Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K12 [PS3/X360]

Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Ffff, ai että repeää perse nytte...

Tuli mielenkiintoinen bugi vastaan, kesken My player uran toisen kauden. Ennen allstar-ottelua johdan liigassa monia tilastoja, kuten pisteet, syötöt ja pallonriistot ottelua kohden. Olen myös ennakkoäänestyksessä ensimmäisellä sijalla voittamaan MVP:n, vuoden puolustajan ja kehittyneimmän pelaajan palkintoa. Yllätyin kuitenkin kun en saanutkaan allstar-otteluun paikkaa aloittavaan miehistöön, vaan matsi alkoi penkiltä. Noh, tämä ei varsinaisesti nyt haitannut mutta allstar tapahtuman jälkeen tämä kuvio jäi päälle jotenkin:mad:... Eli nyt olen normi runkosarja matseissakin kokoajan penkkipelaana, vieläpä vasta paikalla 7.. Aloittajan paikan saaneella pelaajalla on vielä huomattavasti heikompi kokonaisuus kuin minun hahmolla. Peliminuutteja tulee per matsi enää vain 8 (pelaan 6min neljänniksillä/erillä) mikä on melkoinen romahdus aiemmasta 19 minuutista. Kokeilin menisikö bugi ohitse simuloimalla kautta eteenpäin mutta eipä tuo auttanut.

Tällä hetkellä näyttää että ainoa tapa päästä takaisin aloittajaksi on taas vääntää tiensä jotenkin aloittajaksi, mutta voin sanoa että hiukan syö motivaatiota kun on jo niin hyvä kausi alla ja mainetta ja kunniaa on satanut.
Katsele siinä sitten, kun joukkueen sijoitus valuu konfrenssin kärjestä alaspäin tasaisesti. Minkäs teet:confused:!

Sen vielä sanon, kaikesta huolimatta, NBA2k12 on ehdottomasti, paras urheilupeli jota olen koskaan pelannut.

Ja joo, niitä on tullut pelailtua:eek:.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Toinen kausi my playeria menossa. Eka kausi päättyi loistavasti: runkosarjassa keskimäärin 15 pinnaa ja 5 syöttöä per peli. Pudotuspeleissä pinnakeskiarvo nousi 22 tietämille ja veinkin joukkueeni Houston Rocketsin lännen finaaleihin kaatamalla yllätykseksi San Antonion ja LA Clippersin. Lännen finaaleissa sitten Oklahoma oli parempi voitoin 4-1

Toinen kausi mennyt todella hyvin: All Stars-peli juuri takana, keräsin 19 pinnaa vaikka peliaikaa tuli vain 15 minuuttia. Pistekeskiarvo tällä kaudella 26, syöttökeskiarvo 7.5 ja riistot 5 :eek:

Ylivoimainen voittajaehdokas ainakin kehittyneimmän pelaajan pystiin, lisäksi riistokeskiarvon ansiosta ykkösenä nappaamaan puolustuspelaajan palkinnon.

Joukkueeni parhaillaan lännen kakkosena. Tähän kauteen sopimus päättyy. Vielä pitää miettiä sovinko jatkosta Houstonin kanssa, vai tähyänkö kovempiin seuroihin. :rolleyes:
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Ffff, ai että repeää perse nytte...

Tuli mielenkiintoinen bugi vastaan, kesken My player uran toisen kauden. Ennen allstar-ottelua johdan liigassa monia tilastoja, kuten pisteet, syötöt ja pallonriistot ottelua kohden. Olen myös ennakkoäänestyksessä ensimmäisellä sijalla voittamaan MVP:n, vuoden puolustajan ja kehittyneimmän pelaajan palkintoa. Yllätyin kuitenkin kun en saanutkaan allstar-otteluun paikkaa aloittavaan miehistöön, vaan matsi alkoi penkiltä. Noh, tämä ei varsinaisesti nyt haitannut mutta allstar tapahtuman jälkeen tämä kuvio jäi päälle jotenkin:mad:... Eli nyt olen normi runkosarja matseissakin kokoajan penkkipelaana, vieläpä vasta paikalla 7.. Aloittajan paikan saaneella pelaajalla on vielä huomattavasti heikompi kokonaisuus kuin minun hahmolla. Peliminuutteja tulee per matsi enää vain 8 (pelaan 6min neljänniksillä/erillä) mikä on melkoinen romahdus aiemmasta 19 minuutista. Kokeilin menisikö bugi ohitse simuloimalla kautta eteenpäin mutta eipä tuo auttanut.

