Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Ei kai tuollaista ole siellä Combo List:issä (tjsp.)? Mistäs tuon olet löytänyt, jos et sieltä? Jostain walkthroughista(WT)/FAQ:sta?

Gamefaqseista löytyy noita comboja.
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

NGNT 3 on tällä hetkellä matkalla postilaatikkooni niin olisi yksi kysymys teille jotka olette tätä aijempaa peliä pellanneet: Tarviiko tätä peliä pelatakseen Freeloaderin lisäksi JAP muistikortin vai käykö siihen ihan tavallinen PAL? Olen kuullut kaikenlaisia kauhutarinoita siitä miten muistit ovat kadonneet ihan virallisilta muistikorteilta kun on tehnyt GC:stä joko JAP tai NTSC koneen. :(
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Sinulla pitää olla ntsc-j pelejä varten ihan oma muistikortti, mutta kyllä käy ihan Suomestakin ostettu tähän. Ne muistikortit on ihan samanlaisia, erikielinen paketti ja kuori vaan. ;)
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

tervis sanoi:
Sinulla pitää olla ntsc-j pelejä varten ihan oma muistikortti, mutta kyllä käy ihan Suomestakin ostettu tähän. Ne muistikortit on ihan samanlaisia, erikielinen paketti ja kuori vaan. ;)
Onko olemassa joitain riskejä jos tallentaa esim. Japanista ostetun pelin muistit PAL muistikortille? Kun tuossa sanoit että minulla pitää olla ntsc-j pelejä varten oma muistikortti, niin sillä ei ole kumminkaan mitään väliä vaikka ne tallennettaisiinkin ihan PAL muistikortille?
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Enkös minä sanonut että ne muistikortit on ihan samanlaisia, ei ole olemassa PAL muistikorttia :D Et kuitenkaan voi tallentaa samalle kortille PAL ja NTSC-J pelejä. Ainakin Narutopelit kai formatoi sellaisen kortin jossa on PAL-tallennuksia. Joten kipittelepä kauppaan ja osta joku pieni muistikortti Narutolle ja merkkaa huolellisesti kumpi on kumman maan peleille :cool:
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2-3

Aha, hyvä tietää... Mullakin on tuo Naruto kolmonen ennakkotilattuna (itselleni eka jap-import) ja olisi pian postiluukun kolahtamisen jälkeen saattanut :D -> :( jos olisin ison muistikorttini kaikki tiedot tuon tempun tekemällä kadottanut!
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Itselläni on Naruto 2 ja Naruto 3 savet muistikortilla, jossa on kaksi PAL savea.
Naruto 2 on ollut jo vuoden eikä ole formatoinut mitään.
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Huuuf, tulipahan sitte itsekkin tilattua joululahjaksi tuo N:GNT3. Lopultakin.
Eiköhän tästä ilo ala. Oisko kellään antaa luetteloo hahmoista jotka pelissä on?

Kitosh~
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Gamefaqsista erilaisista faqista varmaan löytyy mitä hahmoja, uusia hahmoja on esim tenten, shino, chouji, temari, 3rd hokage, itachi, tsunade, jiraiya jne.
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

Hei, onko joku löytänyt käännöksia NGNT 3:n mission moodiin?

terv. nimim. 'Kanjit hukassa'. ;)
 
Vastaus: Naruto: Gekitou Ninja Taisen 2

hmmm olisiko kellään tietoa saako nitään noista narutoista PAL versiona... mulla olis kauhia hinku päästä kokeilemaa :D
 
Ylös Bottom