Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Naisia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yoshi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Frank is a sexy hunk

Muuten asiasta toiseen Frank.
Oletko nimennyt konsolisi?

Tarkoitan, kun sinulla on vaikka 2 kpl Dreamcasteja, niin ovatko ne vain Dreamcast 1 ja Dreamcast 2, vai esimerkiksi Paavo ja Marjatta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
camisahan lisäksi Naisia täällä kyllä on. Ainakin heiltä on silloin tällöin kyselyitä tullut, mutta taitavat vain lukea BBS.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Muuten asiasta toiseen Frank.
Oletko nimennyt konsolisi?

Tarkoitan, kun sinulla on vaikka 2 kpl Dreamcasteja, niin ovatko ne vain Dreamcast 1 ja Dreamcast 2, vai esimerkiksi Paavo ja Marjatta?

En ole nimennyt niitä. Yksi on olohuoneessa, yksi pelikaapissa, yksi paketissa sohvan alla.
Pitäis varmaan nimetä ne, esim. Juupis Senior, Juupis Junior ja Juupis Normal. :p
 
Minä kerran nimesin jääkaapin perällä olevan vanhan tomaatin Pertiksi. Pertti oli mielenkiintoista juttuseuraa, kunnes joku sadistinen runkkeri siivosi jääkaapin :(
 
Jep. Mä oon !

Ja niinkun XShava sanokin lueskelen enimmäkseen BBS:sää, enkä pahemmin kirjottele. Paitsi joskus... Niinkun nyt..! :)

Löytyykö vielä muita mun ja camisahin lisäksi..?!
 
Olin sanomassa tähän ketjuun jotain siitä, että miksi naisia pitäisi olla joka paikassa, mutta taidan perua puheeni koska heitä täällä iloksemme näköjään on :)
Eli camisah, Iikku ja juupajaapa löytyykö vielä muita?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Jaa no sul ei taida sit paljoo kavereita olla.
Onhan minulla. Nallekarkit :D
Ja GameCube.

Sitäpaitsi tomaatti on paljon mukavampaa juttuseuraa kuin "oikea" kaveri, nimittäin tomaatti kuuntelee aina eikä ikinä kommentoi negatiivisesti. Pertti oli kyllä aika vihannes.
 
Ylös Bottom