Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K11 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sniper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NBA 2K11 [X360]

Aika hyvin niitä reboundeja saa kun vähän kyttäilee, ja jättää riskillä heittopaikkoja vihulle. Sit hirveällä spurtilla korille, ukko ilmaan ja irtopallo käsiin. Oppinut My Playerissä ku ei ole muuten mitään mahdollisuuksia saada "Lama-ajan Möttölällä" levypalloja.

Hieno peli, etenkin ku vääntää riman sellaiselle tasolle, et joutuu koko ajan taistelemaan kieli keskellä suuta.. Onko muuten kenelläkään sattunut MP:ssä, että jossain matsissa ei vaan uppoa mikään heitto tai korin alta nosto(mun mies ei osaa donkata)? mulla oli Sunssia vastaan sellainen matsi. Piti aloittaa pari kertaa alusta ja eikä se siitä mihinkään muuttunut. 4pst sain aikaan.. fg 2/4, 3pst 0/5 -> 3pst heitto kuitenkin 92+3 jordan kengillä, eli pitäis osua ja osuu muissa matseissa. Pelit mitkä lopetin niin saldo oli vieläkin murhaavampi fg 1/18, 3pst 0/8 tyyliin, ja heitin screenistä, eli ketään ei ollu edessä.
 
Vastaus: NBA 2K11 [X360]

Hei pystyykö tässä ottamaan moninpelinä livessä mitenkään matseja? Eli esimerkiksi että pelaan kaverini kanssa samalta koneelta livessä jotakin jannua vastaan otteluita. - Kuinka tämä onnistuu?
 
Vastaus: NBA 2K11 [X360]

Hieno peli, etenkin ku vääntää riman sellaiselle tasolle, et joutuu koko ajan taistelemaan kieli keskellä suuta.. Onko muuten kenelläkään sattunut MP:ssä, että jossain matsissa ei vaan uppoa mikään heitto tai korin alta nosto(mun mies ei osaa donkata)? mulla oli Sunssia vastaan sellainen matsi. Piti aloittaa pari kertaa alusta ja eikä se siitä mihinkään muuttunut. 4pst sain aikaan.. fg 2/4, 3pst 0/5 -> 3pst heitto kuitenkin 92+3 jordan kengillä, eli pitäis osua ja osuu muissa matseissa. Pelit mitkä lopetin niin saldo oli vieläkin murhaavampi fg 1/18, 3pst 0/8 tyyliin, ja heitin screenistä, eli ketään ei ollu edessä.

Consistency rating saattaa auttaa tähän. Itse pelannut tosin toistaiseksi vain MJ: Creating a Legend modea mutta siinä rookie Jordanilla kävi yhdessä pelissä niin että heitin ekat 7 kolmosheittoa ohi ja kahdeksan seuraavaa sisään (koko pelin saldo siis 8/15). Kolmosrating oli silloin jotain 78 ja consistency 80-82. Jos muuten joku muu meinaa ko. moodia pelata niin täytyy varoittaa vaikeustason muuttamisesta kesken kaiken. Itse aloitin Pro:lla ladatuilla custom slidereilla joilla mm. tekoälyn heittoprosentti pysyi inhimillisenä. Matsit alkoivat kuitenkin tuntua noin kymmenen pelin jälkeen jo liian varmoilta voitoilta vaikka olinkin hävinnyt pari kertaa joten nostin vaikeustason All Starille. Harmi vaan että slider asetukset menivät defaultille eikä niitä tunnu pääsevän tässä moodissa muokkaamaan. Menee pelit välillä uusiksi kun tekoäly upottaa heittonsa yli 60% tarkkuudella (plus oma jengi pelaa heittopaikat muille kuin mulle ja nää tiimikaverit ei tietenkään osu mihinkään).

Tietääkös joku pitääkö sen achievementin "Win 5 NBA Today games" pelit voittaa kaikki samana päivänä?
 
Vastaus: NBA 2K11 [X360]

^ Ei tarvitse samana päivänä voittaa kaikkia viittä.

Olipa ruma paluu parin kuukauden tauon jälkeen. CPU ojensi oikein kunnolla, kun oli vähän päässyt unohtumaan kaikki post-movet ja muita pikkukikkoja. Innosti kuitenkin pelaamaan lisää, mikä on aina hyvän pelin merkki. Ja kohta alkavat nba-playofssit myös tuo mukavan boostin.
 
Ylös Bottom