Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

N64:sen formulapeli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viller
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
VideoSystemin julkaisema ja Paradigmin kehittämä F-1 World Grand Prix taitaa olla tarkoittamasi peli? Ainakaan minun korviini ei ole kantautunut tietoa, että jatko-osaa Cubella nähtäisiin.

Paradigm on muistaakseni tekemässä Terminator: Dawn of Fate-peliä Xboxille ja PS2:lle, mutta tähän hätään en muista onko heillä muita projekteja tekeillä.

Miten mä muistaisin,et tää F1 World Grand Prix ois ollu jonku sortin hitti joskus 97 tai 98?Tais poikia jatko-osankin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Miten mä muistaisin,et tää F1 World Grand Prix ois ollu jonku sortin hitti joskus 97 tai 98?Tais poikia jatko-osankin.

Oikeassa olet. Taisi olla nipakuusnepan paras vormulapeli , ainakin jossain vaiheessa. Oli se ihan hauska peli, mitä nyt vähän sitä testailin, mutta en ole autopelien ystävä muutenkaan(Mario Kartia lukuunottamatta ;))
Luulisin että siitä tulee suht tavanomainen F1-rellestys, kaikkine säätöhommineen ja varikkokäynteineen.

F-1 World Grand Prix on nähty N64:llä kahden osan voimin ja jopa Dreamcastillakin. Itselläni on yhä tämä ensimmäinen F-1 WGP, ja kyllähän se aika kuraa näinä päivinä alkaa jo olemaan nyky-formulapeleihin nähden.

EA:n F1 2002 on Cuben ensimmäinen formulapeli, mutta senkin julkaisun kanssa vetkutellaan. Luultavasti tulee kuitenkin vielä ennen syksyä tänne Eurooppaan.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Itselläni on yhä tämä ensimmäinen F-1 WGP, ja kyllähän se aika kuraa näinä päivinä alkaa jo olemaan nyky-formulapeleihin nähden.

Joo, ei oikein iske enää samalla tavalla kuin ilmestyessään. Silloin peli oli yksi upeimmista F1-peleistä siihen mennessä, ainakin allekirjoittaneen mielestä, vaikka en nyt hirveän suuri autopelien ystävä olekkaan.

Ylös Bottom