Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K11 [PS3]

Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Olen ajatellut hankkia tämän pelin, kun edellinen korispeli on NBA Live 09. Kun EA peruutti tämän vuoden pelin, niin ajattelin että odotan ensi vuoden tekelettä kun ajattelin että 2k:t ovat yhtä huonoja mitä jääkiekon puolella (tämä siis oma mielipiteeni :D)

Tässä pari päivää sitten aloin katselee gameplay-videoita ja onhan se todella kome peli! Ehkä jo tänään hankkimaan jos löytyisi jostain n.30-40 eurolla
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Hieman menee aiheen vierestä, mutta laitanpa tämän jutun tähän silti. Eli tuntuuko joskus siltä, että syöttäminen on liian hankalaa, kun tietokone katkoo niitä turhan usein? Ei se tunnu olevan helppoa välillä oikeassa elämässäkään, kuten viimeisin Magic - Trailblazers -peli osoittaa. Orlando luovutti pallon vastustajalle peräti 18 kertaa. ;) Tosin en tiedä, että olivatko nämä puhtaasti syöttöjen katkaisuja vai muita kähvellyksiä.

NBA.com - The Game Happens Here

Tuolta Game Story -välilehdeltä näkyvät nuo katkot.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Hieman menee aiheen vierestä, mutta laitanpa tämän jutun tähän silti. Eli tuntuuko joskus siltä, että syöttäminen on liian hankalaa, kun tietokone katkoo niitä turhan usein? Ei se tunnu olevan helppoa välillä oikeassa elämässäkään, kuten viimeisin Magic - Trailblazers -peli osoittaa. Orlando luovutti pallon vastustajalle peräti 18 kertaa. ;) Tosin en tiedä, että olivatko nämä puhtaasti syöttöjen katkaisuja vai muita kähvellyksiä.

18 kertaa ei nyt niin hirveän ihmeellinen määrä ole, NBA-peleissä joukkuekohtaisten menetysten keskiarvo heiluu siinä 13-16 välillä, joten suurta poikkeamaa tuo ei vielä osoita. Onhan se liikaa, mutta häviävälle joukkueelle niitä yleensä sattuukin enemmän. Niin ja suurin osa noista menetyksistä on jotain muuta kuin riistoja, esim. askelrikkeitä tai jotain muuta vastaavaa.

Jos syöttämisestä on tehty hankalaa niin sehän on vain pelille hyväksi. Suurin ongelma näissä koripallosimuissa on ollut juuri se, että palloa voi liikuttaa täysin vapaasti ja nakkailla koko kentän syöttöjä neljän puolustajan läpi.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Tässä pn nyt pari päivää pelattu My Playeria ja tein 3 spesialistin SG:n

Ekat pelit Blue-joukkueessa eivät menneet hääppöisesti, mutta sain mieluiseen joukkueeseen varauksen: 26 vuoro ekalla kiekalla ja varaaja Oklahoma City Thunder. Jos joskus pääsisi avausviisikkoon pyörittää peliä Durantin ja Westbrookin kanssa. Nyt jo erittäin onnistuneen Summer seriesin jälkeen pääsin NBA-joukkueeseen. Summer seriesissä pistekeskiarvo oli n. 25 :eek: ja levypalloja n. 7 per peli.

Vois kyllä nyt laittaa hankalamman tason. Ainoa mikä harmi My Playerissa oli se, että kauden ottelumääriä ei voinut muuttaa niinkuin Associationissa. Tai sitten en itse huomannut. Onneksi kuitenkin voi skipata aina ne hetket kun istuu vaihtopenkillä
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Huh, pääsin kuin pääsinkin playoff-peleihin Sacramento Kingsillä. Paikka varmistui runkosarjan viimeisessä pelissä kun oma joukkueeni (joka oli konferenssin toiseksi viimeisellä sijalla) kukisti sarjan jumbon Netsin. :)

Tosin jo ensimmäisessä erässä vastaan näyttäisi asettuvan Lakers, joten nyt taisi Kingsien playoff-ura tyssätä jo heti alkuunsa. :p

No se ei haittaa. Seuraavalla kaudella sitten parempiin suorituksiin Evansin ja Cousinsin voimalla. ;)
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

kuinka pitkä association -moodi on? EAn versioissa uramoodithan on rajoitettu 25 kauteen, joka tarkoittaa sitä että jotakuinkin puolivälissä voi jo nuorisosaston treenaamisen heittää pois, eikä se ole hyvä juttu ollenkaan. Mites tässä siis, onko uralle aikaraja vai voiko vetää hamaan tappiin asti? Tuohan ei pelintekijöiltä tarvitsisi kuin jonkun nimigeneraattorin joka pukkaisi uusia pelaajia tasaista tahtia tulemaan. Nähty mm. amiga-aikojen sensi soccerissa, kun omassakin porukassa oli heppuja tyyliin Ismo Kluivert ja Jani McManaman. :D
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Viihdoin on aika pelata kun on loma. Tämä kyllä vaikuttaa parhaalta urheilupeliltä ikinä mutta osaako joku sanoa miten otan pallon pois pelaajalta jos se on ihan mun edessä? Ja mitä nuo skriinien ''pick and roll ja ''pick and pop'' ovat?
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Viihdoin on aika pelata kun on loma. Tämä kyllä vaikuttaa parhaalta urheilupeliltä ikinä mutta osaako joku sanoa miten otan pallon pois pelaajalta jos se on ihan mun edessä? Ja mitä nuo skriinien ''pick and roll ja ''pick and pop'' ovat?

Eihän sitä palloo niin vaan pois oteta, mutta käytännössä yrittää riistää kun vaan painaa riistonappulaa ( en ny muista mikä se on, oisko neliö? ). Riisto ihan riippuu ajotuksesta ja pelaajien taidoista.

Pick and roll: skriinin asettanut pelaaja leikkaa korille skriinin jälkeen.
Pick and pop: skriinin asettanut pelaaja astuu ulos heittopaikalle skriinin jälkeen.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

^kiitos paljon vastauksesta:) Täytyy nyt yrittää kunnolla opetella nuo kaikki komennot. Ihan hitostihan noita on.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Nyt kun network on ollut alhaalla niin herättelin pelin jälleen henkiin. Oman konferensin voiton kautta pleijareihin tuli vastaan Milwaukee. Tällä hetkellä pelit mulle 2-0 ja keskiarvot pyörii n. 30ppg, 9rpg ja 7apg. Pelaan tietenkin pointtia (ainut ja oikea paikka :) ). Veikkaan, että Atlantassa juhlitaan mestaruutta muutaman kierroksen jälkeen.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Nyt kun network on ollut alhaalla niin herättelin pelin jälleen henkiin. Oman konferensin voiton kautta pleijareihin tuli vastaan Milwaukee. Tällä hetkellä pelit mulle 2-0 ja keskiarvot pyörii n. 30ppg, 9rpg ja 7apg. Pelaan tietenkin pointtia (ainut ja oikea paikka :) ). Veikkaan, että Atlantassa juhlitaan mestaruutta muutaman kierroksen jälkeen.

Aika hyvin jos pelaat 5 minuutin eriä? Ja eka kausi menossa? Joku milestone on myös että tee 75 pistettä ottelussa. Aika mahdotonta jos 5 minuutin erillä pelaa.

Eikö tässä pelissä pysty pelaaman 1 vastaan 1 onlinessa?
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Minulla tuo PSN:n dauni sain myös jatkamaan uraa all around SG:n paikalla. Urahan alkoi loistavasti. 2. kierroksen varaus Miamiin. Kauden puoliväli menossa ATM. Seura NBA:n ykkösenä. Statsit. 11 pojoa per matsi. 12 levaria per matsi. Syöttöjä ei juuri tule kun Dwayne hoitelee sitä tonttia. Blokkeja 2,5 per matsi. Endorsmentteja on jo tullut pari. My Player Online olisi omakin toive sarjan seuraavaan peliin. :)

Itse pidän siitä että pelin lukemat ovat realistiset, joten pelaan 12 minuutin jaksoilla.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Kyllä pistää vihaksi nuo playcallit My Playerissa. Patchin mukana tulivat ja mistään ei niitä pois saa. Jää kyllä varmaankin peli hyllyyn, kunnes saa valittua, että saa nuo pois päältä. En muutenkaan ole minköään askelmerkkikoriksen ystävä, niin tämä on aivan järkyttävää. Pari peliä testasin ja molemmissa tuli turpaan. Kiva seisoskella sinisessä ympyrässä PF:lla, kun pointti vaan pomputtaa palloa sen 20 sekkkaa ja sit joku hätäinen ratkaisu.

Tullut tässä huomattua ettei siinä sinisessä ympyrässä tarvitse seistä. Jos kemiat toimivat niin PG kyllä reagoi liikkeisiisi, kunhan liikut kuitenkin oikein/fiksusti.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

^Onhan se ihan hiton siisti peli ei siinä mitään, mutta eikö aika tule pitkäksi pelata 12 minuutin erillä koko kauden tai useampi kausi? No ehkä se koripallossa vielä menee, mietin vaan jos pelaisi jalkapalloa 45 minuutin erillä niin saattaisi yhden kauden läpäiseminen kestää saman verran kuin oikeassakin elämässä tai no ehkä vähemmän mutta kuitenkin hiton pitkään.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

^Onhan se ihan hiton siisti peli ei siinä mitään, mutta eikö aika tule pitkäksi pelata 12 minuutin erillä koko kauden tai useampi kausi?

Eipä se aika pitkäksi tule. Eikä minulla ole kiire saada uutta kautta käyntiin. Penkkiaikaakin nimittäin tulee, niin omalle guardille, kuin Boshille, Wadelle, kuin Jamesille. Ne kun simuloi sitten pois, niin puolisen tuntia kestää yksi peli.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Ostinpa tämän pelin tänään, ja aika halvalla lähti. Nimittäin vain 22,00 euroa. Mites nämä controllit? En ole nimittäin pelannut ikinä korispelejä.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Pelaakos tätä kukaan enää? Ja mitäs pelimuotoja tässä löytyy? Ainakin "My Player" :D.
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Tänään ostin pelin ja oon kyllä ihan hukassa. Pelaan helpoimmalla tasolla ja tiukkoja pelejä mutta turpiin tulee silti.

Puolustus on ihan surkeeta, enkä pääse hyökkäyspäässä puolustajasta ohi, en osaa käyttää taktiikoita, jotta saisin kaverin leikkaamaan korille. Ärsyttävää kun tietäisi mitä haluaa tehdä, mutta ei tiedä miten saa tietokoneen sinne mihin haluaa tai ei osaa harhauttaa.
Osaisko joku neuvoa?
 
Vastaus: NBA 2K11 [PS3]

Tänään ostin pelin ja oon kyllä ihan hukassa. Pelaan helpoimmalla tasolla ja tiukkoja pelejä mutta turpiin tulee silti.

Puolustus on ihan surkeeta, enkä pääse hyökkäyspäässä puolustajasta ohi, en osaa käyttää taktiikoita, jotta saisin kaverin leikkaamaan korille. Ärsyttävää kun tietäisi mitä haluaa tehdä, mutta ei tiedä miten saa tietokoneen sinne mihin haluaa tai ei osaa harhauttaa.
Osaisko joku neuvoa?

Itse en mikään koripallon seuraaja sinällään ole ja taktiikoista olen aivan ulalla, mutta itseäni helpotti se kun aloitin My Player- modin :D Opin tämän kautta heittämään palloa, puolustamaan, liikuttamaan palloa hyökkäyksissä ja ennenpitkää opin heittämään pelissä hyökkäys taktiikoita. Tämä modi ainakin itselleni aukaisi tätä peliä enemmän, vaikka varmasti tyhmältä kuulostaakin :)

Edit. Youtube on täynnä opetusvideoita noista harhautuksista, joten sieltä vain katsomaan ja opettelemaan, jos muuten ei onnistu!
 
Ylös Bottom