Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

naarmu ds:n näytössä

jussi1989

New Member
tietääkö kukaan miten voisi poistaa naarmun ds:n näytöstä
tai tietääks kukaan myydääks sellasii naarmunpoisto paketteja niiku esim cd levyihin vai käviskä noi cd levyjen naarmunpoisto paketit ds:n näyttöön
kiitti jo valmiiks jos joku viisas tietää
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Sitä tuskin kykenee poistamaan. Naarmuja voi kuitenkin ehkäistä vaikkapa näytönsuojakalvoilla. Ja eiväthän pienet naarmut edes häiritse, koska näyttö on niin kirkas että peittää ne alleen.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Hanki nu-shield suoja(jos naarmu on alanäytöllä) niin ei naarmukaan enää häiritse ja enempää ei tule :)
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

imperator sanoi:
Itsellänikin meni juuri Nu-shield tilaukseen. :)
Hyvä, mutta niiden asennuksessa voi mennä hermot, tilasin niitä aikanaan 3 varmuuden vuoksi :D
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Wille__90 sanoi:
Hyvä, mutta niiden asennuksessa voi mennä hermot, tilasin niitä aikanaan 3 varmuuden vuoksi :D

Onks sulla niitä sitten ylimääräisiä? Vai menikö kaikki kolme asennuksessa :confused:
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Konsolinetin mukaan NuShield DS ei jätä limaa näytön pintaan, ja sen voi myös ottaa välillä pois puhdistusta varten. Erinomaista, sanoisin!
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

imperator sanoi:
Konsolinetin mukaan NuShield DS ei jätä limaa näytön pintaan, ja sen voi myös ottaa välillä pois puhdistusta varten. Erinomaista, sanoisin!
Itsellä oli alussa ongelmia, mutta nykyään asennus sujuu hyvin ja pois otto imukupin avulla :rolleyes:
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Offtopikkina tuo Ninweb voisi korjata sivunsa toimiviksi. Osa tekstiä peitossa kuvien alla selaimesta riippumatta.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Onko kukaan kokeillut Mad Catzin näytönsuojia? Ks. Konsolinet, Mad Catz -suojapaketti DS:lle.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Itseänikin kiinnostaisi tietää, miten nuo Mad Catzin suojat toimivat. Onko näytöt myös aivan identtiset, ja käykö samanlainen suoja molemmille näytöille?
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Pitääkö sitä ylänäyttöäkin sitten suojata? Ei tullut mieleenikään.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Olen nyt käyttänyt tuollaista köyhän miehen näytönsuojaa, mutta ensimmäinen asentamani tuntui jotenkin kuperalta. Yritin ottaa sen pois (ja lopulta sainkin), ja siinä vasta olikin työtä! Herranjestas sentään, mattoveitsen osoittauduttua liian väkivaltaiseksi ja hiekkapaperin täysin idioottimaiseksi tökin sen lopulta irti nuppineulalla toivoen ja toivoen etten osuisi itse näyttöön. Enkä osunutkaan.
Piirtoheitinkalvonäytönsuoja (juuri se) on kieltämättä kiva hintansa puolesta ja siitä että kosketus on samaa luokkaa kuin ilman suojaa. Tämä vaikutelma syntyi vähäisen suojaamattoman (ja yksinäisen) pictochattaamisen harjoittamisen jälkeen. Huonoa siinä on se, että sitä on vaikea ottaa pois ja se, että "sisäpuolelle" jää väkisinkin hiukan ilmaa ja likaa. Ei kuitenkaan häiritsevässä määrin, jos asian tekee huolella, tästä olen varma. Ensi kerralla paremmin.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

Itselläni Nushieldin omatekoinen versio enkä voi valittaakkaan, kunhan homman hoitaa hyvillä saksilla ja hieman järkeä mukana niin hyvää jälkeä tuli minunlaiselta tumpeloltakin.

;)
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

napsikas sanoi:
Olen nyt käyttänyt tuollaista köyhän miehen näytönsuojaa, mutta ensimmäinen asentamani tuntui jotenkin kuperalta. Yritin ottaa sen pois (ja lopulta sainkin), ja siinä vasta olikin työtä! Herranjestas sentään, mattoveitsen osoittauduttua liian väkivaltaiseksi ja hiekkapaperin täysin idioottimaiseksi tökin sen lopulta irti nuppineulalla toivoen ja toivoen etten osuisi itse näyttöön. Enkä osunutkaan.
Piirtoheitinkalvonäytönsuoja (juuri se) on kieltämättä kiva hintansa puolesta ja siitä että kosketus on samaa luokkaa kuin ilman suojaa. Tämä vaikutelma syntyi vähäisen suojaamattoman (ja yksinäisen) pictochattaamisen harjoittamisen jälkeen. Huonoa siinä on se, että sitä on vaikea ottaa pois ja se, että "sisäpuolelle" jää väkisinkin hiukan ilmaa ja likaa. Ei kuitenkaan häiritsevässä määrin, jos asian tekee huolella, tästä olen varma. Ensi kerralla paremmin.

Sen piirtoheitinkalvonhan saa siitä pois vain kun vetää kalvoa hieman joka suunnasta sillain, että se "rypistyy" keskelle. Ainoa huono puoli piirtoiheitin kalvossa on se, että on vaikea laitaa siihen semmonen, joka on sekä leveämpi, että korkeampi kuin itse näyttö. Ja vielä niin paljon leveämpi, että kun se vähän heiluu, niin ei tule kuitenkaan reunojen yli se kalvon laita. Ja se myös naarmuuntuu nopeasti, joka ei tosin haittaa, koska kalvot ovat ilmaisia.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

SOJ sanoi:
Itseänikin kiinnostaisi tietää, miten nuo Mad Catzin suojat toimivat.

En tiedä millaisia nuo kuuluisat nu-shieldit sitten ovat, mutta ainakin Mad Catzin suojat olivat vain sellaisia älyttömiä tarraläpysköjä joita oli täysin mahdoton saada asennettua ilman suurta määrää kuplia. Kosketusnäyttöäkin oli painettava sen jälkeen uskomattoman kovaa kun kaikki kosketusherkkyys hävisi jonnekin. Tarrat oli ihan samanlaiset ylä- ja alanäyttöön, vain eri kokoiset.

Otin ne saman tien itse pois. En kyllä voi suositella noihin tuhlaamaan rahaa.
 
Vastaus: naarmu ds:n näytössä

napsikas sanoi:
Olen nyt käyttänyt tuollaista köyhän miehen näytönsuojaa, mutta ensimmäinen asentamani tuntui jotenkin kuperalta. Yritin ottaa sen pois (ja lopulta sainkin), ja siinä vasta olikin työtä! Herranjestas sentään, mattoveitsen osoittauduttua liian väkivaltaiseksi ja hiekkapaperin täysin idioottimaiseksi tökin sen lopulta irti nuppineulalla toivoen ja toivoen etten osuisi itse näyttöön. Enkä osunutkaan.
Piirtoheitinkalvonäytönsuoja (juuri se) on kieltämättä kiva hintansa puolesta ja siitä että kosketus on samaa luokkaa kuin ilman suojaa. Tämä vaikutelma syntyi vähäisen suojaamattoman (ja yksinäisen) pictochattaamisen harjoittamisen jälkeen. Huonoa siinä on se, että sitä on vaikea ottaa pois ja se, että "sisäpuolelle" jää väkisinkin hiukan ilmaa ja likaa. Ei kuitenkaan häiritsevässä määrin, jos asian tekee huolella, tästä olen varma. Ensi kerralla paremmin.
Kyllä minulla ainakin toimii täydellisesti, alusta asti käyttänyt, ja kaikki kaverit on saanut kalvon pois todetakseen, että näyttö on naarmuton.

SOJ sanoi:
koska kalvot ovat ilmaisia.
Mikä-mikä maassa? No joo, eivätpä nuo mitenkään ryöstöhintaisiakaan ole.
 
Ylös Bottom