Tällä hetkellä näyttää että ainoa tapa päästä takaisin aloittajaksi on taas vääntää tiensä jotenkin aloittajaksi, mutta voin sanoa että hiukan syö motivaatiota kun on jo niin hyvä kausi alla ja mainetta ja kunniaa on satanut.

Mun korvaan toi kuulostaa kyllä siltä, että sun Team ja League Wide -arvostus on pudonnut liian alas. Teamin takia et saa peliaikaa, ja league widen takia et pääse all-stareihin, ne kun äänestetään. Eli jos yleisö (league wide) ei tykkää susta = et saa ääniä. Toki voi olla myös bugi. Mutta esim. noi paras-pelaaja-jututhan tulee ihan suoraan statseista, eli periaatteessa voit voittaa niitä, vaikket edes olisi aloituskokoonpanossa.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Joo siis meikäläinenhän on hurahtanut NBA 2k:hon ihan täysillä. Viimevuonna aloittelin 2k11:sta pelaamisen, tykkäsin todella paljon. Sitten tuli ostettua tämän vuoden ja voi helvettiläinen sentään, että on tiukka peli. Tässä pelissä on syvyyttä vaikka muille jakaa, ihan käsittämätön määrä kaikkea. Oppimiskynny muita urheilupelejä mielestäni jopa huomattavasti suurempi, mutta kun sisään pääsee, niin sitten siellä kanssa ollaan. :D

Itse pelaan Associationia Sacramentolla. Aiemmin olin aloittanut Mavericksilla, mutta sitten vaihdoin, kun ensimmäinen kunnon siirtopäivitys tuli ja ilokseni huomasin, että kaikki rookietkin oli lisätty. \o/ Eli Sacramentossa myös yksi suosikeistani NCAA-kentiltä, eli Jimmer Fredette päivityksen johdosta kehissä. Kävi vielä niin älytön mäihä, eli mulle tarjottiin treidiä, että saisin Kemba Walkerin. Eipä voinut vastustaa, että samassa jengissä olisi Jimmer ja Kemba. :) Mestaruushan siitä tuli kovan väännön jälkeen, alkukausi ihan huono, lopussa kova rutistus ja pleijarit todellisen taistelun kautta voittoon.
My Playerissa olen Knicksissä ja pelaan point guardia, ja olen joukkueen aikalailla löysästi paras pelaaja. Pelaan varmasti tämän kauden vielä New Yorkissa, mutta sitten taidan pyytää vaihtoa (NBA 2k:n parhaita ominaisuuksia: saa pyytää vaihtoa seurasta pois) toiseen seuraan. Jotenkin Nyki ei nappaile pidemmän päälle. Vuoden rookie- ja piste-titteli aika varmasti plakkarissa. Tietyssä mielessä tekisi tosin mieli aloittaa uusilla rostereilla ja draft classeilla ura, mutta... hitto, ei sitä varmaan jaksa. Investoinut jo niin paljon aikaa äijän kehittämiseen. :p

Kaikenkaikkiaan aivan sairaan hyvä peli, kun on päässyt kunnolla sisään. Tämän vuoden versiossa vieläpä menut PAAAAALJON paremmat ja pelaamaan pääsee huomattavasti nopeammin. Oikeastaan ainoat napinat tulee siitä, että vieläkään ei saa päättää meneekö syöttö lattian kautta vai ilmassa vai roikkuna, vaan se on tilannekohtainen (vanhana korispelaajana tämä on aika käsittämätöntä, koska tolla, jos jollakin on paljon väliä syötöissä). <- JOS olen väärässä, kertokaa toki oitis miten tota voi kontrolloida! :) Mutta just eniten ärsyttää, että hyvissä paikoissa, joissa haluisi vaikka pistää lattian kautta, saattaa oma pelaaja syöttää ilmassa, ja sen takia voi tulla turnover. Toinen itseäni häiritsevä juttu on, että ison luokan pelaajavaihdoksia tulee kauden aikana aivan sikana liikaa. Oman My Player -kauden aikana suurinpiirtein joka seura on tehnyt käsittämättömän isoja vaihtoja. Jotenkin menee aika epärealistiseksi, kun monet tähtipelaajat vaihtavat seuraa kuin edustusvaimoa. (Jos tätä saa säädettyä jostakin, otetaan vinkkiä tästäkin vastaan! ;) ) Mutta ei silleen muuten oikeastaan paljoa valittamista.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Mun korvaan toi kuulostaa kyllä siltä, että sun Team ja League Wide -arvostus on pudonnut liian alas. Teamin takia et saa peliaikaa, ja league widen takia et pääse all-stareihin, ne kun äänestetään. Eli jos yleisö (league wide) ei tykkää susta = et saa ääniä. Toki voi olla myös bugi. Mutta esim. noi paras-pelaaja-jututhan tulee ihan suoraan statseista, eli periaatteessa voit voittaa niitä, vaikket edes olisi aloituskokoonpanossa.

Kaikki nuo arvostus mittarit oli yli 90 muistaakseni. Olen aika varma että kyse oli bugista, minun piti käytännössä rämpiä pohjamudista takaisin aloituskokoonpanoon, jossa olin jo ollut koko kauden. Tilastojen ottelukohtaiset keskiarvot tipahtivat roimasti vähäisen peliajan takia, menetin puolustavan- ja kehittyneimmän pelaajan pytyt mutta MVP:nä onnistuin pysymään.

Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. Olin jälleen aloituskokoonpanossa pleijereitten toisella kierroksella, ja lopulta pytty nousi kohti kattoa Staples Centerissä yhdessä Bill Russell awardin kera:).

EDIT:

Mitenkäs muilla PS3:lla pelaavilla, toi nettipeli onnistuu? Tuntuu että pelissä olisi pienoinen viive vaikka kaverin kanssa pelaisi pelkkiä botteja vastaan, kummankaan kaistasta ei pitäisi olla kiinni... Kerran olen vain ulkomaalaisia vastaan pelannut ja se oli viiveen puolesta aika kamala kokemus:D.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Kaksi kautta my playeria takana. Point Guardini on jo kehittynyt 95 overalliseksi, melkein kaikki attribuutit ovat täynnä, pitänee alkaa ostamaan lisää tilaa.

Toinen kausi päättyi huikean jännitysnäytelmän jälkeen: finaalien 7 peli ja jatkoaika Miami Heatia vastaan. Miamin kotipeli kyseessä ja kotiyleisö pauhaa ja vaatii suojateiltaan mestaruutta. Onhan vastassa finaaleissa ennakolta heikompi, kauden suuryllättäjä Houston Rockets. Peli on tilanteessa 107-106 kun joukkueeni Houston saa pallonhallinnan. Kellossa aikaa 30 sekuntia, joten Miamilla on vielä viimeinen hyökkäys. Kulutan takamiehenä sekunteja kellosta kunnes nään tilaisuuden tulleen: otan pari nopeaa pomppua kolmosen kaarelta korille päin, vaparin kulmasta stepback jumper ja pallo koriin! Joukkueemme johtaa 107-108 ja Miami ottaa aikalisän. Pelikellossa aikaa 7 sekuntia. LeBronin kasvoilta paistaa se tuttu epätoivon ilme: "Taasko menee yksi kevät ilman mestaruutta"

Sisäänsyöttö pelataan Wadelle, Wade lähtee ajamaan korille päin, vieden mukanaan puolustajansa Kevin Martinin ja minut kun yritämme tuplata. Waden pelisilmä näkee takaviistossaan LeBronin vaparin kulmalla. Syöttö hänelle, heittoharhautus ja askel sivulle ja heitto: summeri soi kun pallo on ilmassa ja pallo sujahtaa sukkana korirenkaan ja sukan läpi. Se oli siinä. Houstonin raju työteko ja huikea tuhkimotarina saa karun lopun. Miamissa juhlitaan toista mestaruutta ja LeBronin kauan kaivattua ensimmäistä mestaruuttaan.

Heti kauden jälkeen ilmoitettiin, että joukkue käytti oman optionsa sopimuksessani ja jatkan täten Texasin auringossa ainakin vuoden lisää. Palkka on vielä mitätön 1,7 miljoonaa.

Kolmas kausi startannut vähän yskähdellen joukkueena. 5-5 on rekordi tällä hetkellä. Pelaajani kuitenkin johtaa liigan pistetilastoa 32.5 pinnan ottelukeskiarvolla. Ehkäpä se mestaruus tällä kaudella löytää tiensä Houstoniin
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Itse olen jämähtänyt hiljan aloittamassani MyPlayer-tilassa keskinkertaiseksi penkkipelaajaksi, joka tahkoo Philadelphiassa peliä kohden keskimäärin kymmenkunta pistettä ja syöttöjä kertyy noin pari, kolme peliä kohden. Kohtalaisen lyhyenä heittävänä takamiehenä tai PG:na siis pelaan, joten levypallot ovat kortilla meksikaanipelaajallani... Toki täytyy myöntää, että että MyPlayeria enemmän olen tahkonnut läpi Associationia, jossa valitsin joukkueeksi Sacramenton. Kingsin ruorissa meneekin sitten paremmin, sillä esim. Lakers on kaatunut niin kotona kuin vieraissa, eikä Dallaskaan kunkuille pärjännyt, vaikka Nowitzki piti kolmosillaan tunnelman tiiviinä loppusekunneille asti. Vahvistukseksi hankin Phoenixista Sasha Vujacicin eurooppalaisväriä tuomaan ja vapailta markkinoilta Cartier Martinin, joka tosin loukkaantui parin pelin jälkeen. Nyt voittoputki alkaa olla joka tapauksessa sen pituinen, että täytyy varmaan vähän slidereita muokata, jottei menisi liian helpoksi. Sanottakoon nyt vähän häpeillen, että pelaan suht' helpolla vaikeustasolla, joskin simulaatioasetuksilla. Kovimmalla vaikeustasolla tämä peli on aivan liian vaikea kaltaiselleni nakkisormelle...

Mutta se täytyy kyllä sanoa, että NBA 2K12 on kevyesti paras joukkueurheilua mallintava peli, jota olen vuosien saatossa pelannut. Tekijöiden rakkauden tätä hienoa lajia kohtaan huomaa jo sellaisista pikkuasioista, että tähtipelaajat todella on animoitu niin hyvin, että esim. persoonalliset heittotyylit tunnistaa, etenkin jonkun Magic Johnsonin tai Kareem Abdul-Jabbarin tapauksessa. Ja kun pelasin yhtä historiallisista haastepeleistä, oli leuka loksahtaa auki kun Portlandin penkiltä tuli peliin mukaan suuri Drazen Petrovic, joka jopa muistutti pikselöitynä esikuvaansa. Ja tunnelma näissä viidessätoista historiallisessa ottelussa on mainio käytettyjen 'suodattimien' ansiosta: 1960-luvulla peli näyttää konkreettisesti mustavalkoiselta ja rakeiselta televisiokuvalta, eikä kolmosviivaa kentän pinnassa luonnollisestikaan näy. Ainoa varsinainen valittamisen aiheeni koskee puolustuspeliä, joka on välillä turhauttavaa, sillä helpoksi sitä ei voi sanoa. Pienikin väärä sijoittuminen tai väärin ajoitettu torjunta johtaa armotta vastustajan koriin. Oletusasetuksilla tekoäly onkin murhaavan tarkka, ja minulta kesti ehkä noin parikymmentä peliä oppia blokkaaman pallo edes joten kuten pitkällä äijällä korin alta, eikä se vieläkään usein onnistu. Pallonriistot onnistuvat sentään silloin tällöin - ja tällöin peliä kohden saa aikaiseksi pari näyttävää donkkia. Lay-upit tosin ovat tavanomaisin tapa korintekoon. Kolmoset ja kahden pisteen hyppyheitot uppoavat parhaimmillaan ehkä liian tehokkaasti - tosin tämän saa muokattua paremmaksi asetuksista. Parhaimmillaan oma syöttöpeli kulkee napakasti ja pelaaja saa aikaan kuvioiden päätteeksi näyttäviä koreja, jotka nostavat mukavasti fiilistä. Mutta kuten sanottua todella hyvä peli NBA 2K12 on ja tästä saisi esim. EA ottaa oppia FIFA:n, NHL:n ja vaikkapa Madden-sarjan suhteen.
 
I

Mutta se täytyy kyllä sanoa, että NBA 2K12 on kevyesti paras joukkueurheilua mallintava peli, jota olen vuosien saatossa pelannut. Tekijöiden rakkauden tätä hienoa lajia kohtaan huomaa...
Mutta kuten sanottua todella hyvä peli NBA 2K12 on ja tästä saisi esim. EA ottaa oppia FIFA:n, NHL:n ja vaikkapa Madden-sarjan suhteen.

Joo täytyy yhtyä ylistykseen juuri nimenomaan urheilulajin simuloimisessa. Mielestäni esim. uudessa FIFAssa mentiin aimo annos oikeeseen suuntaan simuloimisessa, mutta kyllä mun kirjoissa NBA 2K on silti niin eri tasolla, kun vertaa muihin joukkueurheilupeleihin, kuten vaikka NHL, FIFA, PES, jotka toki muuten ovat erittäin kovia pelejä kaikki. Mutta NBA 2K:ssa sun pitää ihan oikeasti pelata peliä kuten sen oikean elämän esikuvaakin pelataan tai, varsinkaan vähän tiukemmilla asetuksilla, ei tarvitse paljoa menestyksessä paistatella. Tästä pelistä kun vielä korjataan syöttelyn ajoittaiset tyhmyydet (esim. usein tapahtuva AI-pelaajan leikkaus vapaasta paikasta puolustajan taakse, kun syöttö on jo irti sormista <- laskee varsinkin My Playerissa todella paljon intoa syötellä AI-tovereille) niin kyllä EA:lla on melkoinen vuori kiivettävänä NBA Live/Elite uudelleen lanseerauksen kanssa, jota toki ootan silti mielenkiinnolla. Kilpailu kun on näissä peleissä aina hyvästä.

Tulipa tuossa itse paketoitua My Playerissä ensimmäinen kausi Knicksin riveissä. Pääsin kuin pääsinkin pleijareihin, vaikka alkukausi olikin niin huono, ja vielä toiselle kierrokselle. En nyt edes muista kuka oli ekalla kiekalla vastassa, ehkä siksi, että siitä tuli selvittyä jatkoon erittäin helposti 4-1 voitoin, mutta tokalla kiekalla tulikin sitten turpaan ja kunnolla. Taisin mennä Celtiksiä vastaan pikkaisen liian rotsi auki, ja tulos näkyi 1-4 voitoissa Bostonilaisille. TÄllä tokalla kiekalla tuntui, ettei oman pelaajan heitot menneet suunilleen mistään sisään. Mutta silti pointseja tuli eniten koko tiimissä, ja täytyykin todeta, että AI-joukkuetoverit pelasivat erittäin paskasti tokalla kiekalla, varsinkin Carmelo Anthony. Anthony on mielestäni muutenkin todella huono NBA 2K12:ssa, ainakin AI:n ohjauksessa. Jätkän pitäis olla kuitenkin suht kova stara, ja mitä vielä. Mieletön ball hogger ja heittää aivan liikaa ohi. Ehkä ainoa pelaaja, joka on tässä pelissä oikean maailman esikuvaansa huomattavasti huonompi.

No, jotenkin toi Knicks ei enää kauden lopussa ollut mulle mieluinen tiimi, jotenkin sieltä puuttui sellaiset tiimikaverit, joista välittäisi, joten ei muuta kuin treidaus-pyyntö muuhun tiimiin (ai että tämä ominaisuus voisi olla kaikissa urheilupeleissä): 1. Maveriks 2. Lakers 3. Timberwolves, ja Maveriksille kelpasin, koska olinhan vuoden tulokas, sekä edellisen kauden paras pistemies koko liigassa. No, järkytys olikin melkoinen, kun huomasin ensimmäisessä pelissä, ettei kentällä olekaan Dirk Nowitzkia, eikä Jason Terryä, koska perkele sentään mut ja Tyson Chandler siinä sivussa olikin treidattu juuri Dirkiin ja Terryyn. :D Sinäänsä ehkä kehnompi juttu kuin juuri Nowitzki oli yksi syistä miksi halusin ks. tiimiin. :) Että sellasta... no onneksi tuolla on muitakin mieluisia pelaajia vielä jäljellä, harmi tosin sekin, että My Player -pelaajani on PG, vieden näin sitten suurimmalta osin yhden lapsuuteni idolin, eli Jason Kiddin peliajan. :D Että ei nyt sitten menny ihan nappiin toikaan. :) Mutta tästä jatketaan, parempi täällä kuin Nykissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Pähkäilen kovasti pelin hankintaa. Antakaas pelille arvosana asteikolla 4-10.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

AI-joukkuetoverit pelasivat erittäin paskasti tokalla kiekalla, varsinkin Carmelo Anthony. Anthony on mielestäni muutenkin todella huono NBA 2K12:ssa, ainakin AI:n ohjauksessa. Jätkän pitäis olla kuitenkin suht kova stara, ja mitä vielä. Mieletön ball hogger ja heittää aivan liikaa ohi. Ehkä ainoa pelaaja, joka on tässä pelissä oikean maailman esikuvaansa huomattavasti huonompi.

Hassua kun itse pelasin kanssa tulokaskaudella Knicksin paidassa (itsekkin PG:nä), niin 'Melo' oli ehdoton clutch pelaaja. Buzzerbeatereitakin kaveri upotti enemmän mitä missasi, niin keskimatkalta kuin kolmosenviivan takaa ja vielä tiukan puolustuksen alla. Ehdottomasti parempi mitä mies on IRL ollut, ainakin tällä kaudella.

Pähkäilen kovasti pelin hankintaa. Antakaas pelille arvosana asteikolla 4-10.

En ole itse pelannut oikeastaan kuin My playeriä, +3 kautta mutta sen perusteella mitä siinä olen kokenut niin erittäin vahva 9, jos ei enemmänkin. Association moodi vaikuttaa myös hyvältä mutta taidan pysyä MP:n parissa niin pitkään että pääsen Hall of fameen :eek:. Jos koris kiinnostaa yhtään, niin kannattaa ehdottomasti ostaa, peli tuskin kovin paljoa enää maksaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Pähkäilen kovasti pelin hankintaa. Antakaas pelille arvosana asteikolla 4-10.

Vahva 9, jos muutama asia vielä korjattaisiin, niin tämä alkaisi lähentelemään kymppiä. Kuten ylläkin sanottiin: peli ei varmaan enää paljoa maksa, joten en näe paljoa syitä olla tutustumatta, jos hyvä korispeli kiinnostaa. Jos seuraat korista, tai olet joskus itse pelannut, niin sitten en varsinkaan usko, että tulet pettymään. Sen verran hyvin peli mallintaa oikean elämän esikuvaansa.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Pähkäilen kovasti pelin hankintaa. Antakaas pelille arvosana asteikolla 4-10.

10, mutta. Tai siis MUTTA; ruudunpäivitys jökkii niin pahasti että palasin takaisin 2k11:n. Tätä ongelmaa ollut paljon muillakin, vaikka tällä foorumilla ei asiasta ole puhuttu. Kauden tai My playerin alussa ei haittaa, mutta n. 10 pelin jälkeen kehittyy sietämättömäksi.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

10, mutta. Tai siis MUTTA; ruudunpäivitys jökkii niin pahasti että palasin takaisin 2k11:n. Tätä ongelmaa ollut paljon muillakin, vaikka tällä foorumilla ei asiasta ole puhuttu. Kauden tai My playerin alussa ei haittaa, mutta n. 10 pelin jälkeen kehittyy sietämättömäksi.

Itsellä kyseinen vaiva esiintynyt erittäin harvoin ja silloinkin kun se on alkanut, se on kestänyt 20sec max. 2K11:sta tätä tosin ei esiintynyt tätä vähääkään:).
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Itsellä kyseinen vaiva esiintynyt erittäin harvoin ja silloinkin kun se on alkanut, se on kestänyt 20sec max. 2K11:sta tätä tosin ei esiintynyt tätä vähääkään:).

