Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nämä herättävät ihmetystä ebayssa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarzaman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
kannattee kokeilla ensin jollain pienellä 14 töllöllä. sääli vain kun se töllö pitää laittaa siihen itse tehtyyn boxiin väärinpäin. ei varmaan kuvaputki tykkää hyvää. ja ennen asentamista kuulemani mukaan 12 tuntia kannattee olla tv sammutettuna(lue ei töpseliä seinässä) koska sielä kuvaputkessa liikkuu sähköä vielä useita tunteja töpselin ottamisen jälkeenkin. saattaapi poksahtaa koko kuva tuubi huonolla tuurilla.
 
No mulla onkin just 14 tuuman TV ja se on joku 15v vanha, ainakin. :) Että ostan kuitenkin uuden, mutta ei se mitään hajoo, tai sen näkee sitten...
Myyjä kuulemma lähetti eilen paketin tulemaan UK:sta, eli tulee tällä viikolla!
 
Siitä onkin pitkä aika kun olen piipahtanut täällä yleisen keskustelun puolella, ja näköjään aloittamani keskustelu on saanut mukavasti vastauksia.

Huomasin joistakin vastauksista, että tällaisia "linssilaitteita" on joku tilaillutkin. Odottelen mielenkiinnolla tuotteen tilaajien käyttökokemuksia ja arvioita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan xclone
kannattee kokeilla ensin jollain pienellä 14 töllöllä. sääli vain kun se töllö pitää laittaa siihen itse tehtyyn boxiin väärinpäin. ei varmaan kuvaputki tykkää hyvää. ja ennen asentamista kuulemani mukaan 12 tuntia kannattee olla tv sammutettuna(lue ei töpseliä seinässä) koska sielä kuvaputkessa liikkuu sähköä vielä useita tunteja töpselin ottamisen jälkeenkin. saattaapi poksahtaa koko kuva tuubi huonolla tuurilla.

tuo sahko voi olla siela kylla huomattavasti kauemmin kun 12 tuntia
 
eli ei kukaan oo löytäny tuotetta suomalaisista netti kaupoista? ei googlella ainakaan löytynyt...
 
No ei oo kyllä paljon suomessa näkyny joo, paitsi kun tuolla murobbs:ssä kyselin niin sain tän vastaukseks:
http://www.nkl.fi/apuvk/kuvasto/hinnasto.html
Siellä on jotain kuvansuurentajia ja joku fresnel linssikin...

Ei se kyllä tullutkaan vielä se mun paketti, mutta ihan ymmärrettävää kun ulkomailta tulee :rolleyes:
Ei viitti vielä aloittaa tekemään koteloakaan, kun ei tiedä niitä ohjeita.
Tossa muuten tulee mukana kolme cd:tä! Yhessä ohjeet, yhessä pelejä!, yhessä joku bonusjuttu?!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
No ei oo kyllä paljon suomessa näkyny joo, paitsi kun tuolla murobbs:ssä kyselin niin sain tän vastaukseks:
http://www.nkl.fi/apuvk/kuvasto/hinnasto.html
Siellä on jotain kuvansuurentajia ja joku fresnel linssikin...

Ei se kyllä tullutkaan vielä se mun paketti, mutta ihan ymmärrettävää kun ulkomailta tulee :rolleyes:
Ei viitti vielä aloittaa tekemään koteloakaan, kun ei tiedä niitä ohjeita.
Tossa muuten tulee mukana kolme cd:tä! Yhessä ohjeet, yhessä pelejä!, yhessä joku bonusjuttu?!

fresnel linssi on se minkä tilasit myös.
 
Ainiin! Unohdin tän... :p
Linssi tuli jo, mutta en oo kerenny rakentamaan mitään, kun on kiireitä koulusta, mutta viikonloppuna, jos saan levyt jostain ostettua valmiiks leikattuna, saiskohan rautiasta? :rolleyes:
 
noh vie rakennusohjeet ja 14 tuuman töllösi paikalliselle puusepälle vaikkapa, varmasti tekee koko hela hoidon sulle valmiiksi 10 minuutissa. sitten vaan plug and play. meinasin jo itsekkin tilata linssin mutta ajattelin että jos saat valmiiksi sen ensin ja jakaisit käyttökokemukset meille muille että kantsiiko sitä tilata ollenkaan. ja jos löytyy digikamera taloudesta niin kuvia vaan tänne että muutkin näkevät onko hommassa pointtia. :D
 
Täällä mitään puuseppiä oo, kai.. :)
Helppohan ne levyt on ruuvata ja liimata kiinni, mutta ei oo niitä levyjä. Eikä oo oikeen välineitä tehdä niitä, että silleen.
Käyn vähän tiedustelemassa rautakaupassa...
 
Juuri kun sain tilattua oikeankokoiset levyt, tv:ni hajosi.:( Olihan se jo vanhakin, mutta en siis voi enää tehdä tota. Ostan varmaan uuden tv:n ja sen verran suuren, että en rupea sille tekemäänkään tätä.
Voin siis myydä ton linssin, jos joku haluaa rakentaa itselleen projektio tv:n!! Ja annan vielä mukaan 3cd:tä, jotka tuli mukana (ohjeet ja pelejä + jotain sälää)
Hinta vois olla 20 postikuluineen.
jessvalk@orivesi.inforengas.net voipi mailata...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jessev
Juuri kun sain tilattua oikeankokoiset levyt, tv:ni hajosi.:( Olihan se jo vanhakin, mutta en siis voi enää tehdä tota. Ostan varmaan uuden tv:n ja sen verran suuren, että en rupea sille tekemäänkään tätä.
Voin siis myydä ton linssin, jos joku haluaa rakentaa itselleen projektio tv:n!! Ja annan vielä mukaan 3cd:tä, jotka tuli mukana (ohjeet ja pelejä + jotain sälää)
Hinta vois olla 20 postikuluineen.
jessvalk@orivesi.inforengas.net voipi mailata...


olisin periaatteessa kiinnostunut ostamaan mutta hinta on kyllä hieman liian korkea.. 6x linssejä saa jo reilusti halvemmalla. joten jos olet valmis tiputtamaan hintaa sopivasti niin voisin ostaa. eli ilmoittele.
 
Olen valmis tiputtamaan hintaa. En paljoa, koska kuitenkin ulkomaille maskussa ja postikuluissa tuli hintaa mukavasti... ;)
Eli paljon tarjoot?
 
15 postikuluineen tarjoan, ilmoita jos olet kiinnostunut.
eli rahat tilille ja linssi + cd:t postiin.
 
xclone - jos sinä sitten osaisit tuon väsätä niin muista sitten heittää tänne infoa ja kuvia pirusti :P Ei sikäli että itse tuollaista tahtoisin vääntää mutta kiinnostaa tietää silti =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
xclone - jos sinä sitten osaisit tuon väsätä niin muista sitten heittää tänne infoa ja kuvia pirusti :P Ei sikäli että itse tuollaista tahtoisin vääntää mutta kiinnostaa tietää silti =)


ok ilmoittelen sitten kun oon väsänny. tosin töissä on kiireistä aikaa edessä joten en ihan lähipäivinä vielä jouda nikkaroimaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom