Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nascar 08 (höpinää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kannon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kannon

New Member
Pistäkääs kommentteja! Peli julkaistaneen reilun viikon päästä ja mietin hankkiakko vaiko eikö. Sarjaan yleensäkään en ole hirveästi tutustunut, mitä nyt joskus PC versiota muutama vuosi sitten tullut kokeiltua, ja sen ajan peliksi oli ihan ok kaikkine auton maalauksineen ja virityksineen. Mites nykyään, millaisia kokemuksia sarjasta ja minkälaista tietoa tästä 08 versiosta?? Kuvat ovat ainakin tyylikkäitä mitä sivuilta löytyy..

http://www.easports.com/nascar08/home.jsp

Vastaus: Nascar 08 (höpinää)

Xbox lehti arvosteli 08 (XO) version 80 pisteen arvoiseksi. Muita arvosteluja en ole viellä nähnyt.

EA versiot ovat olleet täyttä kuraa tähän asti (verrattuna papyruksen ja MGI:n peleihin). Nyt ovat kai panostaneet fysiikkaan jne. Itse hankin pelin varmasti ja toivon että on edetty 07 ps2 versiosta. Online tukee vain 12:sta pelaaja joka on pettymys. Olisi kiva ollut päästä 43 pelaajan kilpailuihin.

Eiköhän kyseinen peli tule boksille hankittua. Speediltä tullu katsottua ny boksin huollossa ollessa jokunen kisa (Craftsman Trucks, Busch Series ja Nascar) ja kyllähän tuota mieluummin seuraa kuin F1:siä.

Nyt löytyy sitten demo ainakin jenkki marketplacelta. Onkos kukaan vielä kerennyt kokeilemaan? Millainen ajotuntuma? Pitää laittaa heti imuroitumaan kun töistä kotia kerkeää.

bREM sanoi:
EA versiot ovat olleet täyttä kuraa tähän asti (verrattuna papyruksen ja MGI:n peleihin). Nyt ovat kai panostaneet fysiikkaan jne.
Joo kyllähän ne Papyruksen Nascar pelit olivat ihan omaa luokkaansa realistisuudessa. Grafiikka ei niin häikäisevää ollut, mutta fysiikanmallinnus ja ajotuntuma olivat aivan loistavia. Niistä peleistä saa kyllä hyvän käsityksen, ettei Nascar ole vaan yksinkertaista ja helppoa ympyrän kiertämistä. Vaatii jatkuvasti todella kovaa keskittymistä kun mennään tuhatta ja sataa kylki kyljessä.

Hyvä homma vaan, jos EA on tällä kertaa enemmän panostanut fysiikanmallinnukseen. Mutta PC:llä Nascar Thunder 2003 ja 2004 olivat ihan ok pelejä. Eikä nuo mitään täysin arcade rälläilyjä olleet, lähempänä simulaatiota. PC puolella pelin kehittäjä olikin kyllä EA Tiburon, kun taas konsolipuolella kehittäjä oli joku toinen porukka. Konsolilla pelejä en koskaan kokeillut.

bREM sanoi:
Online tukee vain 12:sta pelaaja joka on pettymys. Olisi kiva ollut päästä 43 pelaajan kilpailuihin.
Tuo on kyllä ihan perseestä. Ei se ole Nascaria, jos ei radalla ole 43 autoa.

Tulee ostettua heti julkaisussa.. :) Grafiikat ovat varmaankin aivan mahtavat

NR2003 on koneella, ja ihan tahalteen on mukavaa tehdä joukkokolareita. Demo menee lataukseen (jos sellanen tulee siis), ehkäpä jopa täysversio tulee joskus alehyllyltä ostettua

Kannon sanoi:
Peli julkaistaneen reilun viikon päästä

Niin pelin julkaisupäivähän on kahden viikon päässä eli 9. elokuuta, jos virallisiin sivuihin on uskomista. Tosin Konsolinet ilmoittaa julkaisupäiväksi vasta 20.8.

Muntu sanoi:
Demo menee lataukseen (jos sellanen tulee siis)
Itse asiassa demo löytyy jo. Tosin luultavasti vain jenkki marketplacelta.

Nupe_31 sanoi:
Itse asiassa demo löytyy jo. Tosin luultavasti vain jenkki marketplacelta.
Itseasissa pelin demoo ei löydy mistään..:D Ainakaan vielä, vai mitä tarkotit?

opa95 sanoi:
Itseasissa pelin demoo ei löydy mistään..:D Ainakaan vielä, vai mitä tarkotit?
Xboxin jenkkikaupasta siis taisi tarkoittaa. PSN storesta ei ainakaan löydy vielä

Kai pelissä on mukana kaikki Nascar radat ja kaikki kuskit ja tallit? ja uramoodi :confused:

Muntu sanoi:
Xboxin jenkkikaupasta siis taisi tarkoittaa. PSN storesta ei ainakaan löydy vielä

Jeps, tätä meinasin. Tulin pääsivun kautta tähän ketjuun enkä katsonut yhtään, että tämähän on PS3 puolella :D

Virallisella foorumilla oli aika masentavaa luettavaa... Taitaa olla ilman rattia ihan turha ostos. No, täytynee viellä testata itse. XO demoa kokeilleet, onko ajo tuntuma padilla hanurista?

Menee kyllä 100% varmasti hankintaan. Pakko se nimittäin jollain on saada autopelihimoa tyydytettyä, koska F1 2007 ei näillä näkymin ole tulossa.

bREM sanoi:
Virallisella foorumilla oli aika masentavaa luettavaa... Taitaa olla ilman rattia ihan turha ostos. No, täytynee viellä testata itse. XO demoa kokeilleet, onko ajo tuntuma padilla hanurista?

Oijoi. Olisikohan tästä pelistä tehtykin sitten ihan kunnon simulaatio, jos ei kerran padilla taivu mitenkään. En kyllä malta odottaa, että pääsee kokeilemaan kyseistä demoa ratin kanssa. Toivottavasti näin on myös XO:lla :cool:

Siis pojat on väärän koneen keskustelussa, täälä keskustellaan PS3 versiosta.

Nupe_31 sanoi:
Oijoi. Olisikohan tästä pelistä tehtykin sitten ihan kunnon simulaatio, jos ei kerran padilla taivu mitenkään. En kyllä malta odottaa, että pääsee kokeilemaan kyseistä demoa ratin kanssa. Toivottavasti näin on myös XO:lla :cool:

Ei taida olla simulaatio kyseessä. IGN antoi 50 pistettä :( No, pakko itse testata ja todeta miten on.... pahalta näyttää.

bREM sanoi:
Ei taida olla simulaatio kyseessä. IGN antoi 50 pistettä :( No, pakko itse testata ja todeta miten on.... pahalta näyttää.
Tehän puhutte XO versiosta, PS3 versio voi olla parempi. Tai itse toivon niin, koska ostan pelin

Ylös Bottom