Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K15

Vastaus: NBA 2K15

Ennenkuin kysyn 2k-foorumilta, niin tietääkö joku voiko siinä MYNBA2K15-app:ssa vaihtaa liigaan valittuja pelaajia?

Mulla on Android-versio.
 
Vastaus: NBA 2K15

Nyt vanhemmat NBA pelaajat apua! Olen uusi nban parissa ja täytyy sanoa, että ekat 2viikkoa careerria pelateassa oli todella hauskaa! Ja kaikki uutta ja hienoa!

Nyt 2-3 kautta menty eteenpäin pelatessa sekä simuloidessa ja kyllä peli vielä maistuu, mutta olen alkanut mennätämään hermoja todella pahasti mitä alussa ei ollut havaittavissa ollenkaan! Tämä johtuu lähinnä siitä, kun omat eivät joko heitä mistään tai saa koria mistään! Ja vastustaja heittää 3sia vaikka olisi kolme kättä edessä, ja usein se heittäjä on vielä joku 76ovrl nobody eikä mikään Durant...mistä tämä johtuu? Tuntuu välillä, että pitäisi itse tehdä kaikki, koska muuten ei voiteta mitään. Olenko kenties nostanit vaikeustasoa liian nopeasti? (Juuri nostin allstar tasolle).

Ja lisää..olen vaihtanut paljon joukkueta jotta löytäisin sen oman tutkaparin, mutta huonolla menestyksellä...tällä hetkellä yritetään löytää sitä curryn kanssa, mutta ei hyvältä näytä..en ikinä saa mitään oivaltavia syöttöjä tai muuta. Voiko tämä johtua omasta huonosta sijoittumiaesta?

Pelaan smallforwardia jos joillain olisi jotain tipsejä, koska nyt niitä kaivataan!:/ Olisi edes välillä kiva päästä tekemään jotain hienoa!;)

Mielenkiinnosta kysyn vielä, että miten te muut pelaatte careerria. Simuloitteko paljon? Vai pelaatteko kaikki? Monen minuutin jaksoilla? Ym!:)
 
Vastaus: NBA 2K15

Nyt vanhemmat NBA pelaajat apua! Olen uusi nban parissa ja täytyy sanoa, että ekat 2viikkoa careerria pelateassa oli todella hauskaa! Ja kaikki uutta ja hienoa!

Nyt 2-3 kautta menty eteenpäin pelatessa sekä simuloidessa ja kyllä peli vielä maistuu, mutta olen alkanut mennätämään hermoja todella pahasti mitä alussa ei ollut havaittavissa ollenkaan! Tämä johtuu lähinnä siitä, kun omat eivät joko heitä mistään tai saa koria mistään! Ja vastustaja heittää 3sia vaikka olisi kolme kättä edessä, ja usein se heittäjä on vielä joku 76ovrl nobody eikä mikään Durant...mistä tämä johtuu? Tuntuu välillä, että pitäisi itse tehdä kaikki, koska muuten ei voiteta mitään. Olenko kenties nostanit vaikeustasoa liian nopeasti? (Juuri nostin allstar tasolle).

Ja lisää..olen vaihtanut paljon joukkueta jotta löytäisin sen oman tutkaparin, mutta huonolla menestyksellä...tällä hetkellä yritetään löytää sitä curryn kanssa, mutta ei hyvältä näytä..en ikinä saa mitään oivaltavia syöttöjä tai muuta. Voiko tämä johtua omasta huonosta sijoittumiaesta?

Pelaan smallforwardia jos joillain olisi jotain tipsejä, koska nyt niitä kaivataan!:/ Olisi edes välillä kiva päästä tekemään jotain hienoa!;)

Mielenkiinnosta kysyn vielä, että miten te muut pelaatte careerria. Simuloitteko paljon? Vai pelaatteko kaikki? Monen minuutin jaksoilla? Ym!:)

