N64-pelit löytävät uuden kodin, jos hinta sattuu kohdallleen tai vaihdokki miellyttää. Vaihdossa N64/Cube/Xbox/DC/GBA -kamaa, kiitos.

Pelit CIB hyväkuntoisine paketteineen ellei toisin mainita.

007 Golden Eye (USA)
Airboarder 64 (JAP)
Banjo Kazooie (USA)
Banjo Toiie (USA)
Blastcorps (USA)
Chameleon Twist (JAP)
Conker's Bad Fur Day (USA)
Diddy Kong Racing (USA)
Donkey Kong 64 (USA)
Extreme-G (USA)
Fighter's Destiny (USA)
Forsaken 64 (USA)
Jet Force Gemini (PAL)
NBA Courtside (USA)
NHL 99 (USA)
NHL Breakaway 98 (USA)
Paper Mario (USA)
Perfect Dark (USA)
Pilot Wings 64 (USA) [ei manualia]
Pokemon Puzzle League (USA)
Ready to Rumble (USA)
Sin & Punishment (JAP)
Snow-Bow Kids (JAP)
Starfox 64 (USA)
Starwars Episode 1 Racer (PAL) [paketti ei ihan mint]
Super Mario 64 (USA)
Super Speed Racer 64 (a.k.a Lamborghini) (JAP)
Top Gear Rally (USA)
Turok (USA)
Turok 2 (USA) [Loose = ei pakettia/manuaalia]
Waialae Country Club (USA)
Wayne Gretzky's 3D Hockey '98 (USA)
World Driver Championship (PAL)
Wrestlemania 2000 (USA)
WWF War Zone (USA)
Yoshi's Story (USA) [ei manualia]
Zelda: Ocarina of Time (USA)

Tarjouksia, please.

Melkoinen kokoelma! Tuon keräämiseen on mennyt aikaa ja eetteriä :)

Itse myin joku aika sitten USA N64-paketin (tosin aika paljon vaatimattomamman) sfnet.tori.pelit -uutisryhmän kautta. Olen valitettavasti hukannut ostajan yhteystiedot. Hän olisi ehkä ollut kiinnostunut osasta noista peleistä. Kannattaa varmaan laittaa ilmoitus uutisryhmiin.

Visa ja eBay ovat kova yhdistelmä ;) Visaan kannattaa varata riittävästi kulutuspintaa, että saa kaiken haluamansa haalittua kasaan. Kulutuspintaa saa vahvistettua iän karttuessa ja työvuosien vieriessä. Olen todennut tämän monesti ennenkin - ääneen ei uskalla myöntää, paljonko peliharrastuksessa on rahaa kiinni ...

Juu, näyttävä lista. Harmi vain, että olen PAL-änkuusnelostaja. Tulvi hyviä muistoja mieleen kun tuota listaa selasi - saanko udella miten raaskit luopua?

Okei, nyt ihka aitoja tarjouksia näihin hyviin peleihin :).

Mitäs haluaisit Sin & Punishmentista?

Vaihtoon löytyis esim Super Smash bros melee cubelle.
tai Megaman battle network 2 GBA:lle.

Oisko sulla adapteria n64:lle?

Kiitos 1. kunnon yrityksestä ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rouhija
Mitäs haluaisit Sin & Punishmentista? Vaihtoon löytyis esim Super Smash bros melee cubelle. tai Megaman battle network 2 GBA:lle.

Ymmärrettävistä syistä Sin & Punishment ei ihan halpa ole. Olen itse maksanut n. 50, joten kamalasti ei huvittaisi persnettoa ottaa. SSBM minulla on, ja toi GBA:n peli ei kiinnosta. Ei, en olisi vaihtanut vaikka olisi pelit kiinnostaneetkin - SSBM:n arvohan on jossain 20e tienoilla, GBA:n pelistä en osaa sanoa.

Oisko sulla adapteria n64:lle?

Ei ole, minulla on USA-N64, josta on viilattu kulmat pois -> syö nyt myös Japsi-palikoita.

En kyllä ihan 50e viitsi tuosta maksaa. Pitäis hommata adapterikin.
Mitä pelejä sulla on hakusessa?
Omat pelit listattuna: TÄÄLLÄ
Suurin osa ei kuitenkaan ole vaihtoon, mutta aina voi yrittää. :) MSX:lle löytyis myös läjä pelejä. Tai sitten japsi Sega Megadrive (NTSC-J)

En omista NES/SNES -laitteita ollenkaan -> en edes halua ajatella pelien keräämistä niille. Omistamissani koneissa on aivan riittävästi työsarkaa. Pelaan kuitenkin vain Xboxilla, Cubella¨ja Dreamcastilla, joten muille en osta kuin harvoja ja valittuja pelejä silloin tällöin.

Hakusessa on ...

Saturnille Radiant Silvergun, Strikers 1945 II, Silhouette Mirage ja Metal Slug - löytyykö näitä paljonkin ylimääräisenä?

Dreamcastille Hanagumi Taisen Columns 2, Yu Suzuki's Gameworks, Cleopatra Fortune, King of Fighters 2002 ja Puyo Puyo Fever (ei julk.). Löytyykö?

N64:lle MINT/Complete Zelda - Majora's Mask.

Sittenpä loput taitaakin olla Xboxille ja Gamecubelle, niille kartutan kokoelmaa samaa tahtia kun pelejä ilmestyy.

Mintti Majora's Mask löytyis, mutta en ole vielä pelannut sitä läpi joten siitä en ainakaan vielä luovu.

Kiinnostaisko Kirby 64? uusi muoveissa, muovit avattu vain toisesta päästä.

Tai sitten voisin maksaa 40e posteineen?

Mintti Majora's Mask löytyis, mutta en ole vielä pelannut sitä läpi joten siitä en ainakaan vielä luovu. Kiinnostaisko Kirby 64? uusi muoveissa, muovit avattu vain toisesta päästä. Tai sitten voisin maksaa 40e posteineen?

Ei kiinnosta Kirby, ei. 40e ei riitä, ei minulla nyt sentään niin kamala hätä ole eroon tuosta päästä.

Ylös Bottom