Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K17

Vastaus: NBA 2K17

Väittäisin, että ei löydy. 2K on valitettavasti aika laiska noiden euroliigajoukkueiden kanssa ja niissä on tavannut olla aina edellisvuoden kokoonpanot, joille ei kauden aikana tehdä mitään. Seuraavasta versiosta sitten vasta taitaa löytyä :(

Euroliigapelaajia ei muutenkaan ole myteamin pakoissa mukana ollenkaan. Eurojoukkueilla voi käytännössä pelata vain yksittäisiä näytösotteluita.
Tässäkään ei siis ole sillä Euroliiga turnauksella omaa lisenssiä? :/ Mut joku USAn maajoukkue löytyy pelistä ilmeisesti monessa "promo kuvassa" on pelaajia maajoukkueen asussa. Samoin joku Dream Team niitähän USAlla riittää mitä korikseen tulee. Käytännössä vois ottaa minkä tahansa Olympia joukkueen.
 
Vastaus: NBA 2K17

Tässäkään ei siis ole sillä Euroliiga turnauksella omaa lisenssiä? :/

Joo en ole kyllä ainakaan löytänyt mitään turnausmuotoa euroliigalle valitettavasti. Se on kyllä aika iso miinus, mutta ihan kiva noilla on välillä joku yksittäinenkin matsi pelata. Itsellä on kyllä mennyt melkein kaikki aika myteamin puolella ja se vähä, mikä muulle on jäänyt, on sitten ollut tuota mycareeria.
 
Vastaus: NBA 2K17

Se on kuitenki Koripallossa yhtä kovassa arvossa kun UCL futiksen puolella. Ainakin eurooppalais pelaajille. :) harmi tosiaan jos ne on mukana lähinnä yksittäisiä matseja varten.
 
Vastaus: NBA 2K17

Joulukuisen? rosteripäivityksen jälkeen Koponen on löytynyt Barcelonan rosterista. Myös muita Euroliigan siirtoja on päivitetty samassa yhteydessä.
 
Vastaus: NBA 2K17

Joulukuisen? rosteripäivityksen jälkeen Koponen on löytynyt Barcelonan rosterista. Myös muita Euroliigan siirtoja on päivitetty samassa yhteydessä.

Empäs muuten tiennyt tätä! Mun mielestä aikaisempina vuosina noita eurojoukkueita ei ole päivitetty, mutta hyvä, jos tänä vuonna näin on! :) Joka päivä selkeästi oppii jotain uutta :)
 
Vastaus: NBA 2K17

Mulla on tässä pleikkarilla diginä tuo NBA 2K16. Tähän ei oo varmaan mahdollista saada niitä tän kauden rostereita mistään?
 
Vastaus: NBA 2K17

Mulla on tässä pleikkarilla diginä tuo NBA 2K16. Tähän ei oo varmaan mahdollista saada niitä tän kauden rostereita mistään?

Saattaa siellä jonkun käyttäjän itse luomat kokoonpanot olla tarjolla ladattavaksi. Olen aika varma, että löytyy...Tarkkaa valikkoa en nyt muista, mutta lähtisin liikkeelle Options => Roster-kohdasta. Sieltä pitäisi löytyä joku alavalikko, mistä pääsee lataamaan käyttäjien itsensä luomia kokoonpanoja.
 
Vastaus: NBA 2K17

Tällaisen vuosittaisen urheilupelin huono puoli pelaajalle on se että se pitäis pitää "ajantasalla" koko ajan.

Mulla on noin kuukauden päästä synttärit :D
 
Vastaus: NBA 2K17

Uusia legendoja liittyy vahvistamaan tiimiä! Tänään saavutin seuraavan askeleen noissa viikkohaasteissa ja palkintopelaajana napsahti NY Knicks legenda, sentteri/iso laituri, Willis Reed! Timanttikortti 95 overall, joten kelpaa enemmän kuin hyvin vahvistamaan porukkaa! Sentterihän tuo olisi, mutta hieman alikokoisena tulen peluuttamaan kaveria kyllä isona laiturina, koska heittotaidot keskimatkalta ovat sen verran hyvät, että vapaat hypärit tulevat myös uppoamaan. Reed pelasi kohtuullisen lyhyen, mutta menestyksekkään uran 1964-74 NY Knicksissä voittaen kaksi mestaruutta 1970 ja 1973, jotka ovat edelleenkin kyseisen organisaation viimeisimmät. Reedin ura päättyi kovin lyhyeen jalkavammojen ja vaivojen saattelemana, mutta ottelukohtaiset keskiarvot ovat silti kohtuullisen komeat: 18,7 pistettä ja 12,9 levypalloa per ottelu 650 ottelussa. Aika hyvin "alikokoiselta sentteriltä" sanoisin...

PG: Steve Francis(92) // Kevin Johnson(92)
SG: Kobe Bryant(91) // David Thompson(95)
SF: Jimmy Butler(91) // Corey Maggette(89)
PF: Willis Reed(95) // Karl Malone(89)
C: Robert Parish(92) // Hakeem Olajuwon(89)

Rohkeasti haastamaan vaan! ;)
 
Vastaus: NBA 2K17

Onko Jason Williams tässä pelissä? Siinä oli viihdytttävä pelaaja.
 
Vastaus: NBA 2K17

Onko Jason Williams tässä pelissä? Siinä oli viihdytttävä pelaaja.

Löytyy joo. Ainakin kaksi eri korttia. Perinteinen karvan päälle 80 overall, jonka voi marketista ostaa tonnilla tai parilla ja 89 overallin kortti, joka on keräyspalkinto erikoissetistä.
 
Vastaus: NBA 2K17

Päivittelin joukkuetta eilen illalla, kun torstaina ulos tulleissa historiikkipakoissa julkaistiin eräs sellainen legenda, jota halusin päästä ainakin kokeilemaan. Kaikkien aikojen kolmospommittaja Ray Allen liittyi eilen illalla tiimiin, kun lunastin huutokaupasta 92 overallin ametistin! Kortti peilaa kaverin uran alkupuoliskoa, jonka hän vietti Milwaukee Buckseissa 1996-2003. Tuolta pohjalta löytyy niin nopeutta ja atleettisuutta donkkeihin asti ja siihen lisäksi megaluokan hyppyheitot! Esimerkiksi vapaan kolmosen arvo on hurja 97 ja kaikki muutkin keskimatkan ja kolmosen hypärit selvästi yli 90! Pari matsia ehdin kokeilla ja voi pojat, millä prosentilla kaveri upottaa noita. Ajot korille ovat myös hyvät ja vapariviivallekin pääsee, mistä vapariarvo on sitten myöskin 90.

Omaan pelitapaan nuo kolmosten pommittamiset eivät niin kuulu, mutta onhan se hyvä olla viisikossa pari pelaajaa, jotka niitä pystyvät upottamaan, kun avoin paikka tulee. Allen hoitaa nyt tässä vaiheessa siis sen "kentän levittämisen" ja kolmosuhkan, jonka vastustajien on käytännössä pakko ottaa huomioon, jolloin muille pelaajille jää hieman enemmän tilaa. Totaalinen win-win-tilanne siis minulle! :)

PG: Steve Francis(92) // Kevin Johnson(92)
SG: Ray Allen(92) // David Thompson(97)
SF: Kobe Bryant(91) // Corey Maggette(89)
PF: Willis Reed(95) // Spencer Haywood(92)
C: Robert Parish(92) // Hakeem Olajuwon(89)

Tulkaa nyt ihmeessä haastamaan! ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K17

On kyllä jäätävän hyvä peli. :D Todella muistuttaa koripalloa. En vaan itse jotenki oo koskaan syttyny tuommosee kortti peli muotoon. Tässäkin pelissä siihen pitäis pelaajana "panostaa" ei vaan oo mahdollisuutta kun opiskelen viikot Orivedellä niin pari päivää viikossa ei riitä tuollaiseen peli muotoon.

No onneks löysin sieltä semmosen mahdollisuuden että voit aloittaa kauden siitä missä se nyt on :) Otin siis Warriorssin ja tuossa on niin puolet runkosarjassa pelejä jäljellä.

Mä ehdin viikonlopussa muutaman pelin pelaamaan. No siellä NBA:ssa pelataan noin 3 pelin viikkoja. :)

Syvyyttä on pelissä ihan tajuttomasti. Yks kiva huomio minkä tänään pelattuani huomasin oli että ne ISOT MIEHET. Todella on isoja tässä pelissä. Voit ihan fysiikkalla tehdä korin. Jos se pelaaja vaan osaa heittää... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NBA 2K17

Ensi viikonloppuna NBA:n puolella pelataan All Star ottelu ja siinä sivussa kisaillaan myös kolmosissa ja donkeissa. Tämän johdosta uusi teemapakka on julkaistu, jonka pelaajat omaan silmään ovat aika meh yhtä lukuun ottamatta. Siellä olisi pakoissa tämän kauden ensimmäinen Michael Jordan jaossa! 92 overallin ametisti, joka sijoittuu kaverin uralla sinne 1980-luvun lopulle, jolloin hän voitti donkkikilpailun. Ne 90-luvun huippuvuosikortit siis jäävät vielä odottamaan tulevaisuuteen. Siitä huolimatta Jordan on Jordan ja täytyy jäädä seuraamaan hintojen kehitystä. Kiinnostusta kyseisen kortin hankkimiseen kuitenkin on jonkun verran, jos hinnat laskevat siedettävälle tasolle...

2K teki myös korttipäivityksiä timanttiluokan palkintokortteihin eilen. Historiallisten kokoelmien palkintokortit ja historic dominationin palkintovaihtoehdot saivat päivityksiä parempaan suuntaan. Oma historic domination palkinto David Thompson päivittyi 95:stä 97:ään, kun muutamat hyppyheittotilastot paranivat hieman. Samalla kortin hot zonet päivittyivät huomattavasti paremmiksi. Kannattaa siis se historic domination suorittaa loppuun, jos se on vielä vaiheessa, koska palkintokortit ovat nyt päivittyneet ja ovat aavistuksen parempia.

Lisäksi 2K ilmeisesti jakaa nyt kaikille halukkaille ilmaisen safiiri Paul Georgen 86 overall kortin ihan omaksi koodilla PAULG-RAY45-RYWDY-KAM3G-SCHXX. Kannattaa käydä lunastamassa, koska kelle nyt ei ilmainen 86 overallin kortti kelpaisi?
 
Vastaus: NBA 2K17

2K teki myös korttipäivityksiä timanttiluokan palkintokortteihin eilen. Historiallisten kokoelmien palkintokortit ja historic dominationin palkintovaihtoehdot saivat päivityksiä parempaan suuntaan. Oma historic domination palkinto David Thompson päivittyi 95:stä 97:ään, kun muutamat hyppyheittotilastot paranivat hieman. Samalla kortin hot zonet päivittyivät huomattavasti paremmiksi. Kannattaa siis se historic domination suorittaa loppuun, jos se on vielä vaiheessa, koska palkintokortit ovat nyt päivittyneet ja ovat aavistuksen parempia.

Lisäksi 2K ilmeisesti jakaa nyt kaikille halukkaille ilmaisen safiiri Paul Georgen 86 overall kortin ihan omaksi koodilla PAULG-RAY45-RYWDY-KAM3G-SCHXX. Kannattaa käydä lunastamassa, koska kelle nyt ei ilmainen 86 overallin kortti kelpaisi?
Mulla on siellä MyTeamin joukkueessa niistä Starter Packeistä Stephen Curry ja Klay Thompson :D molemmat on vissiin ihan perus kortteja kun Curry on 86 ja Thompson 82??? Mä en ees tiedä mitä nuo eri kortti "tyypit" on?
 
Vastaus: NBA 2K17

Mulla on siellä MyTeamin joukkueessa niistä Starter Packeistä Stephen Curry ja Klay Thompson :D molemmat on vissiin ihan perus kortteja kun Curry on 86 ja Thompson 82??? Mä en ees tiedä mitä nuo eri kortti "tyypit" on?

Juu ihan peruskorteilta vaikuttaisivat. Curry ja Thompson ehdottomasti niitä parhaita noista peruskorteista, joilla on edelleenkin tietyissä pelimuodoissa ihan käyttöä.

Korttityypeistä sen verran, että pronssiset ovat alle 70, hopeiset 70-75, kultaiset 76-79, smaragdit(emerald) 80-83, safiirit 84-86, rubiinit 87-89, ametistit 90-92, timantit 93-97 ja pinkit timantit 98-99. Ihanan "monimutkaista", kun viime vuonna oli vain pronssi(alle 70), hopea(70-79), kulta(80-89), ametisti(90-94) ja timantti(95-99).
 
Vastaus: NBA 2K17

Itse asiassa nuo molemmat kortit on semmoisia "Dynamic Duo" kortteja. Jos oikein ymmärsin niin nää kyseiset pelaajat pelaa paremmin jos ne on yhtä aikaa kentällä.

Siinä MyTeamissa voittaa jonkun pelaajan itselleen jos saa kerättyä 60 korttia. en nimeltä muista mutta mulla on tällä hetkellä 58 korttia kerättynä.
 
Vastaus: NBA 2K17

Itse asiassa nuo molemmat kortit on semmoisia "Dynamic Duo" kortteja. Jos oikein ymmärsin niin nää kyseiset pelaajat pelaa paremmin jos ne on yhtä aikaa kentällä.

Siinä MyTeamissa voittaa jonkun pelaajan itselleen jos saa kerättyä 60 korttia. en nimeltä muista mutta mulla on tällä hetkellä 58 korttia kerättynä.

Näinhän ne tekee joo. Erittäin hyvä juttu, jos alkuvaiheessa pelimuotoa saa juuri tuollaisen rakenneltua. Alkukorteista tuo Curry - Thompson duo taitaa olla melkein paras. Takamiehistä paras ainakin.

60 kerätystä kortista taisi saada smaragdisen 82 Jay Williamsin tosiaan. Alkuvaiheessa erittäin hyvä kortti kyllä! Ei tule point guardien kanssa ongelmia, jos tosiaan Curry aloittaa ja Williams sitten stunttaa :)
 
Vastaus: NBA 2K17

Näinhän ne tekee joo. Erittäin hyvä juttu, jos alkuvaiheessa pelimuotoa saa juuri tuollaisen rakenneltua. Alkukorteista tuo Curry - Thompson duo taitaa olla melkein paras. Takamiehistä paras ainakin.

60 kerätystä kortista taisi saada smaragdisen 82 Jay Williamsin tosiaan. Alkuvaiheessa erittäin hyvä kortti kyllä! Ei tule point guardien kanssa ongelmia, jos tosiaan Curry aloittaa ja Williams sitten stunttaa :)
Juu oon sitä perus Dominationia pelannu siellä MyTeamin puolella. Seuraavalla voitolla saan tuon Williamsin. :) Aluks pitää voittaa näköjää jokainen NBA joukkue että voi tuon historia sarjan edes avata...

Mutta siihen mennessä pitäis sit joukkueen vahvistua aika lailla. :D Mukava peli muoto tuo on vaikka en yleensä noista kortti peleistä niin välitä...

Sä oot Fabre pelannu syksystä lähtien niin joukkue on tuommosta luettavaa.. :D
 
Vastaus: NBA 2K17

Juu oon sitä perus Dominationia pelannu siellä MyTeamin puolella. Seuraavalla voitolla saan tuon Williamsin. :) Aluks pitää voittaa näköjää jokainen NBA joukkue että voi tuon historia sarjan edes avata...

Mutta siihen mennessä pitäis sit joukkueen vahvistua aika lailla. :D Mukava peli muoto tuo on vaikka en yleensä noista kortti peleistä niin välitä...

Sä oot Fabre pelannu syksystä lähtien niin joukkue on tuommosta luettavaa.. :D

Näinhän sen joutuu pelaamaan joo. Tosin hyvä puoli siinä on, että se on helppo, kun pahimmat vastustajat ovat 85 overallin LeBron ja Curry, joten kohta sulla itselläsi on jo kovempi joukkue kuin ne nykyisten joukkueiden all starit. Lisäksi pelaamalla sitä muotoa oppii aika hyvin pelin metkut. Paljon hommaa siinä on, kun 33 eri vastustajaa täytyy voittaa. Tietyn pisteen ja rahamäärän kun saavuttaa, niin pelimuodosta tulee kiva, kun pääsee vähän jo valitsemaan, ketä ostaa joukkueeseen. Pääsee vähän valitsemaan niitä omia suosikkeja. Omalla kohdalla se onkin melkein pääpointti siinä pelimuodossa, kun pääsee kasailemaan suosikeista tuollaisen historiikki- tai legendajoukkueen.

Hävytön määrä on tosiaan julkaisun jälkeen tunteja takana, mutta tyytyväinen olen silti. Oma joukkue on omalla työllä saavutettu ja kasattu ja se tuntuu hyvältä. Netissä kun pääsee omalla kurmottamaan sellaisia, joiden rakentamiseen on selkeästi käytetty vähintään satasia ihan oikeaa rahaa, niin kyllähän se tuntuu saavutukselta!

Jahka saat vähän vielä lisää laatuporukkaa joukkueeseen, niin voidaan joku treenipeli ottaa ajan kuluksi, jos haluat. Kavereiden kesken treenipelit eivät edes kuluta pelaajien sopimuksia :)
 
Ylös Bottom