Career-muoto on valitettavan paljon "scriptattu" muoto, jotta tietyt tarinan "episodit"/välinäytökset saadaan esitettyä. Viime vuoden versiossa tämä oli vielä paljon pahemmalla tasolla kuin tänä vuonna, mutta edelleen sitä on jäljellä jonkun verran. Pelaan itse vielä ensimmäistä kauttani, koska en vielä ole halunnut simuloida otteluita, joukkueena on Charlotte Hornets, joka oli kovassa vedossa, kun joukkueeseen sopparin sain antamaan joukkueen ykköspointti Kemba Walkerille lepoa. Muutama matsi mentiin hyvällä flow'lla, mutta sitten sieltä tuli se 3-4 pelin tappioputki, jotta saatiin tietty välinäytös esitykseen ja sen jälkeen taas voitettiin pari peliä ja uusi tilanteeseen sopiva välinäytös kartalle. Scriptaus on paljon pienempää kuin viime vuonna, mutta selkeästi tietyissä kohdissa sen vielä huomaa.

Small Forwardina liikkuminen ja screenien tekeminen on hyvin tärkeää ja siitä huolimatta ei syöttöjä aina tule. Warriors on myös joukkueena sellainen, missä heittovastuu on suuresti Curryllä itsellään ja toisella takamiehellä Klay Thompsonilla. Se voi olla ihan pelikirjaan kirjattu juttu, ettei pientä laituria käytetä paljoa heitoissa. Kovasti vaan joukkuepeliä ja vapaiden paikkojen etsimistä, niin eiköhän niitä syöttöjäkin ala sieltä heittopaikkoihin tulemaan.

Itsellä on hahmona PG ja ensimmäistä kevättä vasta pelailen. 8 minuutin neljännekset olen kokenut tässä vaiheessa sopivan pitkiksi ja tilastotkin ihan vertailukelpoisia muihin joukkueisiin. Yleensä Hornets tekee sellaisen 90 pistettä per peli. Vaikeustasona allstar ja simulation-sliderit.
 
Vastaus: NBA 2K15

Career-muoto on valitettavan paljon "scriptattu" muoto, jotta tietyt tarinan "episodit"/välinäytökset saadaan esitettyä. Viime vuoden versiossa tämä oli vielä paljon pahemmalla tasolla kuin tänä vuonna, mutta edelleen sitä on jäljellä jonkun verran. Pelaan itse vielä ensimmäistä kauttani, koska en vielä ole halunnut simuloida otteluita, joukkueena on Charlotte Hornets, joka oli kovassa vedossa, kun joukkueeseen sopparin sain antamaan joukkueen ykköspointti Kemba Walkerille lepoa. Muutama matsi mentiin hyvällä flow'lla, mutta sitten sieltä tuli se 3-4 pelin tappioputki, jotta saatiin tietty välinäytös esitykseen ja sen jälkeen taas voitettiin pari peliä ja uusi tilanteeseen sopiva välinäytös kartalle. Scriptaus on paljon pienempää kuin viime vuonna, mutta selkeästi tietyissä kohdissa sen vielä huomaa.

Small Forwardina liikkuminen ja screenien tekeminen on hyvin tärkeää ja siitä huolimatta ei syöttöjä aina tule. Warriors on myös joukkueena sellainen, missä heittovastuu on suuresti Curryllä itsellään ja toisella takamiehellä Klay Thompsonilla. Se voi olla ihan pelikirjaan kirjattu juttu, ettei pientä laituria käytetä paljoa heitoissa. Kovasti vaan joukkuepeliä ja vapaiden paikkojen etsimistä, niin eiköhän niitä syöttöjäkin ala sieltä heittopaikkoihin tulemaan.

Itsellä on hahmona PG ja ensimmäistä kevättä vasta pelailen. 8 minuutin neljännekset olen kokenut tässä vaiheessa sopivan pitkiksi ja tilastotkin ihan vertailukelpoisia muihin joukkueisiin. Yleensä Hornets tekee sellaisen 90 pistettä per peli. Vaikeustasona allstar ja simulation-sliderit.

Kiitos vastauksesta!

Mitä mieltä olet muuten tuosta kun olen simuloinut aivan liikaa otteluita..Pelottaa, että olen mennyt tyrimään jotain tärkeitä stooryn osia sen takia. Kannattaisikohan aloittaa vaan uusi save PG:llä ja pelailla vaan kaikki. Vai luuletko, että jos nyt aloitan pelaamaan kaikki ja jätän simuloinnit väliin niin ne välinäytökset tulevat sieltä kyllä ? (Olen tosiaan 3 kauden alussa)

E: Pystyykö mielestäsi PG:llä vaikuttamaan peliin enemmän ? Vai pitäisikö vain jatkaa tuolla SF:ällä on nimittäin ovrl jo 80:)
 
Vastaus: NBA 2K15

Kiitos vastauksesta!

Mitä mieltä olet muuten tuosta kun olen simuloinut aivan liikaa otteluita..Pelottaa, että olen mennyt tyrimään jotain tärkeitä stooryn osia sen takia. Kannattaisikohan aloittaa vaan uusi save PG:llä ja pelailla vaan kaikki. Vai luuletko, että jos nyt aloitan pelaamaan kaikki ja jätän simuloinnit väliin niin ne välinäytökset tulevat sieltä kyllä ? (Olen tosiaan 3 kauden alussa)

E: Pystyykö mielestäsi PG:llä vaikuttamaan peliin enemmän ? Vai pitäisikö vain jatkaa tuolla SF:ällä on nimittäin ovrl jo 80:)

Ole hyvä :)

Sen suuremmin en ota kantaa siihen, kuinka paljon tuo simulointi on vaikuttanut. Kyllä sitä käsikirjoitusta siihen tarinaan varmasti on tehty ihan kunnolla, joten tuskin mitään älyttömän tärkeää on ohi mennyt. Varmasti ne playoffien jännitys-välinäytökset, mestaruushuumat ja muut tulevat sieltä sitten aikanaan, riippumatta siitä, kuinka monennella kaudella on menossa. Olettaisin ainakin näin.

Itselle PG on jotenkin luonnollisin pelipaikka ja yleensähän hyökkäykset tosiaan kulkevat PG:n käsien kautta(vertaa vaikka Koponen kesän MM-kisoissa), joten ehkä silloin siihen pallolliseen peliin pääsee vaikuttamaan. Toisaalta 80 ovr hahmo on jo aika pitkällä ja varmasti se korin alla painiminenkin on ihan hauskaa ja joukkuetta hyödyttävää. Se on ihan jokaisen omasta mieltymyksestä kiinni, mitä paikkaa haluaa pelata. Tuskin siinä mitään hukkaan menee, vaikka uran SF:nä pelaisikin lävitse.
 
Vastaus: NBA 2K15

Joo enköhän jatka vain tätä uraa!:) onhan layupit ja reboundit kiva joita tulee SF.ällä hyvin! Onneksi tein omasta pelaajasta niin nuoren, että vaikka 3 kausi menossa niin ikää vasta 22 joten uraa vielä paljon jäljellä, mutta nyt lopetan simuloinnin kokonaan ja rupean pelaamaan 8min quartereilla. Aikaisemmin mennyt 6min, oletko todennut tuon 8min toimivaksi?:)
 
Vastaus: NBA 2K15

Uus Locker koodi: heyguys

Ite sain jonkun area codes cap paskan onko tuo nyt hattu vai mikä liekään ei kuullostanu hirveän huikealle.
 
Vastaus: NBA 2K15

jostain näin mainoksen että on tullu uus. viralliset sivustot jumitti niin sitten Reddit. Se taitaa olla semmonen sivusto missä löytyy kaikki tieto ekana suunnilleen.
 
Vastaus: NBA 2K15

Onks kellään ollut samaa bugia...Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kiinnostus katoamaan. Eli pelasin viime kaudella vielä portlandissa, mutta nykyään warriorsseissa ja nykyään kun tulee välianimaatiota niin siellä meidän pukkarissa ja muualla vetelee sitten portlandin kamat päällä portlandin pelaaja huoh. Kyllä syö fiilistä ja pahasti.

Jos jollakin jotain korjausta niin kertokaa ihmeessä. Sen verran ärsyttävä bugi, että jos ei korjaannu on pakko aloittaa uusi careerri. Vie koko ilon kaikista välianimaatioista.
 
