Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

nB - Northern Brothers

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: nB - Northern Brothers

Juu ja sitten olisi vielä se että olisi hyvä saada yksi erittäin hyvä tarkka-ampuja sillä sellaisesta on puute. Tämä snipu saisi varsin paljon toimintaa viikonloppuisin joten suosittelen kokeilemaan klaaniin pääsyä jos kiikarikiväärit ovat lähellä sydäntä ;)
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Mitä pelimuotoja pelaatte ja HC vai normi? Näitten lisäks muutama kysymys vielä. Porukan ikä? (keskiarvo mieluiten) Mitkä ovat match settingsit GB:ssä?
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Mitä pelimuotoja pelaatte ja HC vai normi? Näitten lisäks muutama kysymys vielä. Porukan ikä? (keskiarvo mieluiten) Mitkä ovat match settingsit GB:ssä?

Normiin tähdätään, mutta jos kyseessä olisi tapaus, että ainut matsi mitä olisi saatavilla olisi HC, niin mikä ettei. :rolleyes:

Keskiverto ikä taitaa olla 17-18 paikkeilla. Löytyy eräs nuorempi ja sitten toinen vanhempi yksilö, mitkä tota keskiarvoa tossa vähän heittelee. Mutta henkinen ikähän tässä se tärkein on.

GB:ssä on pelattu SD:tä 4v4:sina normiladderissa. Isompiin ei ole ollut vielä mahdollisuutta pelaajapuutteen vuoksi, mutta se on tässä työn alla.
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Joo nyt kun kysymyksiin on vastattu minun kannalta positiivisesti kysyisin että voinko liittyä. Ikää on puoli kuukautta vaille 15 ja mikki löytyy. Hirveä heliumi en ole ja jos tietämättäni sittenkin olen niin tyytyväisesti poistun heti. Sniperilla sujuu publalla hyvin Gb:stä en tiedä mutta normi aseilla sitten GB:ssä hyvin. Liityn sitten kun -SS-:n porukat päättävät pääsenkö sinne vai en. Jos pääsen pahoittelen että tuhlasin aikaanne ja jos en niin liityn mielelläni joukkoonne. (Jos päästetään)
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Joo nyt kun kysymyksiin on vastattu minun kannalta positiivisesti kysyisin että voinko liittyä. Ikää on puoli kuukautta vaille 15 ja mikki löytyy. Hirveä heliumi en ole ja jos tietämättäni sittenkin olen niin tyytyväisesti poistun heti. Sniperilla sujuu publalla hyvin Gb:stä en tiedä mutta normi aseilla sitten GB:ssä hyvin. Liityn sitten kun -SS-:n porukat päättävät pääsenkö sinne vai en. Jos pääsen pahoittelen että tuhlasin aikaanne ja jos en niin liityn mielelläni joukkoonne. (Jos päästetään)

Jees, no kato toi sun juttu SS:n kanssa läpi ja palaa astiaan sitten myöhemmin jos enää aiheellista.

Ilmaannu vaikka voorumeille tosta alotuspostauksen linkistä, niin koitetaan muistella siellä mikä heppu sä nyt olitkaan. :D
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

mä olisin kiinnostunut tulemaan jos otatte.. pelaan aika paljon viikonloppusin ja muutenki. ikää 26v mikki löytyy.
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

mä olisin kiinnostunut tulemaan jos otatte.. pelaan aika paljon viikonloppusin ja muutenki. ikää 26v mikki löytyy.

Jees, lisäilin sut jo psn:ssä. Käys rekkaamassa tuolla foorumeilla, sitä kautta on helpoin järkätä matsit sun muut. ;)
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Jees, lisäilin sut jo psn:ssä. Käys rekkaamassa tuolla foorumeilla, sitä kautta on helpoin järkätä matsit sun muut. ;)

en pääse kirjautuu sisään vaik tein ne tunnukset vai kestääkö jonku aikaa et pääsee?
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Sisään pääseminen kestää sillä foorumeiden ylläpitäjien täytyy hyväksyä se että pääset foorumeille. jos alkaa ilmaantua ongelmia niin lähettäkää viestiä tänne.

Ja sitten asiaan. Olemme pohtineet asioita ja päädyimme siihen lopputulokseen että annamme tilaa vielä neljälle hengelle. Mielellään kaksi näistä saisi olla tarkka-ampujia. kun neljä henkilöä on rosteriimme lisätty niin rekry sulkeutuu ainakin joksikin aikaa.
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Paikat vähenee. Vielä ois kahdelle paikka jäljellä. tarkka-ampuja puuttuu vieläkin ja olisi loistavaa jos edes yksi tälläinen klaaniin saataisiin. jos olet hyvä snipalla, pelaat GB:ssä, olet aktiivinen, pelaamisesi on lähes 100% varmaa viikonloppuisin ja et ole mikki hiiri etkä kusipää niin tervetuloa.
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Paikat vähenee. Vielä ois kahdelle paikka jäljellä. tarkka-ampuja puuttuu vieläkin ja olisi loistavaa jos edes yksi tälläinen klaaniin saataisiin. jos olet hyvä snipalla, pelaat GB:ssä, olet aktiivinen, pelaamisesi on lähes 100% varmaa viikonloppuisin ja et ole mikki hiiri etkä kusipää niin tervetuloa.

Ei, kyllä se nyt meni täyteen. ;)

Katsotaan jos tulevaisuudessa taas aukeaa.
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Moro! Mua kiinnostais liittyä tohon nB-klaaniin, kun muuta kunnon peliseuraa ei näytä löytyvän.

Ikä: 15v (en mikään mikkihiiri )
Psn: xX_Rusakko_Xx
Tällä accountilla en ole paljoa pelannut joten alle 70 lvl (en missään prestigessä)
Juu ja headset löytyy
Tarkkuuskiväärit aivan ihania <3


Joo, elikkä oon rento porilainen 15 wee runsaalla huumorintajulla. Saatan päästää
pari pahaa sanaa kuollessani :DDDD
 
Vastaus: nB - Northern Brothers

Moro! Mua kiinnostais liittyä tohon nB-klaaniin, kun muuta kunnon peliseuraa ei näytä löytyvän.

Ikä: 15v (en mikään mikkihiiri )
Psn: xX_Rusakko_Xx
Tällä accountilla en ole paljoa pelannut joten alle 70 lvl (en missään prestigessä)
Juu ja headset löytyy
Tarkkuuskiväärit aivan ihania <3


Joo, elikkä oon rento porilainen 15 wee runsaalla huumorintajulla. Saatan päästää
pari pahaa sanaa kuollessani :DDDD

Pahoittelut, en tajunnut että tämä topici oli tänne jäänyt.

Codit on lopetettu jo ajat sitten ja katseet siirretty Killzoneen.

Sorry. :eek:
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom