Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K13

Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Onpa hyvä peli kyllä. Olen hyökkääjä, power sellainen. 7 ottelua takana 4 pisteen keskiarvolla. Ainut vaan että pelikuvioista olen vähän pihalla kun niitä ei näy kentässä. Oisiko kellään vinkkiä miten saisin näkymään? Olen aika aloittelia pelissä.

Ei taida onnistua tietokoneen tekemien kuvioiden näyttäminen millään tavalla, vaikka run plays on päällä asetuksista. Saa toki korjata jos olen väärässä. Jos point guardina pelailet niin saat päättää kuvioista ja ne saa näkymään kentässä, kunhan asetuksista jaksaa rukkailla playvisionin kohilleen...Harmi sinänsä, mukavahan se olisi, että saisi nähdä mitä taktiikoita tietokoneen ohjaamat pointit käyttää.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

2k12 piti tosiaan monta kertaa säätää playvision kohilleen. Jos ennen peliä laitoit päälle niin piti vielä pelissä käydä laittamassa uudestaan päälle

En tiedä oliko bugi vai mikä mutta kyllä ne siinä näky kaikille pelipaikoille
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

2k12 piti tosiaan monta kertaa säätää playvision kohilleen. Jos ennen peliä laitoit päälle niin piti vielä pelissä käydä laittamassa uudestaan päälle

En tiedä oliko bugi vai mikä mutta kyllä ne siinä näky kaikille pelipaikoille

Kyllä ne saa näkymään mutta 2K13 on vaan se ongelmana että valmentaja tai PG ei näitä kuvioita päätä. Saat suunniteltuja kuvioita näkymään vain ja ainoastaan jos olet PG. Vei kokonaan maun My Careerista muilta pelipaikoilta. En sitten tiedä onko uudessa patchissa korjattu.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Kyllä ne saa näkymään mutta 2K13 on vaan se ongelmana että valmentaja tai PG ei näitä kuvioita päätä. Saat suunniteltuja kuvioita näkymään vain ja ainoastaan jos olet PG. Vei kokonaan maun My Careerista muilta pelipaikoilta. En sitten tiedä onko uudessa patchissa korjattu.

En tiedä muiden pelipaikkojen kohdalta koska itsekin pelaan luomallani Petteri Koposella, mutta patchi korjasi Playvision bugin, nyt näkyvät kaikki kuviot viivoinen kentällä, silloinkin kun pelipaikka vaihtuu heittäväksi takamieheksi. Sen verran tuli muutoksia että peli tuntuu lähes ihan uudelta nyt.

Arszin ylempään viestiin liittyen vielä että mulla ainakin toimi Playvision 2K12:ssa ihan kunnolla, ei tarvinnut käydä säätämässä vähän väliä.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

En tiedä muiden pelipaikkojen kohdalta koska itsekin pelaan luomallani Petteri Koposella, mutta patchi korjasi Playvision bugin, nyt näkyvät kaikki kuviot viivoinen kentällä, silloinkin kun pelipaikka vaihtuu heittäväksi takamieheksi. Sen verran tuli muutoksia että peli tuntuu lähes ihan uudelta nyt.

On korjaantunut myös muille pelipaikoille. Joukkueen PG pyörittää pelejä ja kuvioita eikä mene enää siihen improon kuten ennen patchia. Voikin jatkaa Bucksien nostamista eliittiin pomppuihme-SF:nä.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Eilen My Careerissa pääsin ensimmäistä kertaa pelaamaan Play Offeja. Minuthan draftattiin numerolla 21 Boston Celticsiin. Siellä kolme vuotta vietettyäni penkillä istuen päätin koittaa tuuriani vapaana agenttina. Sain 6 loistavaa tarjousta, mm. Chicago Bullsilta ja OKC:ltä. Aluksi mietin että kannattaako minun mennä mihinkään huippuseuraan jossa on jo supertähti PG. Celtics ei päässyt kertaakaan play offeihin aikanani jolloin siellä olin. Siitä olin hieman ihmeissäni sillä onhan Celticsissä liigan toiseksi paras PG ja rutkasti kokemusta. Joten päätin perustaa päätökseni siihen että tuleva seurani on 100% play off joukkue seuraavalla kaudella. Parhaaksi vaihtoehdoksi koin OKC:n. Tein kahden vuoden sopimuksen. Sopimuksessa luki että roolini on starter. Kauden alussa istuin jatkuvasti penkillä kunnes kauden puolessa välissä Gerald Green (SG) loukkaantui jolloin valmentajalla ei ollut muuta mahdollisuutta kuin peluuttaa minua. Green loukkaantui vielä uudestaan noin 10 ottelua ennen play offeja jolloin tajusin että nyt minun täytyy näyttää valmentajalle että minä ansaitsen starterin roolin play offeissa. Runkosarjan viimeisessä ottelussa teinkin urani parhaat pisteet yhden ottelun aikana, 43 pistettä. Kun play offit alkoivat olin vakinnuttanut avauksen paikan. Ensimmäinen vastustaja pleijareissa oli Minnesota Timberwolves jonka hoidimme vakuuttavasti voitoin 4-1. Kaikki neljä voittoamme tuli yli 10 pisteen erolla. Toisella kierroksella kohtaamme Sacramento Kingsin.

NBA 2K13 on eri luokassa muihin urheilupeleihin verrattuna. Otteluiden tunnelma, televisiomainen toteutus ja gameplay ovat niin huippuluokkaa että välillä tuntuu synniltä kun pelaan vähänkin NHL:ää tai Fifaa. Etenkin pleijareissa otteluiden alussa esiintyvät "mainokset" ovat todella hyviä tunnelman luojia. Myös monipuoliset tilastot kaikista ennätyksistä sun muista ovat niin yksinkertaisia yksityiskohtia että on lähes käsittämätöntä edes kuvitella että samanlaisia tilastoja ei löydy NHL:stä tai Fifasta.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

NBA 2K13 on eri luokassa muihin urheilupeleihin verrattuna. Otteluiden tunnelma, televisiomainen toteutus ja gameplay ovat niin huippuluokkaa että välillä tuntuu synniltä kun pelaan vähänkin NHL:ää tai Fifaa. Etenkin pleijareissa otteluiden alussa esiintyvät "mainokset" ovat todella hyviä tunnelman luojia. Myös monipuoliset tilastot kaikista ennätyksistä sun muista ovat niin yksinkertaisia yksityiskohtia että on lähes käsittämätöntä edes kuvitella että samanlaisia tilastoja ei löydy NHL:stä tai Fifasta.

Aamen... Tuli itse ostettua tänä vuonna, vuoden tauon jälkeen, uusin NHL. Eihän siinä, on se ihan jees netissä oman porukan kesken vaikkei se nyt niinkään esikuvaltaan (toisin kuin NBA 2K) näytä , mutta ei siinä vaan pysty vakavissaan pelaamaan tuntia pidempään mitään offline muotoa yksin. Ei sen jälkeen kun on pelannut näitä 2K sarjan korispelejä.

Niin ja kysyn tätä taas, löytyykö PS3 puolella ketään online tohinoista kiinnostunutta? Itseäni ainakin kiinnostaisi kokeilla tuota 1vs1 katukorista.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Demoa tuli hakattua melkoisesti, mutta eilen joulupukki toteutti toiveeni ja löysin paketistani NBA 2K13:n. Olen melkoinen noviisi koripallon saralla, sillä NBA:n seuraaminen on lisääntynyt vasta viime aikoina lähinnä NHL:n työsulun takia. Edes säännöt eivät ole vielä täysin tiedossa, mutta eiköhän niitä tässä hiljalleen opi.

Ei kuitenkaan liene yllätys, että pelaaminen on todella vaikeaa. Kaikki kikkailu, hyökkääminen ja erityisesti puolustaminen tuntuu todella vaikealta. Helpoimmalla tasolla voittaminen onnistuu heittelemällä kolmosia sisään, mutta jo pro-tasolla voittaminen alkaa olla vaikeaa. Jos joku haluaa suomeksi antaa lisää vinkkejä, niin otan mielelläni vastaan. Edellisellä sivulla oli jo jotain hyvän kuuloisia ohjeita hyökkäyspelaamiseen. Youtubesta ajattelin joitain vinkkejä hakea ja englanniksi löytää varmasti hyviä ohjeita. Uuden lajin parissa suomen kieli voisi olla todella iso apu.

Yhtä kaikki, todella hauskaa on pelaaminen alkuun ollut NHL:n ja FIFAn jälkeen ja mukava saada pelata jotain uutta. Kunhan tässä jonkun aikaa pelaamista opettelee, niin livekutsuja otan toki mielelläni vastaan!
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

NBA 2K13 on eri luokassa muihin urheilupeleihin verrattuna. Otteluiden tunnelma, televisiomainen toteutus ja gameplay ovat niin huippuluokkaa että välillä tuntuu synniltä kun pelaan vähänkin NHL:ää tai Fifaa. Etenkin pleijareissa otteluiden alussa esiintyvät "mainokset" ovat todella hyviä tunnelman luojia. Myös monipuoliset tilastot kaikista ennätyksistä sun muista ovat niin yksinkertaisia yksityiskohtia että on lähes käsittämätöntä edes kuvitella että samanlaisia tilastoja ei löydy NHL:stä tai Fifasta.

Joo olen ihmetellyt samaa, että miten EA Sports ei tajua tuota, että tohon puoleen voisi panostaa pikkasen enemmän. Siis kun vaikka FIFA:ssa voitat jonkun sarjan, niin voitonjuhlat näyttää aika ankeilta. NBA 2K:ssa tulee kaikkea kauden jälkeistä, mm.
visiitti valkoiseen taloon
(ei nyt mikään iso spoileri, mut laitetaan nyt silti ;) ) jne. Tosin NBA 2k11:sta otti pikkaisen aivoon, ettei siinä halutessaan saanut skipattua kaikkia noita juttuja, jos halusi vain pelata nopeasti peliä, mutta silti: aika eri leveleillä 2k:lla toi presentaatio mitä tunnelman luontiin tulee.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Itsekin tämä tuossa jokunen aika sitten tuli hankittua. Aikaisemmista osista hyllystä löytyy 2K10, mutta sitä ei kovin paljon tullut pelattua. Jogheyn tapaan NBA:n seuraaminen aikaisempina vuosina on ollut minulla hyvin vähäistä, ja pelin pelaaminen on edelleen enemmän tai vähemmän hakusessa osa-alueesta riippuen. Selkeä ykkönenhän tämä kuitenkin tosiaan on, mitä urheilupelien toteutukseen tulee, kuten täällä jo useasti onkin kehuttu.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Vinkkinä muille että että pelille on tehty jopa oma mobiilisovelluskin. Sillä voi tienata 1000 kultapistettä päivässä. Iphonella se löytyi nimellä MyMBA2K.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Vinkkinä muille että että pelille on tehty jopa oma mobiilisovelluskin. Sillä voi tienata 1000 kultapistettä päivässä. Iphonella se löytyi nimellä MyMBA2K.

Samalla nimellä löytyy myös androidin Play-kaupasta. Myös Facebookista löytyy "NBA 2K13 life" jossa voi tienata rahaa, vaatteita, hahmoja ilmaiseksi käytettäväksi 1vs1 korikseen, sekä uniikin donkkipaketin (aukeaa skill levelin noustessa tasolle 10).
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Samalla nimellä löytyy myös androidin Play-kaupasta. Myös Facebookista löytyy "NBA 2K13 life" jossa voi tienata rahaa, vaatteita, hahmoja ilmaiseksi käytettäväksi 1vs1 korikseen, sekä uniikin donkkipaketin (aukeaa skill levelin noustessa tasolle 10).

en onnistunut löytämään tuolla nimellä fasesta :/ Voisitko antaa hieman ohjeita
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Onko teillä (ps3) ongelmia mycareerissa?
Itsellä peli jäätyy jatkuvasti peliä ladatessa. Ei pysty siis pelaamaan..
 
NBA 2K13 [PS3/X360]

Onko teillä (ps3) ongelmia mycareerissa?
Itsellä peli jäätyy jatkuvasti peliä ladatessa. Ei pysty siis pelaamaan..

En pariin päivää ole pelannu, mut ihan kohtalaisesti täällä on toiminnu. Muutaman kerran erätauolla juminnu.

Kovalevyltä pelailen ja jokin tossa yhtälösaä mättää, kun välillä pelin musiikit särkee kovalevyltä jotain ladatessa. Muissa storesta ladatuissa peleissä tuota ei tapahdu.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Aika mielenkiintoista, että 2K vaan kylmästi sulkee "vanhentuneiden" peliensä online-serverit - oli tehnyt jo sen viime syksynä. Myöskään 2K Shareen ei pääse enää lataamaan custom-rostereita, mitkä olisin nimenomaan halunnut. Puhun siis 2K12:sta, jonka ero 2K13:een on aika mitätön. Näin "kätevästi" pakotetaan ostamaan aina uusin "versio".

Itse asiassa, lainasin 2K13:n kirjastosta, ja minun mielestäni se on 2K12:ta huonompi. En tykännyt turhaan uudistetuista kontrolleista, ja yleinen presentaatio valikkoja myöten on kämäinen. Mitään extraa edellisten osien legendamoodien tapaan ei ole, jollei sellaiseksi laske täysin turhaa My Playerin vaatekaappia, ja mahdollisuutta pelata helvatin Justin Bieberillä. Dream Teamin sisällyttäminen Barkleyn kera on hauska, mutta eipä silläkään oikein tee mitään, kun ei vastaan voi laittaa muita kuin nykyliigan joukkueita. Jopa pelin paketin kansi on yllättävän pliisu, kun miettii, että Jay-Z on olevinaan ollut "tuottamassa" peliä.
 
Vastaus: NBA 2K13 [PS3/X360]

Alkaa hiljalleen mennä usko tähän peliin. Ei sen vuoksi, että se olisi huono, vaan sen takia että en vain osaa. Pienen tauon jälkeen aloin yrittämään NBA:ta uudelleen, mutta vähän liian työläältä tuntuu käytännössä kokonaan uuden lajin opetteleminen. On vain niin hiton vaikeaa, kun ei tiedä miten pitää hyökätä tai puolustaa tai ylipäänsä pelata koko lajia :D Ehkä tässä vielä muutaman viikon voisi yrittää Youtuben ja foorumien avulla, mutta jos valoa ei näy vielä silloinkaan tunnelin päässä, niin taidan jättää pelin sitä osaaville ja siirtyä urheilupeleissä takaisin tuttujen jääkiekko- ja jalkapallopelien pariin.

Vähän sääli olisi kuitenkaan peliä kokonaan jättää, sillä jotain ainutlaatuisen hienoa tuossa on. Omien pelitaitojeni (ja siis korkean oppimiskynnyksen) lisäksi päänvaivaa on aiheuttanut oikeastaan vain pelin soundtrack, mikä ei tosiaan ole makuuni.
 
Vastaus: NBA 2K13

Miksi en pysty ostamaan noita VC kolikoita? Aina kun yritän ostaa niitä niin tulee ilmoitus että purchase cancelled.

Onko muilla samaa ongelmaa?
 
Vastaus: NBA 2K13

Miksi en pysty ostamaan noita VC kolikoita? Aina kun yritän ostaa niitä niin tulee ilmoitus että purchase cancelled.

Onko muilla samaa ongelmaa?
On ollut siitä asti kun pelin hankin. Olisko se puolisen vuotta mulla ollu. Ei ne oo toiminu vissiin koskaan.
 
Ylös Bottom