Vastaus: NBA 2K15

Nyt noin 15-20 peliä mycareeria ja pari mygm peliä takana. Kyllä vaikuttaa näin uudellakin sukupolvella todella hyvältä peliltä. Pelattavuus on kohdallaan ja aivan uskomattoman hyvän näköinen kun vertaa 2k14 ps3-versioon. Harmi vain että erätauon highlightsit ovat jääneet pois ne olivat hyviä edellisessä versiossa. Tässä kyllä tulee onnistumisen tunteita aivan eri tavalla kuin Fifassa tai NHL:ssä. Parit todella hienot donkit tullut heitettyä, mutta kaikista paras oli kun sai ryöstettyä pallon Lebron Jamesilta kesken tämän kikkailujen :D

Itse pelaan SG pelipaikalla. Joukkueeksi tuli valittua Minnesota Timberwolwes kun heillä ei ollut lainkaan varsinaista shooting guardia. Avauskokoonpanoon olikin varsin helppo nousta ja nyt kertyy eniten minuutteja koko joukkueesta. Parissa viime pelissä onkin paukkunut yli 30 pojoo per peli, mutta eipä se joukkuetta paljoa ole auttanut kun turpaan tulee joka matsissa. Jos sitä tämän kauden jälkeen pääsisi vähän parempaan joukkueeseen. Toiveissa olisi Oklahoma City Thunder, mutta se taitaa vielä jäädä haaveeksi :rolleyes:

En tiedä onko muut huomannut vai luulenko vaan, että normaali peli eli koko joukkueena pelatessa pelinopeus on paljon pienempi kuin tuossa mycareerissa? Voihan se olla, että olen vain sekoillut jotain, mutta tuntui aikamoiselta tuo nopeus ero noitten pelimuotojen välillä :D
 
Vastaus: NBA 2K15

Tästä pelistä ei oo kyllä ***** yhtään mihinkään jos yksinpeliin kyllästyy. Tuo puolustaminen ihan mahdotonta online puolella tuon perkeleen viiveen takia. Ei se hyökkäyskään ihan huikealle tunnu.
 
Vastaus: NBA 2K15

Onks kellään ollut samaa bugia...Alkaa nimittäin pikkuhiljaa kiinnostus katoamaan. Eli pelasin viime kaudella vielä portlandissa, mutta nykyään warriorsseissa ja nykyään kun tulee välianimaatiota niin siellä meidän pukkarissa ja muualla vetelee sitten portlandin kamat päällä portlandin pelaaja huoh. Kyllä syö fiilistä ja pahasti.
Noi pukuhuoneen "mitä tuolla tapahtuu? noi treidattiin pois!" tapahtumat on kanssa vähän niin tai näin. Itellä ainakin aina ollut ne samat jätkät siinä jotka muka treidataan pois. Ja samat naamat muka tulossa tilalle. Sitten seuraavassa matsissa ne "pois treidatut" on kuitenkin normaalisti kentällä. :rolleyes:

Muutenkaan ei sellasta joukkuetunnelmaa oikein saa mycareerissa, ei pysy tarpeeksi hyvin kärryillä mitä joukkueessa edes tapahtuu.
Vähän semmosta "kunhan tässä nyt vain pelailen ja kehitän omaa uraani" fiilistä. Mun mielestä tossa 2K14:sta oli ehkä vähän jopa parempi tuo, koki olevansa osa tiimiä enemmän. Voi toki muuttua vielä kun aika alussa vasta olen tässä.
 
Vastaus: NBA 2K15

Aika käsittämätön kömmähdys, että vapaana agenttina ei pysty näkemään muiden joukkueiden rostereita. Eli seuraavan kauden joukkue pitää valita, mutta et näe, millaiset joukkuekaverit sinulla tulee olemaan.

Kuvittele vaikka tilanne, missä Houston tarjoaa sinulle sopimusta. Hypit riemusta, kunnes huomaat, että Dwight Howard on jostain ihmeen syystä siirtynyt Lakersiin. Ja sentterinä on joku 76 overallin nobody.
 
Vastaus: NBA 2K15

Tästä pelistä ei oo kyllä ***** yhtään mihinkään jos yksinpeliin kyllästyy. Tuo puolustaminen ihan mahdotonta online puolella tuon perkeleen viiveen takia. Ei se hyökkäyskään ihan huikealle tunnu.

