Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NBA 2K7 vai NBA Live 07

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Heege

New Member
Kumpinoista peleistä on parempi? Olen varannut Ps3 ja nyt mietin kumman pelin noista ostaisin. Löytyykö noista minkäänlaisia arvosteluja? Ensimmäinen viesti tällä foorumilla. :D

Vastaus: NBA 2K7 vai NBA Live 07

Pelikauppojen listoilta nyt löytyy kaikenlaista...
EA ilmoitteli jo syyskuussa tuosta Live 07:n peruuntumisesta.

NBA2k7:han on tituleerattu yhdeksi kaikkien aikojen urheilupeleistä. Muistuttaa varmasti enemmän koripalloa, kuin yksikään EA:n peli koskaan. En omaa kokemusta kuin 360-version demosta, mutta se oli kyllä makeaa katseltavaa. Mieleen jäi erityisesti loistava presentaatio. Nyt ne lasit pois päästä ja avatkaa silmät, 2k-sarjan pelejä tekevät lajille omistautuneet ammattilaiset, oli kyse mistä tahansa urheilulajista.

Ja tosiaan EA kusi tuttuun tyyliinsä aivan täysin tuon oman väännöksensä kanssa.

Ostin itse Xbox360 vain YHDEN peli takia ja se on NBA 2k7. Muita en tule tarvitsemaan.
Se peli on koripalloa, simulaatiota parhaimmillaan ja aidoimmillaan. On siinäkin omat virheet ja bugit joista juuri kirjoittelin pääkonttorille asti, mutta kokonaisuutena peli on aivan täyttä terästä. Ei arcadea, ei pisaraakaan. Ja vain tosi pelaajille.

Olen toki koittanut tämän vuotista Nba Livea, kesti sitä iloa reilun minuutin. Että näin.:)

NBA 2K7 lienee parempi arvostelujen perusteella. Ei voi kuin ihmetellä, mitä EA:lla ollaan mietitty Live 07:n kanssa - muistaakseni kaikki hyvä on karsittu pois (ainakin Dynasty, superstar moves ja mitäs muuta).

Absolut simulaatiosta tosiaan yritän pitäytyä poissa, jos ei lasketa ihan äärimmäistä simulaatiota (siis sitä missä geelivaimennuksen voi todella tuntea yms). Tästä syystä 2K7 ei liene aina paras vaihtoehto, varmasti pitäisin siitäkin en mä sitä sano.

Mulla on vain 2K3 GC:lle, josta kyllä pidin. NBA Live 2005 ja 06 iskivät sittemmin paljon kovempaa ja ovat viihdyttävimmät pelaamani korispelit. Maksoin vähän aikaa sitten 14e NBA Live 06:sta ja rahalle saa kivasti vastinetta. Mä hommaisin siis PS2:lle 06:n, vaikka Big Ben ei olekaan oikeassa jengissä :).

NBA Live on saanut viime vuosina hyviä arvosteluja. Live 07 kannattaa tosin kiertää kaukaa ja odotella, josko ensi vuonna olisi saatu Maddenista tuttu Superstar Mode myös NBA-vedokseen, silloin meikäläinen on myyty, sillä sen verran pidän tuosta moodista Madden 06:ssa. En tiedä mistä laseista täällä puhutaan, mutta omat positiiviset kokemukset kääntyvät tuonne EA:n puolelle... parasta on jos pääsee kokeilemaan molempia...

Ylös Bottom