Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K15

Vastaus: NBA 2K15

Sain kyllä generoitua ihmejutun. Voitin pudotuspelin ja palasin siihen uramoodin päävalikkoon. Tyttö tuli sisään ja törmäs johdossa olleeseen ohjaimeen ja PS4 liikkui. PS4:n paikkaa korjatessa tyttöni koski PS4:een siten et levy tuli ulos. Kun menin takas uramoodiin oli voitettu peli hävinnyt muistista.
 
Vastaus: NBA 2K15

Kylläpäs taas hieman korpeaa tuo MyCareerin epärealistisuus..

Päätinpä vapaana (PG-)agenttina ennen 4. kautta lähteä Pacereihin Georgen ja Hibbertin kanssa dominoimaan. Ennen kauden alkua GM kyseli sitten ketä muita vapaita agentteja sen pitäisi lähteä jahtaamaan ja heitinpä tietty listan kärjestä Blake Griffinin ja Hardenin. Jos niistä edes toisen sais ni oispa kiva. Kävipä niin että hankittiin molemmat! Hieman hämmästelin miten joukkueen kokonaispalkka pystyttiin päästämään Luxury Taxeineen yli 200 M$, mutta hälläväliä nyt on All-Star joukkue kasassa! :cool:

Vaan eipäs hätäillä! Yhtäkkiä kun tiimi on kasassa niin PG13, jonka 3-pointterit on reippa 85 ja Harden jolla ne on vähän alle, ei osu vapaista paikoista ei niin millään. Kautta takana 10 peliä ja niiden 3% on aika tasan 30 molemmilla. Luulisi uppoovan vähän paremmin kun itse vedän tuplaa koko ajan. Näköjään se on ihan sama ketä joukkuekavereita on, itse joutuu silti vääntämään lähes triplatuplaa että voitto irtoaa. Ja harvemmin blowout, kun tuntuu että vihuilla alkaa kolmoset uppoomaan aina kun ne on tappiolla ja peliä alle 2 min jäljellä. Tuloksena 6-4 recordi ja power rankingin sija 16.

En tajua miksei tätä moodia voisi tehdä samanlaiseksi kuin muitakin ilman tätä järjetöntä skriptausta.
 
Vastaus: NBA 2K15

Kylläpäs taas hieman korpeaa tuo MyCareerin epärealistisuus..

...

En tajua miksei tätä moodia voisi tehdä samanlaiseksi kuin muitakin ilman tätä järjetöntä skriptausta.

Samaa ihmettelin minäkin tässä vähän aikaa sitten. MyCareer on kyllä pelimuotona suorastaan huono, vaikka peli muuten on todella, todella hyvä. Joka paikassa foorumeilla törmää samoihin valituksiin tästä moodista, ja aika nopeasti pelaamalla huomaa, että muoto ei toimi.

Olen tutkimuksissani tullut siihen tulokseen, että NBA 2k15:n kuninkaallinen pelimuoto on MyGM fantasy draftilla (tai ehkä ilmankin). Fantasy draftilla, ja vielä enemmän serpentine -draftilla, tulee joukkueista tasaisia ja koska "kaikkea ei voi saada" - pitää valita pelaajia niiden yhteensopivuuden ja roolin mukana. Siitä sitten rakentamaan jne.

Tätä mä olen pelannut eniten. Kyllä MyTeam on ihan hauska kortinkeruineen. MyCareeria pitää parantaa vastaamaan pelaajan toimia paljon paremmin että se olisi hyvä.
 
Vastaus: NBA 2K15

Mycareerissa on se, että se on tarina. Elokuva/peli jota pelaat. Eli lähempänä juonellista peliä, kuin urheilupeliä. Sitä ei voi oikein pelata samalla mielenlaadulla, kuin vaikkapa fifan vastaavaa.
 
Vastaus: NBA 2K15

Mycareerissa on se, että se on tarina. Elokuva/peli jota pelaat. Eli lähempänä juonellista peliä, kuin urheilupeliä. Sitä ei voi oikein pelata samalla mielenlaadulla, kuin vaikkapa fifan vastaavaa.

No joo, samaa mieltä ja näinhän sen pitäisi olla, että pelaat kuin juonellista peliä.

Mutta kun tällä hetkellä se menee niin että se juoni on ihan seko. Eli pelaat miten hyvin tahansa, aina menee huonosti ja välillä koko juoni on epälooginen. Muuten tosi hyvä mutta vaatii säätöä.
 
Vastaus: NBA 2K15

Joo en mä sillä. Viimevuoden painoksessa repisin hiuksia päästä sen "juonen" takia, joten ymmärrän tuskan. :D
 
Vastaus: NBA 2K15

Jep näinhn se on.. ja itseasiassa eka kausi ja ehkä toinenkin tuon kanssa meni ihan kivasti, kun juonessa oli jotain muutakin kuin pelkkää peliä. Nyt kun kaikki statsit on about maxissa eikä välikohtauksiakaan tule juuri koskaan niin tekisi mieli vaan hakea mestaruutta eikä pelleillä juonien kanssa. Kaipa 2K olettaa että tässä vaiheessa ois jo siirrytty Jordan Rec-centteriin tms :(

Ja juu MyGM on kieltämättä hyvä. Itse oon kanssa fantasialla tykännyt fiilistellä, siinä tosin homma meinaa kusta joko ekan kauden aikana tyytymättömiin pelaajiin minuuttien vuoksi (esim Jamal Crawford tai Ginobili, jotka on oikeassa elämässä parhaita 6. maneja ei pelissä siitä tykkääkkään enää), tai kauden jälkeen kun huomaa että Salary Cappi on ylitetty heittämällä ja parhaita pelaajia ei saa signattua jäämään :)

Oon myös korvannut joitain joukkueita "legendajoukkueilla" fantasya varten.. Nyt on MyLeaguessa kolmas kausi Bullsseilla, joihin draftasin nuoren MJ:n ja treidasin nuoren Koben :D
 
Vastaus: NBA 2K15

Peliseuraa vailla myparkiin. Ovr 93 sf pallo liikkuu ilosesti. xonella livessä saa lisäillä gt:k1de
 
Vastaus: NBA 2K15

Onko toi MyPlayer tosiaan niin hyvä, että kannattaa ostaa tää peli?

