Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Napapiirin Sankarit

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 3222
  • Aloituspäivämäärä
P

Poistettu jäsen 3222

Guest
Eli Dome Karukosken uusimmainen tekele, tällä kertaa mennään komedian voimalla ilmeisesti. Trailerista nyt ei kovin kummoista kuvaa itse elokuvasta saa, mutta pelkästään se sai ainaki täällä hymyn kareilemaan huulilla.Suora juonikuvaus napattu Interwebseistä.

Dome Karukosken neljäs elokuva Napapiirin sankarit on seikkailukomedia miljöönään Suomen Lappi ja suomalaisen miehen sielunmaisema. Kuten parhaissa komedioissa kautta historian, tarinan lähtökohta on lähellä ihmistä ja näennäisen yksinkertainen: Kirkonkylän kodinkoneliikkeestä pitäisi hakea vaimolle digiboksi ennen iltaa, ihan perusmalli. Mutta aika pian tuli sitten se ensimmäinen forsemajööri

Pääosissa elokuvassa nähdään esimerkiksi Jasper Pääkkönen, Pamela Tola(Tytto, Sinä Olet Tähti, Paha Maa), Kari Ketonen (Ketonen Ja Myllyrinne).

Elokuva olisi tuloillaan elokuvateattereihin 15. lokakuuta ja trailerin voi katsastaa täältä.
 
Vastaus: Napapiirin Sankarit

Pitää kyllä ehdottomasti käydä katsomassa, jos ei muuten niin jo sen takia että elokuvassa olisi tuttuja paikkoja tiedossa. :)
 
Vastaus: Napapiirin Sankarit

Oli kyllä loistava leffa! Harvoin on tullut suomalaista tuotantoa teatterissa asti tuettua, mutta tämä oli kyllä joka sentin väärti. Aiheutti tasaisen varmoja repeämisiä yleisössä ja mukava nähdä muitakin näyttelijöitä ruudulla kuin Samuli Edelmania paljaine takapuolineen tai Mikko Leppilampea. No olihan siinä Jasper Pääkkönen, mutta veti ihan hauskan roolin hänkin.
 
Pari kohtaa oli ihan huvittavia, mutta itse juoni oli suorastaan surkea. Ja siitäkään ei otettu juuri mitään järkevää irti. Näyttelijöiden suuhun murre ei sopinut sitten yhtään, väkisin puhumiselta kuulosti.

Lopussa pettäminen unohtui tasan siihen et helikopteri toi digiboxin pihaan...Öö? Just.

Kaiken kaikkiaan domen pahin rimanalitus, kuitenkin aikaisemmat leffat olleet 4-5 tähden arvoisia.

Kovat oli odotukset mutta paria komedia kohtauksia lukuunottamatta surkea leffa vaikka suomifilmin ystävä olenkin.
 
Vastaus: Napapiirin Sankarit

Lopusta:

Eihän siinä kukaan edes ketään pettänyt oikeasti ja se myös selvisi boksin hakumatkalta palaavalle sankarille, joten ei sen suhteen ongelmaa. ;)
 
Lopusta:

Eihän siinä kukaan edes ketään pettänyt oikeasti ja se myös selvisi boksin hakumatkalta palaavalle sankarille, joten ei sen suhteen ongelmaa. ;)

Miten se siinä selvisi asianomaiselle?

Jos ite lähtisin pettämään ja jäisin tolla tavalla kiinni, niin pääsisin kuin koira veräjästä jos haukun toisen hulluksi mielipuoleksi ja esitän etten tiedä yhtään miten se siihen on tullut. Meneekö noin helpolla läpi tommonen? :D
 
Vastaus: Napapiirin Sankarit

Kävin eilen katsomassa elokuvateatterissa. Oli hyvä komedia elokuva. Kyllä elokuvassa oli paikoin hauskoja kohtauksia.Esim
Poronkäristys kohtaus ja pako moottorikelkalla
Kieltämättä hyvä elokuva suomalaiseksi elokuvaksi.
 
No kai minä sen tiedän miten se oikeasti meni. Mutta mielestäni se poikakaveri ei ollut mun vieressä leffateatterissa mokomaa näkemässä, vaan hakemassa digiboxia. Eli miten tuo asia selkeni poikakaverille? Käsittääkseni hän vain näki eukkonsa toisen miehen kainalossa joten siitä voi tehdä suoran johtopäätöksen teoista, mutta ilman kenenkään selittelyitä se unohdettiin ja kaikki olikin hyvin.
 
Eipä se elokuvanautinto tuohon mennyt, vaan surkeaan käsikirjoitukseen, siihen ettei juonesta oltu otettu mitään irti mitä siitä ois voitu ottaa, sekä näyttelijöiden todella keskinkertaisiin suorituksiin. Domen ylivoimaisesti pahin rimanalitus kaiken kaikkiaan. Kuvaus sensijaan oli todella hyvää, ja muutama huumoripuolen kohta, mutta nekin jäivät kokonaisuudessa aika laimeiksi.
 
Vastaus: Napapiirin Sankarit

No kai minä sen tiedän miten se oikeasti meni. Mutta mielestäni se poikakaveri ei ollut mun vieressä leffateatterissa mokomaa näkemässä, vaan hakemassa digiboxia. Eli miten tuo asia selkeni poikakaverille? Käsittääkseni hän vain näki eukkonsa toisen miehen kainalossa joten siitä voi tehdä suoran johtopäätöksen teoista, mutta ilman kenenkään selittelyitä se unohdettiin ja kaikki olikin hyvin.
Ja minkä takia lähti alunperin koko boksin haku reissulle? Ei halunnut menettää tyttöystäväänsä.
Ja kun tuli boksin kans kotia, niin näki miehen sängyssä, jonka jälkeen laitto boksin vitutuspäissään paskaks. Ja sitten leppyneenä meni tekemään aamiaista Inarille jos vielä olisi mahdollisuus...
Ei yks suhde voi päättyä siihen, jos on toisen miehen kans sängyssä, etenkään tossa tilanteessa. Tai sit on aika ahdasmielinen...
Ps: Ei kannata kuitenkaan spoilata vaikka et tykännytkään leffasta. Itse annan leffalle 4.5/5
Pitäisi katsoa toisenkin kerran, niin osaisi sanoa onko jopa Kummeli Kultakuumetta parempi.
 
Ylös Bottom