2k11:sta ei ole tullut vastaan ollenkaan tätä ongelmaa. Jos en väärin muista olisiko 2k10:ssä ollut samanlaista vaivaa. En ole tosin itse pelannut, mutta kylillä huhuillaan jotain sellaista. 2k11 olisi siis siinä välissä sen osalta virheetön. Todella raivostuttava moka pelintekijöiltä, koska muutenhan 2k12 on paras peli mitä on konsoleille tai PC:lle koskaan tehty. Vaikka en edes koripalloa seuraa tai pelaa itse. Tosin oma n. 20-vuotinen pelikokemukseni rajoittuu aika pitkälle urheilupeleihin, mutta ainakin urheilugenressä lyö etenkin NHL:n ja Maddenin 100-0. Uusimmat Fifat ovat hyviä toki nekin ainakin kaveria vastaan pelattuna.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Tänään napsahti sitten oma signature-kenkä My Playerissa (suunnittelin tietenkin mahdollisimman törkeän mallin ;) ). On vain pakko taas todeta, että tässä pelissä on kyllä reilusti mielenkiintoisin pelaajaura-moodi. Kaikenlaista pientä kivaa tasaisin väliajoin pitämässä motivaatiota yllä
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Tuli sitte tää peli hommattua ku marketplacesta sai 29.99€. Mutta joo, menee kyllä hermo tohon my player moodiin, pelikaverit ei saa käytännössä mitään muita heittoja sisään ku vapaaheittoja. Ja vastustajan pelaajat sitte rokottaa melkein jokasesta. Mikähän tähän auttais?
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Mutta joo, menee kyllä hermo tohon my player moodiin, pelikaverit ei saa käytännössä mitään muita heittoja sisään ku vapaaheittoja. Ja vastustajan pelaajat sitte rokottaa melkein jokasesta. Mikähän tähän auttais?

Itse olen joskus huomannut vähän samanlaista ilmiötä. Noin yleensäottaen My Playerin ehkä ainoa todellinen heikkous on mielestäni se, ettei siinä pahemmin kannata syötellä kuin tietynlaisissa tilanteissa, koska ai-tiimikaverit ovat välillä niin p*skoja (heittävät hyvistä paikoista huti tai leikkaavat huonosti tai menettävät pallon). Itsekin pelaan point guardia jollaan 2 syötön keskiarvolla, ja 25 pojon keskiarvolla. Jos ei luota oman pelaajan korinteko-taitoihin, niin tulee harmittavan usein kuokkaan.

Kuten aikasemminkin taisin mainita, niin mielestäni se alue, jossa tässä pelissä olisi petraamisen varaa, on juurikin syöttely, vaikka se assosiation-moodissa toimiikin huomattavasti paremmin, ainakin mitä tiimikaverien leikkaamiseen tulee.
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Saaks noita My Player -moodin matsien neljänneksien pituutta mitenkään tiputettua? Asetuksissa on 5min, mutta silti nuo aina 8, jota ADHD-perseeni ei kerralla kestä :eek:
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

En kyllä tajua miten tätä My player pelitilaa ollaan voitu kehuta melkein jokasessa arvostelussa.. Tää kyseinen pelitila on ihan shitti.. Vastustajan pelaajata upottaa jokasen korin 85% varmuudella. Omat pelaajat 15% varmuudella..
 
Vastaus: NBA 2K12 [PS3/X360]

Saaks noita My Player -moodin matsien neljänneksien pituutta mitenkään tiputettua? Asetuksissa on 5min, mutta silti nuo aina 8, jota ADHD-perseeni ei kerralla kestä :eek:

My Playerissa ei saa alle 5min. Syynä on varmaankin se, että lyhkäsemmillä neljänneksillä skillpointsien, team mate -arvosanan ja pelikohtaisten tavotteiden saavuttaminen menisi vähän liian tuskaiseksi. Tosin itse olen sitä mieltä, että 4min vielä toimisi ihan hyvin, vaikka team mate -arvosanan saavuttaminen vaikeutuisikin huomattavasti. Mutta kannattaa vetää kaikki hidastukset sun muut pois päältä, niin pelin eteneminen nopeutuu pikkasen. Kanssa yksi pro tip on rämpytellä A:ta/X:ää kun tulee joku katko, peli alkaa, väliaika tulee jne., että hyppää kaiken "turhan" ohi mahdollisimman nopeasti. 2k12:sta toi on onneksi pikkasen nopeutettu toi pelin eteneminen. 2k11:sta oli mielestäni välillä aika tuskasta, kun kuvattiin jotaan valmentajan pärstää 30s kun pallo lentää rajan yli, eikä sitä saanut edes katkaistua. :)

Association-moodissa taas saa vetää muistaakseni niinkin vähään kuin 2min per neljännes (kannattaa vain muistaa sitten vetää se "simuloitu neljännes" kanssa samaan, tai muiden joukkueiden pelaajat menevät jossakin ihan eri sfääreissä tilastojen kanssa).
 
Ylös Bottom