Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nahkatakit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wihannes
Itselläni on pitkä, nilkkoihin asti ulottuva, musta, aitoa nahkaa oleva takki.
Gestapo-tyyli :p

Vaatii vähän pokkaa käyttää sellaista takkia, mutta jos takkia vaan kantaa hyvin, niin se näyttää kyllä todella mahtavalta. Ei siis sovi aivan kaikille - esimerkiksi itse suosin enemmän urheilullista tyyliä.
 
Itseltäni löytyy paksusta lehmän nahasta nahkurilla muutama vuosi sitten teetetty puolipitkä, musta takki. Hinnaksi muodostui hyvinkin kohtuulliset 1500 mk. Painaa perkeleesti ja paranee vanhetessaan.
Muistakaapa muuten rasvata nahka-varusteenne about kerran vuodessa, niin ne säilyvät siistinä eivätkä natise. Itse käytän lähinnä huonekaluille tarkoitettua hoitorasvaa, sillä se levittyy ja imeytyy hyvin, jättää hienon kiillon eikä haise omituiselle, kuten esim. useimmat kengille tarkoitetut tuotteet.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver

Muistakaapa muuten rasvata nahka-varusteenne about kerran vuodessa, niin ne säilyvät siistinä eivätkä natise. Itse käytän lähinnä huonekaluille tarkoitettua hoitorasvaa, sillä se levittyy ja imeytyy hyvin, jättää hienon kiillon, eikä haise omituiselle ,kuten esim. useimmat kengille tarkoitetut tuotteet.

Bullshit!
Aidot nahkatakin hoito-ohjeet ovat seuraavanlaiset:

Kuse nahkatakkisi päälle, sitten kiinnität tämän kivillä täytetyn säkin ympäri ja sidot tuon ketjulla kiinni moottoripyörän perään ja ajat moottoripyörällä viisi kierrosta korttelin ympäri!
Näin katu-uskottava takkisi on valmis.
 
Jep pari kaveria on sitä kokeillut ja se on näyttänyt aivan naurettavalta niiden päällä. Itselläni on vähän enemmän hartioita kuin niillä, ja ainakin mielestäni se istuu hyvin.

Ideahan on se, että pitkät hiukset peittää naaman ja takki ruhon.

>:)

Nahan käsittelyä ? En tiennytkään että sitä pitäisi käsitellä..
 
jochanas vauhdissa :D

Joo kyllähän miultakin löytyy nahkatakki. Sellanen pusakka mallinen missä on toppavuori. Keväällä pitäis hankkia sellanen pilottimalli. En tahokkaan enää pitkää ku prkl kerkesit eka :)

Et muuten varmana pistäs tällästä topiccia pelit onlineen tai siun älykkään keskustelijan status ois gone...

Ja niistä siun hartioista krhm :D
 
Multa hävis jo kolme viestiä... Pitääpäs postata pari viestiä jospa vielä nekin poistettaisiin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Multa hävis jo kolme viestiä... Pitääpäs postata pari viestiä jospa vielä nekin poistettaisiin...
Jokseenkin huvittavaa, kun sulta vain häviää noita viestejä :)
 
hywä kimmochu !

Täähän on juuri kuin onlinessa. Kaikki on luokkaa 'Dude!' !

Yritin vähän tehdä tänne 'asiaton keskustelu'-palstalle vähän
..asiatonta keskustelua :)

Vetäseppäs Triforce herne nenään niin kaikilla
on taas hauskaa :D
 
No niin joku mode tai mikä ootkaan laitas toi viesti sellaseks kun mä sen kirjotin tai poista se kokonaan, toihan se vasta tyhmää on! Ymmärsin yskän ;) .
 
Minulla on nilkkoihin asti ulottuva musta nahkatakki - ei varmaankaan kamalan erilainen kuin Wihanneksella. On kuin tehty minulle eikä voisi paremmalta juuri näyttää. Omistan myös lyhyemmän takin jota käytän kun on lämpimämpi. Myös musta.
 
Ylös Bottom