Joo onlinessa viive on suuri ongelma. Syy varmaan siinä että suurin osa vastustajista tulee Atlantin toiselta puolen jolloin viive on ihan ymmärrettävää. Yks MyPark ottelu ja normaali 1vs1 ranked takana. MyParkissa on kerrassaan uskomatonta että yhdessä lobbyssa on niin paljon pelaajia. Miksi normaali match making ei kelvannut 2K:lle? Toki onhan se hienon näköstä kun voi seurata montaa peliä samaan aikaan ja liikkua puistossa miten haluaa. Rankedissa olin puoliajalla 15 pisteen takaa-ajoasemassa mutta nousin voittoon ottelun vikalla minuutilla, kovasta viiveestä huolimatta.

MyCareerissa nostin vaikeustason jo superstariin kun all star alkoi tuntumaan turhan helpolta oman pelaajan kykyihin nähden. Pelaan luonnollisesti 12 minuutin neljänneksillä koska vain siten ottelun lopputulokset ovat realistisia ja vertailu aikaisempiin NBA-ennätyksiin yms on mahdollista. Pelaan yleensä kaikki ottelut jossa palkkiona on 350 VC koska silloin saan kehitettyä pelaajaani tehokkaimmin. Pysyin Orlandon joukkueessa jonka peli on kehittynyt hieman muttei riittävästi että playoff paikka olisi tavoiteltavissa. Peliaikani on 35 minuuttia mikä on eniten koko joukkueessa. Aika hyvin 68 ovr pelaajalle. En ole huomannut mitään merkittävää skriptaamista. On vain karu tosiasia että Russell Westbrook ja muut saman kaliberin jätkät ovat vielä aivan liian kovia oman pelaajan kykyihin verrattaessa. Joten tappioita tulee, on vain itsestä kiinni selittääkö ne itselleen skriptaamisena vai oman joukkueen ja pelaajan huonoutena. Itse pidän jälkimmäistä suurimpana syynä rumiin ja jatkuviin tappioihin.

Aloitin myös MyGM:n "pelaamisen" Lakersilla. Heittomerkit siksi koska simuloin kaikki matsit sillä eihän GM oikeestikaan pelaa joukkueensa puolesta. Pelimuodon syvyys ja laajuus on vähän eri tasolla jos vertaa esim Fifan tai NHLn vastaaviin. Voi mm. säätää yksittäisten hodareiden ja matkamuistojen hintoja ja seurata kenen pelipaidat ovat myydyimpiä. Ekalla kaudella jäimme yhden voiton päähän pleijareista. Mut ei se mitään koska omistaja pysyi läpi kauden erittäin tyytyväisenä kun onnistuin suorittamaan jokaisen hänen asettaman tavoitteensa. Sit sain treidattua seuralleni peräti kolme ekan kierroksen ja kaksi toisen kierroksen varausvuoroa joten jälleenrakennus on hyvällä mallilla. Harmi vaan että seuran palkkakatto on jo täynnä vaikka joukkueessa on periaatteessa vain yksi tähtipelaaja; Kobe Bryant. Joten haaveet supertähtitason PG:stä jää vielä haaveeksi. Rajon Rondo olis ihan kiva.
 
Vastaus: NBA 2K15

Pelaakos ihmiset täällä MyTeamia? Tänään tuli domination vedettyä darrassa loppuun ja aikamoinen munkki kävi kun kolmesta viimeisestä pakasta sain Russell Westbrookin, Paul Georgen ja LeBron Jamesin ;)
 
Vastaus: NBA 2K15

Pelaakos ihmiset täällä MyTeamia? Tänään tuli domination vedettyä darrassa loppuun ja aikamoinen munkki kävi kun kolmesta viimeisestä pakasta sain Russell Westbrookin, Paul Georgen ja LeBron Jamesin ;)

Minä pelasin mutta se on loppujen lopuks ihan hölmö pelimuoto domination nimenomaan. Parhaiten saa pisteitä kun antaa vaan koneen heittää hypäreitä ja ite poimii levypallot. Ja oma hyökkäys pitää olla vaan nopeaa pommitusta että on edes mahdollista saada tarpeeks pisteitä edetäkseen. Kaipa tuota joskus tulee taas yritettyä läpäistä.

My teamissa oli vielä just se todella paha viive kun online puolella kokeilin. Normaalipelit on toiminu viime aikoina jopa siedettävästi tai hyvin yhteyden osalta.
 
Ylös Bottom