En oo ostanu korispelejä enää vuosiin ja sillon ei mitään MyPlayeria ollukaan!
 
Vastaus: NBA 2K15

Onko toi MyPlayer tosiaan niin hyvä, että kannattaa ostaa tää peli?

MyCareer on ollut mulla näin alkuun (helmikuussa pelin hommasin ;) ) selvästi tahkotuin moodi. Kuten tässäkin ketjussa on tuotu esille, kyseessä ei ole varsinainen kausimuoto, vaan ikään kuin tarinallinen yksinpeli, jossa nyt satutaan pelaamaan koripalloa NBA-seurassa. Ei tuossa nyt hirveää draamaa pääse syntymään, mutta ihan kivasti tulee ainakin - yleensä osuvaa - palautetta ja kaikkea sivuaktiviteettiä. MyParkkia en ole tahkonnut vasta kuin yhden matsin. Puistossa tunnutaan olevan aika nirsoja alotteleville katupalloilijoille. Pelaajan kehittäminen ja itse pelaaminen on kuitenkin palkitsevaa. Toisin on etenkin uusimmassa NHL 15:ssa, jossa BeAPro tuntuu todella pelkistetyltä.

Oma rookie-kausi tuli pelattua Sacramentossa (vasta pro-tasolla, joten mestaruushan sieltä tuli, yksi tiukka game seveniin venynyt sarja oli Oklahomaa vastaan), seuraavalle kaudelle pyysin onnistuneesti siirtoa Oklahomaan ja nostin samalla vaikeustasoa all-stariksi. Oklahoma ei ollut äärimmäisen kiinnostunut taho, joten palkka oli vähän heikompi kuin muualla. Kohta joutunee siirtymään vaikeimmalle, sillä meikän point guard on kehittynyt satunnaisesti kolkkeja upottelevasta ja palloja menettävästä tulokkaasta first unitin tähdeksi. Nyt tokan kauden puolivälissä takkiin tuntuu tulevan enää Golden Statelta ja San Antoniolta. Seuran alkuperäiset tähdet Durant ja Westbrook vaikuttavat pelaavan jatkuvasti huonommin. Ei aina edes auta, vaikka pelaa kaverit ihan vapaaksi ja pistää namupassin. En ole vielä ihan sillä tasolla, että kehtaisin laittaa Social Mediassa "upset about performance"-viestiä, mutta kyllä toi hieman korpeaa. Oman pelaajan moraali on statseissa "heated" :D team chemistry 83, mutta katotaan nyt tuleeko tarvetta ennen pleijareita vaihtaa voittavasta seurasta muualle.

Onko jengi jauhanut ekstra-VC:n toivossa tota MyNBA2k15-appia? Jossain vaiheessa näpyttelin antaumuksella tota MyTeam-korttipeliä, kunnes totesin siihen menevän aivan liikaa aikaa suhteessa saatavaan virtual currencyyn (max. 500 päivässä). Nykyään tulee heitettyä enää pitkävedot ja free vc:t :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K15

Hommasin tämän korispelin kun PS storen alesta sai vähän yli kahella kympillä. :D

Oma historiani Korispeleissä koskee tasan kahta peliä. Tätä ja 2k14. :D
Huomaa että peli on jollain tapaa muuttunut syy tähän on varmaan enemmän se että pelasin 2k14 vielä PS3 ja tämän ostin PS4 on tainnut muuttua muutakin kun vain grafiikka pelaajien liikkeet muun muassa on huomattavasti sujuvampia. Isäni on joskus vuonna kivi pelannut korista niin tiedän lajista aika hyvin.

Pelaan kyllä ennemmän futispelejä kuin mitään muuta onneksi molemmissa lajeissa puolustus hoituu suureksi osaksi oikealla sijoittumisella. Mitä nyt välillä hajoilee kun vaihdan pelaajaa jatkuvasti. Saako tässä joitain "pikakomentoja" mistä en vielä tiedä? jos painaa ympyrää hyökätessä niin saa haluamansa greenin (miten se sana nyt kirjotettii) :D tarkoitan sitä että oma pelaaja tulee sen oman "vartijan" linjalle jotta pääsisin karkuun sillä pointilla Parker, Irwing tms :D jolla yleensä yritän koria tehdä. ja taas puolustaessa saa niin sanotun tuplauksen jos painaa L1 se on varsinki hyökkäys ajan ollessa lopussa aika tehokas tapa saada aikaa huomattavasti vaikeampi heitto. :) Nämä mitä sanoin tiedän jo. Huippu peli kerta kaikkiaan. Pelaajat erottuvat ihan kivasti sillä on tosiaa väliä kenellä ja ennen kaikkea mistä yrittää koria. :)
 
Ylös Bottom